Dat zeg je zeker omdat je nog ff lekker gaat fappequote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:07 schreef Patroon het volgende:
De Marmotte wordt gewonnen in bed.
Trusten!
Ik heb geen sex meer tot de Marmotte. Bij een orgasme vloeien mijn krachten rijkelijk weg.....eeuwig zonde.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat zeg je zeker omdat je nog ff lekker gaat fappe
kloptquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
Spaar jij je krachten maar een half jaar op dan, je zal het nodig hebben.
Je gaat wel elke dag vroeger naar bed... Zoveel slaap nodig?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:07 schreef Patroon het volgende:
Trusten!
Morgen toch geile avond met Janatwork en Robin? Hou je wel wat over?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je gaat wel elke dag vroeger naar bed... Zoveel slaap nodig?
Nou, ik ga vanavond nog ff een doppie maken hoor. Morgenavond lig ik niet bij mevrouw in bed, en zondagavond ben ik waarschijnlijk een beetje moe.
Trainen als een beest.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je gaat wel elke dag vroeger naar bed... Zoveel slaap nodig?
Nou, ik ga vanavond nog ff een doppie maken hoor. Morgenavond lig ik niet bij mevrouw in bed, en zondagavond ben ik waarschijnlijk een beetje moe.
De nieuwe Pozzatoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb geen sex meer tot de Marmotte. Bij een orgasme vloeien mijn krachten rijkelijk weg.....eeuwig zonde.
Wat?!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
Tommeke gaat binnenkort brood bezorgen.
Tige tank (bedankt).quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:39 schreef Oksel het volgende:
En ouwehoeren als een Fries.
Dat taaltje van Patroon als 'ie met z'n chick praat is priceless. Positief, want tof.
En de cum-appeltaart van z'n chick is ook geniaal.
Wat tof. Is alleen in Zwolle he? Daar heb ik nog niet gefietst. Staat wel op de planning om ooit eens te doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)t-de-fiets-1.3740578
Vooral visueel erg sterk. Prachtige platen. Prijzig, maar het geld waard imo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:01 schreef Gripper het volgende:
Al wel eens in gebladerd bij een vriend, maar nu zelf ook maar eens Soigneur gekocht, via een facebook actie zonder verzendkosten. Mooi blad, feestje voor de ogen!
jezus, jij hebt je zeker wat beloofd vanavond? Oh ja einde van de maand en je bracht je salaris STUFI binnen......quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:07 schreef Patroon het volgende:
Trusten!
Hotel Cafe Aarden? Het wielercafe bij uitstek in Steenbergen. Niet dat ik er ooit stopte want dat was te dicht bij huis toen ik nog in het Brabantse woonde.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:02 schreef kaasplankje het volgende:
Vandaag nog even in Steenbergen geweest, kwam nog langs café waar ik met Grip koffie en appeltaart gegeten heb op 1 van de 1e lange trainingen voor dit jaar.
Grappig.
Jajaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:11 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Hotel Cafe Aarden? Het wielercafe bij uitstek in Steenbergen. Niet dat ik er ooit stopte want dat was te dicht bij huis toen ik nog in het Brabantse woonde.
Haha mooi om te zien hoe Buzz elke avond weer reageert. Maak je niet druk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:10 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
jezus, jij hebt je zeker wat beloofd vanavond? Oh ja einde van de maand en je bracht je salaris STUFI binnen......
Die opmerking "lekker van jouw belastingcentjes" vond je zeker achteraf gezien toch een beetje over de top toen je realiseerde dat het niet alleen mijn belastingcenten zijn.... tekent wel een beetje.....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha mooi om te zien hoe Buzz elke avond weer reageert. Maak je niet druk. En wat betreft dat optrekkende vocht in de tent, komt helemaal goed, ik kampeer al sinds mijn 1e levensjaar.
Qua stufie en stagevergoeding heb je gelijk, alleen moet ik daar momenteel wel 32u voor werken. Wat trouwend erg goed gaat, toffe uitdagende plek met veel verantwoordelijk en ruimte voor eigen inbreng.
Nu weer op de hoogte?
Gottegod, Randstedelijke humor blijkt toch wel heel moeilijk voor Friezen, zo blijkt maar weer eens. En ik ga het geeneens uitleggen, maar dat je snel op de kast zit is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:17 schreef Patroon het volgende:
Ik ken jou niet, jij kent mij niet. Toch blijf je je gal spugen. Wat is doel achter die posts? Zit je iets dwars, of wil je graag iets duidelijk maken?
Het is mooi dat je veel verdient Dat gun ik je van harte. Zou leuk zijn dat ik je eens in het echt tref. Oksel viel ook erg mee, zal ook wel bij jou zo zijn.
Snap geen reet van jouw humor idd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Gottegod, Randstedelijke humor blijkt toch wel heel moeilijk voor Friezen, zo blijkt maar weer eens. En ik ga het geeneens uitleggen, maar dat je snel op de kast zit is wel duidelijk.
Waarom niet eigenlijk? Is hij bang?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 07:10 schreef Freddeh het volgende:
Goedemorgen. En tot vanavond. Heb helaas nog steeds geen uitsluitsel of Fab wel of niet mee gaat...
Hé wat jammer, succes jonguh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:25 schreef Freddeh het volgende:
Ziekte van een van zijn kinderen. Heb hem net gesproken, ik ben vandaag alleen op pad. Tot vanavond kinderen:) Wie me volgen wil, start nummer is 16130
Maak je niet druk ouwe reus, buzz is een man van bijna vijftig die hier op het forum een beetje tof doetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:17 schreef Patroon het volgende:
Ik ken jou niet, jij kent mij niet. Toch blijf je je gal spugen. Wat is doel achter die posts? Zit je iets dwars, of wil je graag iets duidelijk maken?
Het is mooi dat je veel verdient. Dat gun ik je van harte. Zou leuk zijn dat ik je eens in het echt tref. Oksel viel ook erg mee, zal ook wel bij jou zo zijn.
Alsnog succes!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:25 schreef Freddeh het volgende:
Ziekte van een van zijn kinderen. Heb hem net gesproken, ik ben vandaag alleen op pad. Tot vanavond kinderen:) Wie me volgen wil, start nummer is 16130
Freddeh op facebook:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:07 schreef MarcoD het volgende:
Ben benieuwd hoe freddeh het heeft gehad, hij zou ondertussen wel binnen kunnen zijn toch?
quote:Update. Na 50km binnendoor gestoken en met 65km op de teller bij het eindpunt aangekomen. Reden is het gebrek aan zon, heb hem 5min gezien vandaag. Gevoelstemp lag rond -5. Kon na de 1e bevoorrading gewoon niet meer warm worden.. Ik baal hier goed van.
Als je jouw trainingsarbeid vergelijkt met die van Freddeh, is de RVV voor hem wel vergelijkbaar met de 300 voor jou denk ik. Hij heeft het tenminste geprobeerdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:38 schreef Oksel het volgende:
Wat een mietje.
En ja, ik zeg zelf de 300 af.
Maar zo'n klein stukje.. gisteren nog 95km gedaan onder dezelfde omstandigheden. Bij veel hogere snelheden, en dus meer kou.
Dit ja. Desnoods rugtasje mee met een voorraad kleding. Beter teveel dan te weinig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:40 schreef Oksel het volgende:
Tegen koude kleed je je toch? Ik bedoel.. je wist dat het koud ging worden!
Gisteren gefietst.. goede winterbroek, overschoenen, thermoshit en winddicht jack. En een likje Sportsbalm (tijgerbalsem zegmaar) op borst, rug en benen. Nergens last van.
Fred traint een stuk minder zeg. Ik vind t knap helemaal alleen en in de kou.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:38 schreef Oksel het volgende:
Wat een mietje.
En ja, ik zeg zelf de 300 af.
Maar zo'n klein stukje.. gisteren nog 95km gedaan onder dezelfde omstandigheden. Bij veel hogere snelheden, en dus meer kou.
Als je kunt kamperen is het niet te koud om te fietsen. De voorspellingen zien er beter uit dan vorige week. Toen zag het in Maastricht zo uit:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:02 schreef No-P het volgende:
Tent staat. Gripper en ik zitten aan een goede grimberger. Kaas en jan komen nu net aanrijden.
Maar wat hoor ik, is het te koud om te fietsen?
De voorspellingen van weeronline zijn wel goed, beter fietsweer hebben we deze maand zowat niet gehad. Koud maar droog en met een matig windje bergop.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:59 schreef buzz1291 het volgende:
Voorspellingen voor morgen zijn ook niet denderend voor een 300 km tocht in de Oostelijke helft van Belgie.
Sneeuw in het oosten (jammer en zonde), regen in het westen (hiep hoi), dus een uurtje Tacxen en dan pootjes op de bank en RVV kijken
IVO, ik hoop dat je gelijk krijgt, maar Meteo.be voorspelde wat anders. Sterkte morgen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De voorspellingen van weeronline zijn wel goed, beter fietsweer hebben we deze maand zowat niet gehad. Koud maar droog en met een matig windje bergop.
Netjesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:32 schreef the_critic het volgende:
ben zelf net weer onder de douche uit na alleen de rvv te hebben gereden. Super mooi gehad. Wel bizar koud.. Goed georganisseerd. Bizar veel vrijwilligers en politie op de been. Heb letterlijk 1 keer moeten stoppen bij een kruispunt, verder overal kunnen doorrijden (en op bergjes 2x stilgestaan, dus lopen.. maar dat komt door klunsjes voor me en staat los van de doorstroom op de weg)
enige 2 minpuntjes.. de officiele startplek en de finish liggen bizar ver weg van de plek waar je sochtends je nummer ophaalt en dus vertrekt.
en de hadden constant de pauzeplekken net na een klim gedaan, en net voor een afdeling. Normaal al vervelend maar met tempraturen rond vriespunt koel echt bizar. Zweten op de klim, stilstaan om even te eten en bidon te vullen en dan met 50 per uur een berg af knallen en super koud hebben.
verder alleen maar genoten!!
En wilde vroeger altijd ooit nog een keer parijs-roubaix rijden.. daar kom ik op terug!Had na 30km al gare vingers, handen en polsen van al dat gestuiter op die kut kasseien... Ik houd het wel op me vergapen voor de tv. Blijft de mooiste klassieker die er is, voor mij.. Maar ga hem zelf maar nie rijden denk ik
Iets met de lat hoog leggenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Netjes
(ook voor anderen die gestart zijn en al dan niet uitgereden hebben)
Dat gevoel mbt PR herken ik. Ik heb ook wel eens gedacht om die te rijden. Zelf 4x RVV gereden, en na afloop dacht ik steeds "dit gaat nog net, maar PR, daar moet ik dus echt niet aan beginnen". Ondanks dat, denk ik daar af en toe toch nog over na
23, hoeveel bar ik erin gestopt heb, weet ik niet meer. Normaal rijd ik met 8, maar toen met 6,5-7 denk ik. Is al een tijdje geleden ook, laatste keer was in 2007, eerste in 2002.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:25 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Iets met de lat hoog leggen, reed je de RVV op 23mm of 25mm? daar kan je ook nog wat extra comfort mee halen toch?
Zelf niet echt ervaring met echte kasseistroken, dus heb verder niet echt een idee.
wat MarcoD zegt zal ook zeker meetellen. Materiaalkeuze en bandenspanning aanpassen ed zal zeker meehelpen (had nu wss wel te harde banden, heb d etic ze altijd knetter hard te hebben. Had ze nu al iets minder, maar tochquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Netjes
(ook voor anderen die gestart zijn en al dan niet uitgereden hebben)
Dat gevoel mbt PR herken ik. Ik heb ook wel eens gedacht om die te rijden. Zelf 4x RVV gereden, en na afloop dacht ik steeds "dit gaat nog net, maar PR, daar moet ik dus echt niet aan beginnen". Ondanks dat, denk ik daar af en toe toch nog over na
Ik reed wel met handgespaakte wielen met lage velg. Behalve misschien de laatste keer, dat was misschien met Campa Nucleon, maar die zijn ook prima op slechte wegen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:29 schreef the_critic het volgende:
[..]
wat MarcoD zegt zal ook zeker meetellen. Materiaalkeuze en bandenspanning aanpassen ed zal zeker meehelpen (had nu wss wel te harde banden, heb d etic ze altijd knetter hard te hebben. Had ze nu al iets minder, maar toch)
Maar inderdaad.. het blijft een super mooie wedstrijd.. Maar mijn vingerkootjes en middenhandsbeentjes vinden het geen goed idee haha. Maar wie weet ben ik dit volgend voorjaar weer vergeten
rijd 16000 man.. dus ja, best druk. Op de klimmetjes, waar ongetrainde mensen meteen afstappen en gaan lopen staat dus meteen alles vast. Zij lopen midden op de weg, kun je niet langs, dus stappen anderen ook af, domino effect. Maar was vroeg gestart dus maar op 2 klimmen echt last van gehad.. viel me best meequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef MarcoD het volgende:
Kreeg van de beelden wel het idee dat het erg druk was (werden stukje uitgezonden tijdens de vooruitblik op de wedstrijd van morgen op sporza), klopt dat?
recreatief wielrennen # 4 haha... das war ein mahlquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik reed wel met handgespaakte wielen met lage velg. Behalve misschien de laatste keer, dat was misschien met Campa Nucleon, maar die zijn ook prima op slechte wegen.
(kort) verslagje van mijn laatste keer)
Ik zag inderdaad op de beelden de minder geschikte klimmers lopen ja, met te straks profshirt en overhangende pens.. Ze zouden die mensen eigenlijk aan het begin van de klim in een aparte rij moeten laten lopenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:00 schreef the_critic het volgende:
[..]
rijd 16000 man.. dus ja, best druk. Op de klimmetjes, waar ongetrainde mensen meteen afstappen en gaan lopen staat dus meteen alles vast. Zij lopen midden op de weg, kun je niet langs, dus stappen anderen ook af, domino effect. Maar was vroeg gestart dus maar op 2 klimmen echt last van gehad.. viel me best mee
vorig jaar bij de agr idem.. niet helemaal te voorkomen met zoveel starters
ik weet dat 12 rijd, en ik rijd zelfquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:13 schreef MarcoD het volgende:
Wie rijden er trouwens allemaal de agr dit jaar?
Met een verkenningsverslag van het eerste jaar dat ik m'n 300 organiseerde.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:03 schreef the_critic het volgende:
[..]
recreatief wielrennen # 4 haha... das war ein mahl
Nouja, je hebt dan wel een goede conditie en je weet wat afzien is. En dat is al de helft van het werkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:47 schreef hetsjhokleek het volgende:
Succes Freddeh en de mannen van de 300! Dadelijk mijn racefiets even nalopen en de garmin er op monteren. Morgen misschien weer de eerste kilometers op de weg na een half jaar. Ben benieuwd hoe de benen zijn. In november ben ik een maand wezen mountainbiken in Argentinie en Chili maar sindsdien weinig meer gedaan.
Planning voor dit jaar is een trip naar de Alpe d' Huez rond de tour. Training hiervoor wordt alleen lastig omdat ik eerst een juni een marathon ga lopen en ik hiervoor dus volop aan het trainen ben.
laat je niet gek maken door die narcist, je hebt een puike prestatie geleverd.quote:Op zondag 31 maart 2013 09:24 schreef Freddeh het volgende:
Om nog even terug te komen op Oksel z'n reactie. Dan ben ik maar een mietje, maar oordeel niet zonder er zelf bij te zijn geweest. En vraag volgende keer eerst eens of ik wel goed gekleed was voor je met voorbarige conclusies komt. Niet iedereen fietst zo fantastisch als jij, wen er aan, leer er mee leven, en hou de onzin voor je.
Wat Vinnie zegt. Gewoon knap en dapper dat je gestart bent. Soms loopt het niet zoals vooraf gehoopt. En met die koude heb je een goede beslissing genomenquote:Op zondag 31 maart 2013 09:40 schreef kanovinnie het volgende:
Laat ie je nou gek maken door een zonnepanelenmonteur op een veels te dure toerfiets?
Wind je niet zo op man, Okkie zat je gewoon even een beetje te naggen. Dat is gewoon andere humor dan alleen in D1 D2 of D3 kunnen lullen. Blijkbaar begrijpen een paar van die noordelingen dat gewoonweg niet. Maar moet toch ook kunnen hier.quote:Op zondag 31 maart 2013 09:24 schreef Freddeh het volgende:
Om nog even terug te komen op Oksel z'n reactie. Dan ben ik maar een mietje, maar oordeel niet zonder er zelf bij te zijn geweest. En vraag volgende keer eerst eens of ik wel goed gekleed was voor je met voorbarige conclusies komt. Niet iedereen fietst zo fantastisch als jij, wen er aan, leer er mee leven, en hou de onzin voor je.
Oksel zat idd ff te dollen, maar snap dat je er even klaar mee was. Je baalde zelf al en je rijdt hem zelf ook liever uit. Dan zit je niet op zulke reacties te wachten. Die 65km heb je maar weer gedaan en kan je op verder bouwen. Je weet nu ook dat je wat meer kleding moet aantrekken bij die kou en je zal nog wel meer hebben geleerd. Zulke dagen zijn de meest leerzame en zeker niet een weggegooide dag.quote:Op zondag 31 maart 2013 09:24 schreef Freddeh het volgende:
Ik weet dat jij de "tough guy" hier bent, maar handig bij humor is ook dat je moet weten wanneer iets wel of niet het juiste moment is. Freddeh zat na zo'n baaldag ff niet op die humor te wachten, moet ook kunnen.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:18 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wind je niet zo op man, Okkie zat je gewoon even een beetje te naggen. Dat is gewoon andere humor dan alleen in D1 D2 of D3 kunnen lullen. Blijkbaar begrijpen een paar van die noordelingen dat gewoonweg niet. Maar moet toch ook kunnen hier. Na zo'n baal dag zit je niet op zulke humor te wachten.
Zoals Herman Finkers ooit zei: "Zo heb je het over Friesen, zo heb je het over Dooien"
Maar ondanks dat je hem niet geheel volgens plan hebt uitgereden, toch wel een redelijke prestatie geleverd en een aardig jasje uitgedaan zo te lezen. Op 25 mei kun je op herhaling voor het echie van 324 km.
Hou jij eens even heel gauw op met mijn quotes eerst aan te passen en dit dat onder je eigen naam te quotenquote:Op zondag 31 maart 2013 11:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik weet dat jij de "tough guy" hier bent, maar handig bij humor is ook dat je moet weten wanneer iets wel of niet het juiste moment is. Freddeh zat na zo'n baaldag ff niet op die humor te wachten, moet ook kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |