Zlatan is totaal geen vergelijken, die man is qua karakter natuurlijk compleet gestoord.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Guardiola, Cruijff ook, het is natuurlijk al eerder mislukt met Zlatan
Ik had Neymar nog niet zoveel zien voetballen maar het is inderdaad geen sympathiek mannetje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:27 schreef TheGOAT het volgende:
Neymar is een over het paard getild kereltje. Een geniale voetballer, maar zo ontzettend gehypet. Met die maniertjes van hem maakt hij het ook niet beter. Laat hem eerst maar eens bewijzen dat hij ook in Europa mee kan, er zit een wereld van verschil tussen Champions League en Copa Libertadores..
En Messi in dienst gaan spelen van Neymar? Messi is één van de grootste voetballers aller tijden, zo niet de grootste, die moet in dienst gaan spelen van een talent die nog nooit in Europa heeft gespeeld? Really?
Er is volgens mij niemand die zegt dat Messi in dienst moet gaat spelen van Neymar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:27 schreef TheGOAT het volgende:
Neymar is een over het paard getild kereltje. Een geniale voetballer, maar zo ontzettend gehypet. Met die maniertjes van hem maakt hij het ook niet beter. Laat hem eerst maar eens bewijzen dat hij ook in Europa mee kan, er zit een wereld van verschil tussen Champions League en Copa Libertadores..
En Messi in dienst gaan spelen van Neymar? Messi is één van de grootste voetballers aller tijden, zo niet de grootste, die moet in dienst gaan spelen van een talent die nog nooit in Europa heeft gespeeld? Really?
Ik zou graag wel eens Messi ergens anders zien spelen. Voorbeeld bij een Engelse topclub, of bij PSG of Monacoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:36 schreef Breekfast het volgende:
Cruijff heeft echt een steekje los als hij serieus vindt dat Messi verkocht moet worden nu Neymar is aangetrokken![]()
Liefste bij Man City, op de bank door Silva en Aguero dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou graag wel eens Messi ergens anders zien spelen. Voorbeeld bij een Engelse topclub, of bij PSG of Monaco
Oke.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Liefste bij Man City, op de bank door Silva en Aguero dan.
Context, contextquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:36 schreef Breekfast het volgende:
Cruijff heeft echt een steekje los als hij serieus vindt dat Messi verkocht moet worden nu Neymar is aangetrokken![]()
Hate to break it to you, maar meneer Messi Senior en Junior staan niet boven de wet hoorquote:
Met het geld dat Messi heeft wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hate to break it to you, maar meneer Messi Senior en Junior staan niet boven de wet hoor
Niet als de rechter uit Madrid komt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met het geld dat Messi heeft wel.
Hangt ervanaf voor hoeveel hij daadwerkelijk gefraudeerd blijkt te hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:07 schreef Droathoah het volgende:
In hoeverre is het bedenkbaar dat Messi daarwerkelijk in de gevangenis zal belanden?
Toch schat de kans dat hij in de gevangenis terecht komt op 0,001%quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hate to break it to you, maar meneer Messi Senior en Junior staan niet boven de wet hoor
En da's hoog ingeschatquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch schat de kans dat hij in de gevangenis terecht komt op 0,001%
Ik verwijs je terug naar mijn -hilarische- post op #242.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch schat de kans dat hij in de gevangenis terecht komt op 0,001%
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 27-06-2013 om 13:14:12JUST IN: Messi and his father find an agreement with tax authority: they will pay 15m ¤ for the tax fraud allegations! reageer retweet
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 27-06-2013 om 13:17:0715m ¤ is bit more of a year of net salary of Messi at Barcelona. That is a lot of money... A lot... reageer retweet
twitter:GaryLineker twitterde op donderdag 27-06-2013 om 13:50:11Reports that Messi has settled with the tax authorities and will pay ¤15m...the highest ever for a footballer. Can't stop breaking records. reageer retweet
Geen zin hebben in een lang proces.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:15 schreef opgebaarde het volgende:
4 miljoen afkopen voor 15. Dan ben je een heel grote baas
Held![]()
Ik ken dat gevoel wel, van gekkigheid niet weten wat te doen met al dat geld
Je bedoelt waarschijnlijk "veroordeling"quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen zin hebben in een lang proces.
Nu is hij er vanaf, met een rechtszaak weet je nooit zeker waar het op uitdraait. Hij kan dit toch makkelijk betalen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk "veroordeling"
Hij had weer plezier in, dat was duidelijk zichtbaarquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:54 schreef Nober het volgende:
70 minuten gespeeld, 2 doelpunten, 2 assists, begint weer goed.
Traint alweer mee en zit ook bij de selectie voor morgen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:29 schreef TheFatLady het volgende:
Check 1:50.![]()
Hopen dat hij snel weer fit is.
Ja, maar ik weet alleen niet of dat wel zo slim is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Traint alweer mee en zit ook bij de selectie voor morgen.
Klopt niet.quote:Op maandag 2 september 2013 09:21 schreef TheFatLady het volgende:
De 20e hattrick in La Liga, begreep ik van Sierd.
Ik geloof je direct, ik hou het zelf niet bijquote:Op maandag 2 september 2013 11:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Klopt niet.
17 in La Liga
5 vriendschappelijk (3 met Barcelona, 2 met Argentinië)
3 Champions League
2 Copa del Rey
1 Spaanse Supercup
Nu ook 4 in de Champions League fenomeenquote:Op maandag 2 september 2013 11:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Klopt niet.
17 in La Liga
5 vriendschappelijk (3 met Barcelona, 2 met Argentinië)
3 Champions League
2 Copa del Rey
1 Spaanse Supercup
Dat er nog serieus kansloze discussies zijn over wie de beste is..quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
Dat er serieus nog mensen zijn die durven te roepen dat Ronaldo beter is.
Ik heb liever Ronaldo in mijn team dan Messiquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
Alleen een aantal Real Madrid fans en wat verdwaalde homo's vinden Cristiano Ronaldo tegen beter weten in nog steeds de beste. Dat is ook hun goed recht. Het is ook gewoon een goede voetballer.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat er nog serieus kansloze discussies zijn over wie de beste is..
Er zijn nou eenmaal ook mensen die wél verstand van voetbal hebben.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
Oke man. Ik was voornamelijk onder de indruk toen je 'verdwaalde homo's' zei. Dat maakte je standpunt echt sterker.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:34 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Alleen een aantal Real Madrid fans en wat verdwaalde homo's vinden Cristiano Ronaldo tegen beter weten in nog steeds de beste. Dat is ook hun goed recht. Het is ook gewoon een goede voetballer.
Maar verder is er echt bij niemand nog enige twijfel hoor.
Lullig voor Ronaldo dat Messi het ene record na het andere verpletterdquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal ook mensen die wél verstand van voetbal hebben.
Goede speler hoor die Messi, na Ronaldo zonder twijfel de beste. Maar bij Ronaldo komt ie absoluut niet in de buurt. Dat een aantal meelopers graag meedoen in de Messi-hype verandert daar niks aan.
Nee, Ronaldo verbreekt nooit records.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lullig voor Ronaldo dat Messi het ene record na het andere verpletterd
Nee hoor, echt niet altijd. De laatste jaren echter zeker wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:12 schreef DeNummer10 het volgende:
Real is ook altijd beter dan Barcelona. Volgens het Rotterdams orakel dat inZanity heet.
Ja dat zien we jaarlijks. Het regent prijzen in Bernabeu.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee hoor, echt niet altijd. De laatste jaren echter zeker wel.
In je poging tot trollen bewijs je net dat Messi boven Ronaldo staatquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, Ronaldo verbreekt nooit records.
Verder zegt het verbreken van records sowieso helemaal niks.
Ik kijk liever gewoon naar voetbalkwaliteiten en naar wat beide spelers bewezen bewezen hebben en dan komt Messi in beide gevallen niet eens in de buurt van Ronaldo.
Dank je.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke man. Ik was voornamelijk onder de indruk toen je 'verdwaalde homo's' zei. Dat maakte je standpunt echt sterker.
Inderdaad, toen Usain Bolt het nieuwe record liep zei het helemaal niets. Lul toch niet zo achterlijk..quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, Ronaldo verbreekt nooit records.
Verder zegt het verbreken van records sowieso helemaal niks.
Ik kijk liever gewoon naar voetbalkwaliteiten en naar wat beide spelers bewezen bewezen hebben en dan komt Messi in beide gevallen niet eens in de buurt van Ronaldo.
Dat zien we inderdaad jaarlijks in de onderlinge ontmoetingen, waarin Real vrijwel iedere keer de baas is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:21 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ja dat zien we jaarlijks. Het regent prijzen in Bernabeu.
Goede vergelijking.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Inderdaad, toen Usain Bolt het nieuwe record liep zei het helemaal niets. Lul toch niet zo achterlijk..
Oja, Zwolle was vorig jaar ook beter dan PSV.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat zien we inderdaad jaarlijks in de onderlinge ontmoetingen, waarin Real vrijwel iedere keer de baas is.
Die paar armoedige clasico's van de laatste jaren? Haha. Dramatische wedstrijden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat zien we inderdaad jaarlijks in de onderlinge ontmoetingen, waarin Real vrijwel iedere keer de baas is.
Ah dus op basis van die paar wedstrijden is Real beter. Maar het pakken van prijzen telt niet want Real pakt er minder.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vanaf 2008 heeft Barcelona er 10 gewonnen en Real 5 en 6 keer is er gelijk gespeeld. Wat bedoel je nu precies?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Van de laatste 8 edities heeft Barcelona er welgeteld ééntje gewonnen. En Real was keer op keer voetballend veruit de betere.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vanaf 2008 heeft Barcelona er 10 gewonnen en Real 5 en 6 keer is er gelijk gespeeld. Wat bedoel je nu precies?
Dat zien we inderdaad jaarlijks.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Van de laatste 8 edities heeft Barcelona er welgeteld ééntje gewonnen. En Real was keer op keer voetballend veruit de betere.
Ja, boe-hoe. Het eindigt altijd in gebash en er is een eigen topic over.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:27 schreef TheFatLady het volgende:
Ja, stoppen die discussie, tis hier gvd geen forum ofzo![]()
Je hebt gelijk. Klonk alleen een beetje krom.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, boe-hoe. Het eindigt altijd in gebash en er is een eigen topic over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |