Dat zeg je zeker omdat je nog ff lekker gaat fappequote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:07 schreef Patroon het volgende:
De Marmotte wordt gewonnen in bed.
Trusten!
Ik heb geen sex meer tot de Marmotte. Bij een orgasme vloeien mijn krachten rijkelijk weg.....eeuwig zonde.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat zeg je zeker omdat je nog ff lekker gaat fappe
kloptquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
Spaar jij je krachten maar een half jaar op dan, je zal het nodig hebben.
Je gaat wel elke dag vroeger naar bed... Zoveel slaap nodig?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:07 schreef Patroon het volgende:
Trusten!
Morgen toch geile avond met Janatwork en Robin? Hou je wel wat over?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je gaat wel elke dag vroeger naar bed... Zoveel slaap nodig?
Nou, ik ga vanavond nog ff een doppie maken hoor. Morgenavond lig ik niet bij mevrouw in bed, en zondagavond ben ik waarschijnlijk een beetje moe.
Trainen als een beest.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je gaat wel elke dag vroeger naar bed... Zoveel slaap nodig?
Nou, ik ga vanavond nog ff een doppie maken hoor. Morgenavond lig ik niet bij mevrouw in bed, en zondagavond ben ik waarschijnlijk een beetje moe.
De nieuwe Pozzatoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb geen sex meer tot de Marmotte. Bij een orgasme vloeien mijn krachten rijkelijk weg.....eeuwig zonde.
Wat?!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
Tommeke gaat binnenkort brood bezorgen.
Tige tank (bedankt).quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:39 schreef Oksel het volgende:
En ouwehoeren als een Fries.
Dat taaltje van Patroon als 'ie met z'n chick praat is priceless. Positief, want tof.
En de cum-appeltaart van z'n chick is ook geniaal.
Wat tof. Is alleen in Zwolle he? Daar heb ik nog niet gefietst. Staat wel op de planning om ooit eens te doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)t-de-fiets-1.3740578
Vooral visueel erg sterk. Prachtige platen. Prijzig, maar het geld waard imo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:01 schreef Gripper het volgende:
Al wel eens in gebladerd bij een vriend, maar nu zelf ook maar eens Soigneur gekocht, via een facebook actie zonder verzendkosten. Mooi blad, feestje voor de ogen!
jezus, jij hebt je zeker wat beloofd vanavond? Oh ja einde van de maand en je bracht je salaris STUFI binnen......quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:07 schreef Patroon het volgende:
Trusten!
Hotel Cafe Aarden? Het wielercafe bij uitstek in Steenbergen. Niet dat ik er ooit stopte want dat was te dicht bij huis toen ik nog in het Brabantse woonde.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:02 schreef kaasplankje het volgende:
Vandaag nog even in Steenbergen geweest, kwam nog langs café waar ik met Grip koffie en appeltaart gegeten heb op 1 van de 1e lange trainingen voor dit jaar.
Grappig.
Jajaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:11 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Hotel Cafe Aarden? Het wielercafe bij uitstek in Steenbergen. Niet dat ik er ooit stopte want dat was te dicht bij huis toen ik nog in het Brabantse woonde.
Haha mooi om te zien hoe Buzz elke avond weer reageert. Maak je niet druk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:10 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
jezus, jij hebt je zeker wat beloofd vanavond? Oh ja einde van de maand en je bracht je salaris STUFI binnen......
Die opmerking "lekker van jouw belastingcentjes" vond je zeker achteraf gezien toch een beetje over de top toen je realiseerde dat het niet alleen mijn belastingcenten zijn.... tekent wel een beetje.....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha mooi om te zien hoe Buzz elke avond weer reageert. Maak je niet druk. En wat betreft dat optrekkende vocht in de tent, komt helemaal goed, ik kampeer al sinds mijn 1e levensjaar.
Qua stufie en stagevergoeding heb je gelijk, alleen moet ik daar momenteel wel 32u voor werken. Wat trouwend erg goed gaat, toffe uitdagende plek met veel verantwoordelijk en ruimte voor eigen inbreng.
Nu weer op de hoogte?
Gottegod, Randstedelijke humor blijkt toch wel heel moeilijk voor Friezen, zo blijkt maar weer eens. En ik ga het geeneens uitleggen, maar dat je snel op de kast zit is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:17 schreef Patroon het volgende:
Ik ken jou niet, jij kent mij niet. Toch blijf je je gal spugen. Wat is doel achter die posts? Zit je iets dwars, of wil je graag iets duidelijk maken?
Het is mooi dat je veel verdient Dat gun ik je van harte. Zou leuk zijn dat ik je eens in het echt tref. Oksel viel ook erg mee, zal ook wel bij jou zo zijn.
Snap geen reet van jouw humor idd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Gottegod, Randstedelijke humor blijkt toch wel heel moeilijk voor Friezen, zo blijkt maar weer eens. En ik ga het geeneens uitleggen, maar dat je snel op de kast zit is wel duidelijk.
Waarom niet eigenlijk? Is hij bang?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 07:10 schreef Freddeh het volgende:
Goedemorgen. En tot vanavond. Heb helaas nog steeds geen uitsluitsel of Fab wel of niet mee gaat...
Hé wat jammer, succes jonguh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:25 schreef Freddeh het volgende:
Ziekte van een van zijn kinderen. Heb hem net gesproken, ik ben vandaag alleen op pad. Tot vanavond kinderen:) Wie me volgen wil, start nummer is 16130
Maak je niet druk ouwe reus, buzz is een man van bijna vijftig die hier op het forum een beetje tof doetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:17 schreef Patroon het volgende:
Ik ken jou niet, jij kent mij niet. Toch blijf je je gal spugen. Wat is doel achter die posts? Zit je iets dwars, of wil je graag iets duidelijk maken?
Het is mooi dat je veel verdient. Dat gun ik je van harte. Zou leuk zijn dat ik je eens in het echt tref. Oksel viel ook erg mee, zal ook wel bij jou zo zijn.
Alsnog succes!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:25 schreef Freddeh het volgende:
Ziekte van een van zijn kinderen. Heb hem net gesproken, ik ben vandaag alleen op pad. Tot vanavond kinderen:) Wie me volgen wil, start nummer is 16130
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |