quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef LompeHork het volgende:
Nouja, Afsluitdijk is al bezet.
Ik zou het Henk noemen, naar de opa van Harry. gr gr.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:13 schreef Rodawa het volgende:
En anders gewoon Moira voor wat Moiception. Laten we eerlijk zijn, dat daar iets bloeit is toch overduidelijk?
En anders gewoon Moira voor wat Moiception. Laten we eerlijk zijn, dat daar iets bloeit is toch overduidelijk?
quote:
Ah, ging het daar nog om. Ik heb je vorige bericht verkeerd opgevat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben nog niet over de naam uit, maar zodra ik gekozen heb zal dat zo gaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor hihi ik wist dat je Moira bedoelde maar ik was te verlegen om daarop te reagerenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, ging het daar nog om. Ik heb je vorige bericht verkeerd opgevat.![]()
Maar dat is wel de best mogelijke huldiging inderdaad. Lekker in de spotlights ook, zoals het hoort. Ik zou alleen wel oppassen dat je niet de kinderrots in de speeltuin gebruikt voor de "openbaring".
Dit. Hoe is het mang?quote:
Ganz gail. Maar laten we een apart bij praat, bieren en semi bedekt tieten topic maken, dan verneuqen we niet dit ultra kwaliteits topicquote:Op zondag 31 maart 2013 00:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Goed, ik heb je gemist, goede (korte) fapsessies over je gehad.
Klinkt goed. Zal ik?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:22 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ganz gail. Maar laten we een apart bij praat, bieren en semi bedekt tieten topic maken, dan verneuqen we niet dit ultra kwaliteits topic
Is goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geile alpaca's mogen ook indien geen enkele opgewonde trein beschikbaar is.Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:27 schreef ouyevoli het volgende:
Trouwens, dit topic zonder beeld materiaal_________!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geile alpaca's mogen ook indien geen enkele opgewonde trein beschikbaar is.
Fuck the EBU.
Echt nietquote:Op zondag 31 maart 2013 00:28 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Mono heeft een piemel in z'n oor.
Jaquote:Op zondag 31 maart 2013 00:39 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
1 in elk oor en 1 in zijn neus?
Robert, sowiesoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:48 schreef Moira. het volgende:
Hallon vriendjes en vriendinnetjes.
Ik ga u even een verhaaltje vertellen.
Vroeger noemde Mono zijn penis "Fred".
Die naam vindt hij echter niet leuk meer.
Dat was het verhaaltje.
Nu mijn vraag aan jullie:
Hoe moet Mono zijn penis noemen?
Wij zullen een selectie maken uit jullie ideëen en bier drinken en wiet roken en vervolgens zal Mono een mooien nieuwen naam voor zijn penor uitkiezen.
Ok ok.
Groetjens van Ria en de kids.
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:01 schreef Bart het volgende:
De Kolonist natuurlijk.
Zorg wel dat je het veilig doet Moira, je wil geen Risk lopen met Monopoly.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:20 schreef Bushalte het volgende:
Wat dacht je van ''The Dark Knight Rises''?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |