abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124754963
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:41 schreef 16meter het volgende:
In de prijsklasse die jij noemt is een plasma tv altijd beter. :)
Onzin, dat is persoonlijk.
pi_124755029
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 13:09 schreef Dimens het volgende:

[..]

Er is helemaal niets opgelost, het is enkel verbeterd met de nieuwe firmware update die pas sinds kort is vrijgekomen. Maar nog altijd melden mensen er veel last van te hebben.

Die televisies zijn nu al een jaar oud. Het heeft dus een jaar geduurd voordat Philips (TP Vision) heeft toegegeven aan dit probleem en er iets aan heeft gedaan. En dan nog niet eens goed.

Dat jij er trouwens geen last van hebt, zegt iets over jou en jouw kijk op televisies. Jij ziet die imperfecties dus niet waardoor je geen kritische kijker bent en ben je al gauw tevreden. Daarmee heeft jouw mening dat de 42PFL6007 een zeer goed beeld geeft, niet zo'n toegevoegde waarde. Wat geven andere televisies dan voor beeld? Een über zeer goed beeld? Een Ultra zeer goed beeld?

Voor een 2012 model presteert de televisie gewoon slecht. Concurrenten doen het gewoon veel beter dan Philips (TP Vision).
Prima, maar ik heb er geen last van en met mij vele. Wat maakt jouw mening dan uit, dat je zegt dat Panasonic een zeer goed beeld geeft?
Toen ik keek was er anders geen vergelijkbaar model te vinden in de prijsklassen van de 42PFL6007K.
pi_124755428
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 14:00 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Prima, maar ik heb er geen last van en met mij vele. Wat maakt jouw mening dan uit, dat je zegt dat Panasonic een zeer goed beeld geeft?
Omdat ik het grotendeels heb over feiten en niet over meningen.
quote:
Toen ik keek was er anders geen vergelijkbaar model te vinden in de prijsklassen van de 42PFL6007K.
Die zijn er sowieso wel geweest, maar ben je blind af gegaan op de DVB-S2 tuner in de 6007K. Wat trouwens niet een Nederlands model is maar een geïmporteerd model uit Duitsland. Daarmee de keuze ook een stuk ruimer is, aangezien vrijwel alle modellen uit Duitsland een DVB-S2 tuner ingebouwd hebben. Je had dus wel degelijk de keus tot een beter model inclusief DVB-S2 tuner.

Verder schieten we met deze discussie niets op. Ik kom met een feit, jij komt met een mening. Op die manier discussiëren is nutteloos gezien we op die manier beide gelijk hebben. Aan de TS om te bepalen of hij liever naar feiten luistert of de mening van iemand die een slecht beeld mooi vindt.
pi_124755553
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 13:58 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Dat heeft niets met meningen te maken. Op bepaalde punten blijven feiten feiten en zijn het geen meningen meer. Maar zoals hierboven al goed te merken is, blijf je te eigenwijs om het verschil tussen een mening en een feit te begrijpen.
pi_124755604
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:18 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dat heeft niets met meningen te maken. Op bepaalde punten blijven feiten feiten en zijn het geen meningen meer. Maar zoals hierboven al goed te merken is, blijf je te eigenwijs om het verschil tussen een mening en een feit te begrijpen.
Was er niet net een moderator die zei dat je niet meer dezelfde discussie hier verder mocht voeren? Doe dat dan ook niet. Als iemand een tv aanraadt moet jij em niet direct afraden. Leuk dat jij zweert bij plasma maar dat betekent niet dat de rest vd wereld dat doet.
pi_124755680
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 13:58 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Je zegt dit waarschijnlijk omdat je zelf een matige tv hebt gekocht voor veel te veel geld. Maar feit is dat contrast en kleurechtheid van een 800 euro plasma beter zijn dan dat van een lcd tv die het dubbele kost.
pi_124755710
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:22 schreef 16meter het volgende:

[..]

Je zegt dit waarschijnlijk omdat je zelf een matige tv hebt gekocht voor veel te veel geld. Maar feit is dat contrast en kleurechtheid van een 800 euro plasma beter zijn dan dat van een lcd tv die het dubbele kost.
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 14:14 schreef Dimens het volgende:

[..]

Omdat ik het grotendeels heb over feiten en niet over meningen.

[..]

Die zijn er sowieso wel geweest, maar ben je blind af gegaan op de DVB-S2 tuner in de 6007K. Wat trouwens niet een Nederlands model is maar een geïmporteerd model uit Duitsland. Daarmee de keuze ook een stuk ruimer is, aangezien vrijwel alle modellen uit Duitsland een DVB-S2 tuner ingebouwd hebben. Je had dus wel degelijk de keus tot een beter model inclusief DVB-S2 tuner.

Verder schieten we met deze discussie niets op. Ik kom met een feit, jij komt met een mening. Op die manier discussiëren is nutteloos gezien we op die manier beide gelijk hebben. Aan de TS om te bepalen of hij liever naar feiten luistert of de mening van iemand die een slecht beeld mooi vindt.
Noem eens een beter model dan de 42PFL6007K, die ook Wifi ingebouwd, 3D, 400Hz (jaja Dimens het panel is dat niet echt, maar doormiddel van een trucje..), Smart TV enzovoort heeft voor de zelfde prijs. (750 euro)
pi_124755842
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:18 schreef Dimens het volgende:

[..]

After grabbing our attention with its uber-svelte, Ambilight-enhanced design, the Philips 42PFL6007T continues to reel us in with its impressively wide-ranging multimedia playback tools and strong AV performance standards - especially in 3D mode. Its all-round talents make it look like solid value, too.
The Philips outguns the LG and Panasonic sets in the contrast department, and Ambilight gives it a design edge too.
http://www.techradar.com/(...)iew/4#articleContent
pi_124755921
Ik heb het alleen over beeldkwaliteit.

Die smart tv gimmick is prachtig, maar met een Android stickje van een paar tientjes heb je XBMC met 100x meer mogelijkheden. Niet heel spannend dus.

quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 14:27 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

After grabbing our attention with its uber-svelte, Ambilight-enhanced design, the Philips 42PFL6007T continues to reel us in with its impressively wide-ranging multimedia playback tools and strong AV performance standards - especially in 3D mode. Its all-round talents make it look like solid value, too.
The Philips outguns the LG and Panasonic sets in the contrast department, and Ambilight gives it a design edge too.
Daar vergelijken ze de Philips met een LCD tv van Panasonic, slimmerd. :')
pi_124756063
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:19 schreef Scaletta het volgende:

[..]

Was er niet net een moderator die zei dat je niet meer dezelfde discussie hier verder mocht voeren? Doe dat dan ook niet.
Dat gebeurt ook niet. Ik ben aan het discussiëren. Mocht je het daar niet mee eens zijn, dan doe je een Post Report warnsmall.png van de post met de rede waarom jij die report doet. Dan gaat een moderator uitzoeken of die report terecht is of niet.
quote:
Als iemand een tv aanraadt moet jij em niet direct afraden. Leuk dat jij zweert bij plasma maar dat betekent niet dat de rest vd wereld dat doet.
Dus iedereen moet maar lukraak televisies opnoemen? Als je een televisie aanraadt, moet je wel weten waar je over praat. Als je niet kunt benoemen waarom die televisie dan zo goed is, is je advies vrij zinloos en ook geen advies te noemen.

Grappig trouwens dat je plasma erbij betrekt terwijl ik het tot noch toe continue enkel over andere televisies heb gehad en niet plasma in het speciaal.
pi_124756085
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:30 schreef 16meter het volgende:
Ik heb het alleen over beeldkwaliteit.

Die smart tv gimmick is prachtig, maar met een Android stickje van een paar tientjes heb je XBMC met 100x meer mogelijkheden. Niet heel spannend dus.

[..]

Daar vergelijken ze de Philips met een LCD tv van Panasonic, slimmerd. :')
Ja, dat is heel mooi. Maar hier wordt toch alleen Uitzending Gemist gebruikt op Smart TV.

Noem eens een beter model dan de 42PFL6007K, die ook Wifi ingebouwd, 3D, 400Hz (jaja Dimens het panel is dat niet echt, maar doormiddel van een trucje..), Smart TV enzovoort heeft voor de zelfde prijs. (750 euro)
pi_124756535
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 14:27 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Dit is weer een verschil tussen mening en feit. Waar zijn de kalibratierapporten? Wat is het bewijs dat het ook daadwerkelijk zo is?

Want zodra we een website nemen (Tweakers) waar wel kalibratierapporten naar boven toe komen, is wel meetbaar dat contrast niet goed is. Maar een goed contrast heb je hoe dan ook niet met een IPS paneel. Met een PVA paneel wat Samsug en Sony gebruiken, heb je een veel hoger contrastwaarden dan je met IPS kan behalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2013 15:03:13 ]
pi_124757078
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 14:23 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

[..]

Heb je überhaupt wel het verhaal over Hz en de techniek hierachter gelezen en begrijp je het ook? Blijkbaar niet, aangezien je nog aandringt een televisie met zogenaamd "400Hz" uit te zoeken.

Dit topic draait ook niet om jou en sowieso ben ik wel een beetje klaar met discussiëren met jou. Je bent enkel je eigen merk televisie aan het verdedigen met meningen terwijl de feiten anders uitwijzen. Het is onbegonnen werk om daar tegenin te gaan.
  maandag 1 april 2013 @ 15:15:18 #89
300718 Kenju
Say It!!??
pi_124757375
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 08:32 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Bij Philips staat k voor DVB-S2, DVB-C en DVB-T, en h voor DVB-C en DVB-T. Dus ik heb het weldergelijk benoemd.
Dat het als optie aanwezig wil natuurlijk niet zeggen dat je het ook gebruikt. Veruit de meeste mensen gebruiken immers DVC-C. Het gaat erom dat ik nooit had kunnen weten dat dat de reden was dat je voor dit model ging en genoodzaakt bent tot een keus voor een minderwardige paneel.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_124757422
Toen ik de TT las wist ik al dat meester Dimens aanwezig zou zijn. _O_
If not now, then when.
  maandag 1 april 2013 @ 15:20:44 #91
300718 Kenju
Say It!!??
pi_124757513
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 15:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toen ik de TT las wist ik al dat meester Dimens aanwezig zou zijn. _O_
Vind het alleen wel jammer dat iemand die duidelijk veel tijd en moeite neemt om een onderbouwde post te plaatsen door een paar mensen hier afgezeken wordt met zeer beperkte argumentatie.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_124758458
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:20 schreef Kenju het volgende:

[..]

Vind het alleen wel jammer dat iemand die duidelijk veel tijd en moeite neemt om een onderbouwde post te plaatsen door een paar mensen hier afgezeken wordt met zeer beperkte argumentatie.
Ik moest stiekem wel lachen om de reactie; "JVC als tv merk bestaat niet meer." op een hele lap tekst. Ik heb dan wel moeite gestoken in het typen van een hele tekst, er is dus iemand geweest die die hele lap tekst heeft ontleed op zoek naar een foutje.

En dan vervolgens erbij te zetten; "En ik heb er geen last van op me Philips". Niet zeggen dat hij er geen last van heeft op zijn TP Vision televisie. Nee, hij heeft er geen last van op zijn Philips televisie.

Prachtig gewoon. Op een hele lap tekst iemand iemand op iets kleins wijzen, en vervolgens in de zin een soortgelijke fout te maken waarop hij net iemand wees. _O_

Ik twijfelde even of ik op die reactie serieus wilde reageren. Toen bedacht ik mij dat de discussie toch erg makkelijk zou worden en ben ik hem aangegaan.
  maandag 1 april 2013 @ 16:14:41 #93
300718 Kenju
Say It!!??
pi_124758948
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 12:37 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Het HDNM probleem is in de laatste firmware opgelost, volgens de berichten, daarvoor had ik erzelf ook al geen last van.
Met alle respect, maar dit zegt toch iets over hoe kritisch jij naar beeld kijkt? Dat je eisen kennelijk wat lager liggen? Maakt niet uit, maar laat mensen die wat kritischer zijn en het verschil wel merken of iig belang hechten aan het niet hebben van die tekortkomingen in hun toekomstige televisie gewoon kiezen voor iets beters.
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 15:57 schreef Dimens het volgende:

Ik moest stiekem wel lachen om de reactie; "JVC als tv merk bestaat niet meer." op een hele lap tekst. Ik heb dan wel moeite gestoken in het typen van een hele tekst, er is dus iemand geweest die die hele lap tekst heeft ontleed op zoek naar een foutje.
Wel jammer trouwens. Want op het gebied van design hadden ze echt toffe dingen. Dunne toestellen en dunne bezels hadden ze een jaar of 6 geleden al. Nog voor de LED-toestellen hun intrede deden. Naar beneden stekende aansluitingen hadden ze ook al ver voordat het standaard was in het high end.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_124760636
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:50 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dit is weer een verschil tussen mening en feit. Waar zijn de kalibratierapporten? Wat is het bewijs dat het ook daadwerkelijk zo is?

Want zodra we een website nemen (Tweakers) waar wel kalibratierapporten naar boven toe komen, is wel meetbaar dat contrast niet goed is. Maar een goed contrast heb je hoe dan ook niet met een IPS paneel. Met een PVA paneel wat Samsug en Sony gebruiken, heb je een veel hoger contrastwaarden dan je met IPS kan behalen.
Wat kan mij die kalibratierapporten nou schelen? Mijn mening is dat LCD mooier is dan plasma, en jouw mening is juist andersom. En zo met mij vele anderen.
pi_124760715
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 15:57 schreef Dimens het volgende:

[..]

En dan vervolgens erbij te zetten; "En ik heb er geen last van op me Philips". Niet zeggen dat hij er geen last van heeft op zijn TP Vision televisie. Nee, hij heeft er geen last van op zijn Philips televisie.

Prachtig gewoon. Op een hele lap tekst iemand iemand op iets kleins wijzen, en vervolgens in de zin een soortgelijke fout te maken waarop hij net iemand wees. _O_

Ik twijfelde even of ik op die reactie serieus wilde reageren. Toen bedacht ik mij dat de discussie toch erg makkelijk zou worden en ben ik hem aangegaan.
Hoe kan je nou verstand hebben van tv's als je niet eens weet dat JVC niet meer bestaat? TP Vision tv's worden Philips genoemd, dus noem ik het ook zo. Of noem jij bijvoorbeeld de Macbook Air ook de Apple?
pi_124760747
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 16:14 schreef Kenju het volgende:

[..]

Met alle respect, maar dit zegt toch iets over hoe kritisch jij naar beeld kijkt? Dat je eisen kennelijk wat lager liggen? Maakt niet uit, maar laat mensen die wat kritischer zijn en het verschil wel merken of iig belang hechten aan het niet hebben van die tekortkomingen in hun toekomstige televisie gewoon kiezen voor iets beters.

[..]

Wel jammer trouwens. Want op het gebied van design hadden ze echt toffe dingen. Dunne toestellen en dunne bezels hadden ze een jaar of 6 geleden al. Nog voor de LED-toestellen hun intrede deden. Naar beneden stekende aansluitingen hadden ze ook al ver voordat het standaard was in het high end.
Ik heb zowel plasma als LCD gezien en toch vindt ik LCD mooier, dus ik kijk er ook kritisch naar.
pi_124760798
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:20 schreef Kenju het volgende:

[..]

Wat heeft TS nou aan al die zeer lange theoretische posts van Dimens?
DIG / Waar moet ik op letten bij aanschaf nieuwe tv?
Onderbouwen is prima, maar zo ingewikkeld voor iemand als TS hoeft niet.
  maandag 1 april 2013 @ 17:16:33 #98
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_124760866
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 17:14 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Ingewikkeld? :D
Die plaatjes zorgen er juist voor dat het totaal niet ingewikkeld is, zelfs een leek kan het begrijpen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 1 april 2013 @ 17:17:08 #99
300718 Kenju
Say It!!??
pi_124760882
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 17:12 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Ik heb zowel plasma als LCD gezien en toch vindt ik LCD mooier, dus ik kijk er ook kritisch naar.
Dit is natuurlijk een redenatie van de onderste plank. Wanneer een gewogen review (bewijs van validiteit) aangeeft dat X beter is dan Y dan kun je niet zeggen 'ja maar mijn mening is dat Y beter is' waarbij je vervolgens heel eigen normen aanneemt. Dat is gewoon krankzinnig. Er zijn bepaalde normen die kwaliteit aangeven. Je kan ook niet roepen wanneer de ene voetbalclub meer scoort dan de andere, dat niet andere toch gewonnen heeft voor jou omdat je vind dat die meer de bal naar elkaar gespeeld hebben.

Dat hele LCD vs plasma-ding heeft hier niets mee te maken. Er zijn trouwens ook verschillende LCD's die beter scoren dan jouw 6000-serie.
quote:

[..]

Die uitleggen komen nav een discussie. En een informerende post is nooit wat mis mee. Het gaat overigens niet alleen over deze post, maar ook over andere post waar hij uitgebreid de tijd neemt om iemand van advies te voorzien. Het is erg makkelijk, en ook niet erg fatsoenlijk om het maar weg te zetten als onzin zonder met een ander voorstel te komen of iig met een advies over waarom zijn posts niet kloppen. Misschien is Dimens ook niet weg van denigrerend gedrag, maar jij en onze MM-verkoper zijn ook erg kleinzerig, ook naar anderen toe die niet denigrerend zijn, en blijven ook doorgaan met dit getroll.

Topics van een starter die een vraag stelt, waar vervolgens persoonlijke strijdjes uitgevochten worden... :N
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_124760901
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2013 17:16 schreef Bart het volgende:

[..]

Ingewikkeld? :D
Die plaatjes zorgen er juist voor dat het totaal niet ingewikkeld is, zelfs een leek kan het begrijpen.
Ja, prima maar wat heeft TS er aan? Dimens kan ook wel gewoon kort onderbouwen waarom 100hz beter is dan 50hz.
  maandag 1 april 2013 @ 17:19:05 #101
65252 Bart
pi_124760929
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 17:17 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Ja, prima maar wat heeft TS er aan? Dimens kan ook wel gewoon kort onderbouwen waar 100hz beter is dan 50hz.
Omdat hij daarmee duidelijk maakt waarom het beter is. Iedereen kan wel zeggen 'ja jonguh 450Hz is beter want het is meer dan 200Hz'. Niets mis met een goed onderbouwde post, gesteund door feiten.
pi_124760935
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 17:17 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk een redenatie van de onderste plank. Wanneer een gewogen review (bewijs van validiteit) aangeeft dat X beter is dan Y dan kun je niet zeggen 'ja maar mijn mening is dat Y beter is' waarbij je vervolgens heel eigen normen aanneemt. Dat is gewoon krankzinnig. Er zijn bepaalde normen die kwaliteit aangeven. Je kan ook niet roepen wanneer de ene voetbalclub meer scoort dan de andere, dat niet andere toch gewonnen heeft voor jou omdat je vind dat die meer de bal naar elkaar gespeeld hebben.

Dat hele LCD vs plasma-ding heeft hier niets mee te maken. Er zijn trouwens ook verschillende LCD's die beter scoren dan jouw 6000-serie.
Of het een goede review is is natuurlijk ook een feit. Deze website vindt mijn tv prima beeld geven. Ja, natuurlijk zijn er LCD's die beter zijn dan mijn TV, maar niet voor dezelfde prijs.
pi_124760992
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 17:19 schreef Bart het volgende:

[..]

Omdat hij daarmee duidelijk maakt waarom het beter is. Iedereen kan wel zeggen 'ja jonguh 450Hz is beter want het is meer dan 200Hz'. Niets mis met een goed onderbouwde post, gesteund door feiten.
Ik zei onderbouwen niet 'ja jonguh 450Hz is beter want het is meer dan 200Hz'... TS is er weinig wijzer van geworden, net als de volgende TS's waar Dimens al zijn uitgebreide posts neer zet.
  maandag 1 april 2013 @ 17:23:20 #104
65252 Bart
pi_124761027
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 17:21 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Ik zei onderbouwen niet 'ja jonguh 450Hz is beter want het is meer dan 200Hz'... TS is er weinig wijzer van geworden, net als de volgende TS's waar Dimens al zijn uitgebreide posts neer zet.
Ik denk dat TS er wel degelijk wijzer van is geworden. Maar dan nog, wie zijn wij om te bepalen of TS ergens wijzer van wordt? Moet ie zelf doen :).
pi_124761046
quote:
3s.gif Op maandag 1 april 2013 17:23 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik denk dat TS er wel degelijk wijzer van is geworden. Maar dan nog, wie zijn wij om te bepalen of TS ergens wijzer van wordt? Moet ie zelf doen :).
TS heeft dat toch al aangegeven, hij gaat naar de MediaMarkt voor advies.. Ofterwel hij heeft niks aan de uitleg van Dimens gehad. Als Dimens houdt van uitleggen kan hij beter een topic starten daarvoor.
  maandag 1 april 2013 @ 17:25:38 #106
65252 Bart
pi_124761073
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 17:24 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

TS heeft dat toch al aangegeven, hij gaat naar de MediaMarkt voor advies.. Ofterwel hij heeft niks aan de uitleg van Dimens gehad. Als Dimens houdt van uitleggen kan hij beter een topic starten daarvoor.
Tja, jammer voor hem. Ik lees liever de posts van Dimens.
pi_124761109
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 17:25 schreef Bart het volgende:

[..]

Tja, jammer voor hem. Ik lees liever de posts van Dimens.
Prima, maar dit topic is bedoeld om TS te helpen niet jouw.
  maandag 1 april 2013 @ 17:27:10 #108
65252 Bart
pi_124761123
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 17:26 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Prima, maar dit topic is bedoeld op TS te helpen niet jouw.
Daarom helpt Dimens ook TS met zijn posts.
pi_124761164
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 17:27 schreef Bart het volgende:

[..]

Daarom helpt Dimens ook TS met zijn posts.
Niet met zijn ultra lange post, al die theoretische info heeft hij niks aan.
  maandag 1 april 2013 @ 17:28:44 #110
65252 Bart
pi_124761174
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 17:28 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Niet met zijn ultra lange post, al die theoretische info heeft hij niks aan.
Arrogant om dat voor TS te bepalen.
  maandag 1 april 2013 @ 17:28:49 #111
300718 Kenju
Say It!!??
pi_124761177
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 17:19 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Of het een goede review is is natuurlijk ook een feit. Deze website vindt mijn tv prima beeld geven. Ja, natuurlijk zijn er LCD's die beter zijn dan mijn TV, maar niet voor dezelfde prijs.
Wanneer je dit vergelijkt met de site waar de kleuren daadwerkelijk gemeten worden, zoals inderdaad de Tweakers review, welke zou je dan meer legitimiteit geven?
Overigens geeft FWD Magazine een soortgelijk oordeel als die ik ook al gaf. Best een redelijke TV, maar er is beter spul te koop voor dit geld. Het zwakke contrast wordt daar ook opgemerkt.

Trusted Reviews vind ik overigens sowieso maar beperkt betrouwbaar. Maar ook daar hebben ze alleen maar 5 sterren over voor recommended of editors choice. Die waardering krijgen de Panasonic plasma's ook die ze bespreken. 4 Sterren is niets speciaals.

Maar de beste reviews vind je feitelijk bij FlatpanelsHD en HDTVTest.co.uk.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_124761226
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 17:28 schreef Kenju het volgende:

[..]

Wanneer je dit vergelijkt met de site waar de kleuren daadwerkelijk gemeten worden, zoals inderdaad de Tweakers review, welke zou je dan meer legitimiteit geven?
Overigens geeft FWD Magazine een soortgelijk oordeel als die ik ook al gaf. Best een redelijke TV, maar er is beter spul te koop voor dit geld. Het zwakke contrast wordt daar ook opgemerkt.

Trusted Reviews vind ik overigens sowieso maar beperkt betrouwbaar. Maar ook daar hebben ze alleen maar 5 sterren over voor recommended of editors choice. Die waardering krijgen de Panasonic plasma's ook die ze bespreken. 4 Sterren is niets speciaals.

Maar de beste reviews vind je feitelijk bij FlatpanelsHD en HDTVTest.co.uk.
Natuurlijk is dit niet de beste tv, maar niemand heeft me tot nu toe nog een betere tv kunnen laten zien voor hetzelfde geld.
pi_124761317
quote:
15s.gif Op maandag 1 april 2013 17:28 schreef Bart het volgende:

[..]

Arrogant om dat voor TS te bepalen.
TS heeft al aangeven naar de MM te gaan dat zegt genoeg.
pi_124761338
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 17:08 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Wat kan mij die kalibratierapporten nou schelen?
Dat je de feiten dus blijkbaar geheel ontwijkt en je dus sowieso al niet serieus te nemen bent. Doe ik voortaan dus ook niet meer.
quote:
Mijn mening is dat LCD mooier is dan plasma, en jouw mening is juist andersom. En zo met mij vele anderen.
Als je die teksten nou eens zou lezen, zou je lezen dat ik het heb over televisies in het algemeen. Daar horen ook LCD televisies bij die beter presteren.
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 17:11 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Hoe kan je nou verstand hebben van tv's als je niet eens weet dat JVC niet meer bestaat? TP Vision tv's worden Philips genoemd, dus noem ik het ook zo. Of noem jij bijvoorbeeld de Macbook Air ook de Apple?
En weer, als je de tekst zou lezen, zou je ook lezen dat ik nergens beweer dat JVC nog zou bestaan. Ik heb het over de interpolatietechniek van JVC die niet zo goed is als die van Samsung, Sony etc....
Tevens worden er nog steeds JVC televisies verkocht, enkel niet meer gemaakt. Ze zijn nog steeds in winkels te koop totdat de voorraad op is. Dus niet bestaan?
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 17:12 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Jij weet duidelijk niet wat een kritische kijker is. Zonder verstand van zaken, en dat heb je niet, kun je geen kritische kijker zijn. Je kan ook geen kritische recensie geven over een film als je geen verstand hebt van films.
quote:

[..]

Nou sorry hoor, maar tot nu toe hebben soortgelijke verhalen veel duidelijk gemaakt bij veel mensen. Ik maak er zelfs illustraties bij om het nog duidelijker te maken. Zelfs video's waar het in de praktijk te zien is. Maar nee, volgens jou is het allemaal onduidelijk voor de TS. Is dat niet aan de TS om te bepalen?
  maandag 1 april 2013 @ 17:33:52 #115
65252 Bart
pi_124761359
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 17:32 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

TS heeft al aangeven naar de MM te gaan dat zegt genoeg.
Oh ja, dan kunnen we gelijk de hoop opgeven dat ie nog iets kan opsteken van een ander. Jaja. Hmm. Nee je hebt helemaal gelijk hoor.
pi_124761437
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 17:33 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dat je de feiten dus blijkbaar geheel ontwijkt en je dus sowieso al niet serieus te nemen bent. Doe ik voortaan dus ook niet meer.

[..]

Als je die teksten nou eens zou lezen, zou je lezen dat ik het heb over televisies in het algemeen. Daar horen ook LCD televisies bij die beter presteren.

[..]

En weer, als je de tekst zou lezen, zou je ook lezen dat ik nergens beweer dat JVC nog zou bestaan. Ik heb het over de interpolatietechniek van JVC die niet zo goed is als die van Samsung, Sony etc....
Tevens worden er nog steeds JVC televisies verkocht, enkel niet meer gemaakt. Ze zijn nog steeds in winkels te koop totdat de voorraad op is. Dus niet bestaan?

[..]

Jij weet duidelijk niet wat een kritische kijker is. Zonder verstand van zaken, en dat heb je niet, kun je geen kritische kijker zijn. Je kan ook geen kritische recensie geven over een film als je geen verstand hebt van films.

[..]

Nou sorry hoor, maar tot nu toe hebben soortgelijke verhalen veel duidelijk gemaakt bij veel mensen. Ik maak er zelfs illustraties bij om het nog duidelijker te maken. Zelfs video's waar het in de praktijk te zien is. Maar nee, volgens jou is het allemaal onduidelijk voor de TS. Is dat niet aan de TS om te bepalen?
Voor de zoveelste keer geeft me dan een betere TV voor dezelfde prijs...

Nu is dat wat je zei over JVC opeens geen fout meer?

Wat heeft TS nou aan dat filmpje over dat slome scherm van je moeders mobiel, moderne mobieltjes hebben dat niet.
pi_124761450
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 17:17 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Ja, prima maar wat heeft TS er aan? Dimens kan ook wel gewoon kort onderbouwen waarom 100hz beter is dan 50hz.
Goh, net zei je nog dat mijn tekst te moeilijk was voor de TS en nu beweer je dat het ook mogelijk is om kort te onderbouwen waarom 100Hz beter is dan 50Hz? Ik moet dus illustraties weglaten en een heleboel informatie om mager uit te leggen waarom 100Hz beter is dan 50Hz en de TS moet dat dan ook nog begrijpen?
  maandag 1 april 2013 @ 17:38:31 #118
65252 Bart
pi_124761498
Maar goed, een einde makend aan deze zinloze discussie: meningen zijn anders dan feiten. Lastig onderscheid soms. Het is niet anders. Maar je hóéft natuurlijk niet te reageren. Heb je een andere mening/feit dan iemand anders, prima, zeg het, onderbouw het, klaar. Telkens dezelfde argumenten noemen is zinloos. Voor een ander bepalen wat ie wel of niet moet vinden al helemaal, dat moet die ander lekker zelf weten.

Klaar ermee dus, aangezien alles wel weer gezegd is. Volgende slotje dat ik hierom moet zetten wordt anders, ik blijf niet bezig.
  maandag 1 april 2013 @ 17:41:15 #119
65252 Bart
pi_124761580
Oh ja TS, als ie weer open moet omdat je nog vragen hebt ofzo, vraag het hier: DIG / Het grote Digital Corner Feedback topic
Tegen die tijd is het hopelijk wat beter gesteld met de bloeddruk van bepaalde personen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')