Herkenbaar na 1 luisterbeurt. Al vind ik het wel meevallen met de zang. Ik vind de stemmen van Kane of Roel van Velzen minder aantrekkelijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:07 schreef Kerftminister het volgende:
Heb trouwens gisteren het veelgeprezen album 'In the Aeroplane over the Sea' van Neutral Milk Hotel natuurlijk gehoord. Vond hem zeker goed, alleen die zang beviel me niet zo. Bij het laatste lied had ik er zelfs helemaal genoeg van. Herkenbaar?
Dan moet je lekker Transmissions from the satellite heart luisteren. Of nog eerder, nog harder werk. of gewoon Embryonic of de nieuwstequote:Op zondag 31 maart 2013 15:15 schreef Kerftminister het volgende:
Luister nu mijn eerste Flaming Lips album, de meest recente. Kende wel 'Yeah Yeah Yeah Song' van ze en die vond ik vet. Maar dit album is niet echt iets voor mij, dat terwijl ik wel van ontoegankelijk spul houd, maar dan vaak wel wat ruiger.
Die luisterde 'ie dusquote:
Oh, ik las het alsof hij At War with the Mystics aan het luisteren wasquote:
Lekker hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 18:57 schreef IAmKloot het volgende:
dankzij de show van nico dijkshoorn op KX Radio heb ik nieuw werk van Steve Mason (beta band) gehoord en dat beviel zeer goed
Grmbl, video werkt weer eens niet hier, terwijl het volgens mij van de platenmaatschappij zelf is.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:57 schreef IAmKloot het volgende:
dankzij de show van nico dijkshoorn op KX Radio heb ik nieuw werk van Steve Mason (beta band) gehoord en dat beviel zeer goed
klopt!!! the three ep's is echt briljant van zequote:Op zondag 31 maart 2013 19:34 schreef Felagund het volgende:
Beta Band moet ik ook eens beter uitchecken trouwens.
DIe heb ik wel eens geluisterd, zijn de andere albums nog de moeite om te beluisteren?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:36 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
klopt!!! the three ep's is echt briljant van ze
alleen het officiele titelloze debuut vind ik matig, Hot Shots II en Heroes To Zeroes zijn prachtplatenquote:Op zondag 31 maart 2013 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
DIe heb ik wel eens geluisterd, zijn de andere albums nog de moeite om te beluisteren?
Fijn album zeg die Steve Mason! Heerlijkquote:Op zondag 31 maart 2013 19:36 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
klopt!!! the three ep's is echt briljant van ze
Three EPs is zeker de beste ja. Ik heb ze ook pas onlangs ontdekt eigenlijk. Briljante band. Hot Shots II vind ik ook heel vet. De andere 2 vind ik lichtelijk gezapig, maar ook erg goed. Three EPs wordt doorgaans wel gezien als hun meesterwerk. Vooral dit nummer vind ik zo tofquote:Op zondag 31 maart 2013 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
DIe heb ik wel eens geluisterd, zijn de andere albums nog de moeite om te beluisteren?
Ik vind The Beta Band juist alleraardigst. Lekker eclectisch, zoals dat heet. Inclusief gekke rapjes en Bonnie Tyler-verwijzing.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:19 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
alleen het officiele titelloze debuut vind ik matig, Hot Shots II en Heroes To Zeroes zijn prachtplaten
Ik zit die plaat nu te luisteren. Echt héél goed.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:51 schreef Moody het volgende:
Nog een artiest die ik (we?) hebben gemist; Matthew E White
Nicht schlecht toch?
Ik dacht 'm gezien te hebben in Concerto, maar ik twijfel nu heel erg of ik 'm niet met een andere plaat door de war haal. Prijs weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet je toevallig nog waar en voor hoe veel? Ga ik er eens kijken woensdag
Respect.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:44 schreef Norrage het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst een stel giebelende meisjes enigszins uitgescholden omdat ze teveel lawaai maakten bij Janne in Tivoli
En vervolgens was de hele zaal stil
Kurt Vilequote:Op maandag 1 april 2013 18:15 schreef arucard het volgende:
Nieuwe Kurt Vile te streamen
http://www.npr.org/2013/0(...)kin-on-a-pretty-daze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |