naakte vrouwen en geitenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:58 schreef Lamabal het volgende:
Goeden lied.
Of was het nou de video clip?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:58 schreef Lamabal het volgende:
Goeden lied.
Of was het nou de video clip?
Fuck, ik heb de verkeerde versie.quote:
Boomstam in je mond!quote:
Tot maandag/dinsdag!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
fijn weekend allen
geniet van de paashaas als je hem kunt vinden in de sneeuw!
twitter:Dexwell_ twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 18:16:13BREAKING: War between the US and North-Korea is ON http://t.co/dpVmHTHxvf reageer retweet
Hij blijft ook maar drinken... hij houdt niet op... NIET VANZELF!!!!1quote:
Half april komt Tjibbe toch weer terug?quote:
GMTAquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:02 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Half april komt Tjibbe toch weer terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O okayquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:02 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nope, volgens mij is Tjibbe half april terug.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:03 schreef FZN05 het volgende:
[..]
GMTAwop wop wop tjilpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Geeft niks, hij overleeft het wel. Het is vast een taaiequote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij blijft ook maar drinken... hij houdt niet op... NIET VANZELF!!!!1
Ja hoor, dat komt wel goed. Anders was z'n mailbox ook allang verwijderd... en die bestaat gewoon nog.quote:
Oke. Vind Pietertje het ook prima doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hoor, dat komt wel goed. Anders was z'n mailbox ook allang verwijderd... en die bestaat gewoon nog.
En allemaal te volgen via 3FM *piew piew*quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:13 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
eindelijk Paaspop, eindelijk het begin van de mooiste tijd van het jaar: het festivalseizoen![]()
![]()
![]()
![]()
piew piewquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En allemaal te volgen via 3FM *piew piew*
... in de vrieskou.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:13 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
eindelijk Paaspop, eindelijk het begin van de mooiste tijd van het jaar: het festivalseizoen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Maar goed dat ik er niet bij benquote:
Het sneeuwt nu in Amstelveen...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]! echt he. Vanmorgen gewoon m`n auto moeten uitgraven uit de sneeuw
Logisch ook, want morgen gaat de zomertijd in![]()
Born to Run![]()
![]()
Het is een grote schandequote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het sneeuwt nu in Amstelveen...
Dikke vlokken.
Die kaart klopt niet, hier lag ook 3 centimeter vanochtend..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ach, wees blij dat je niet op Terschelling zit. Daar lag vanochtend 6cm sneeuw...
[ afbeelding ]
mag ik erin hangenquote:
Ik zou best weer eens in een paal willen hangen...quote:
dan ga je op een paaldansverenigingquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou best weer eens in een paal willen hangen...
Wat niet rekt, scheurt wel. Maak je geen zorgen!quote:
wie wat waar???quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:34 schreef wolfrolf het volgende:
HALLO Brunette die zich meld bij de danspaal
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:48 schreef FZN05 het volgende:
Tjibbe is niet half april maar eind april terug krijg ik net door!
twitter:MrsEkdom twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 19:51:44Dussss... We krijgen een danspaal (fitness-pole) in de kelder.. #EKSTRAWEEKEND #3fm @gerardekdom 's verjaardagsfeestje reageer retweet
quote:
Vind ik ook niet, beetje goedkoop...quote:
Met opperchef van #3FM Tamara.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:08 schreef Pino112 het volgende:
Echt, wat een volk twittert er allemaal met #3FM joh
eensch.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jammer dat ze tijdens EW die geiten er door heen draaien
spuit dan maar wat vrouwelijk sappen in de rondte!quote:
Alweer?! Ik squirt me een ongeluk man!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
spuit dan maar wat vrouwelijk sappen in de rondte!
Zij niet alleen. Het is echt om te huilenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Met opperchef van #3FM Tamara.
Ik las mee, maar had geen zin om te posten. Daar heb ik vaker last van, geeft niksquote:
Ja ik zie het vaak zat voorbij komen op de sms-balk. Om te janken inderdaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zij niet alleen. Het is echt om te huilen
Elke scheet wat er gebeurt op de radio wordt in 30-voud getwitterd..
ah, ik voelde al nattigheid...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Alweer?! Ik squirt me een ongeluk man!
ik heb medelijden met je!quote:
Er zit een knop op m'n browser, maak je geen zorgen!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik heb medelijden met je!
En weer vertraging bij de ns, maar wel wifi![]()
Dalet?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:22 schreef Sirolf het volgende:
"Maargoed Gerard, je kan natuurlijk ook leren hoe je platen pijlt in Dalet"![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:22 schreef Sirolf het volgende:
"Maargoed Gerard, je kan natuurlijk ook leren hoe je platen pijlt in Dalet"![]()
Een soort-van Spotify bij zo ongeveer alle radiostations waarin alle muziek, jingles en fillers staan.quote:
Dat is volgens mij het programma waarin alle muziek staat.quote:
een filler...is een instrumentaal....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een soort-van Spotify bij zo ongeveer alle radiostations waarin alle muziek, jingles en fillers staan.
Waarom denk je anders dat ik die er expres nog even bij vermeldde.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een filler...is een instrumentaal....
ik ben dol op inkoppenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat ik die er expres nog even bij vermeldde.
Zie mijn screenshotquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:24 schreef Evertjan het volgende:
a oke snap ik niet hoe je daar platen in pijlt maar goed
wat een onzinopmerking...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:24 schreef FZN05 het volgende:
Als je hier post en je hebt geen idee wat Dalet is ben je geen ekte ekte!
'Pijlen' is 2 platen van tevoren aan elkaar plakken, zodat ze achter elkaar af kunnen spelen zonder dat je in de buurt hoeft te zijn om een knop in te drukken op het juiste moment. Veel DJ's doen dat als ze 2 platen achter elkaar draaien (kan je lekker strakke radio mee maken), maar Gerard start altijd alles handmatig.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:24 schreef Evertjan het volgende:
Ik post hier regelmatig mee (understatement) maar ik wist het ook niet zeker.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:24 schreef FZN05 het volgende:
oke sorry hoor!!!!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:24 schreef FZN05 het volgende:
Net zoals dat je je olie soms peilt, met een stok dus.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:24 schreef Evertjan het volgende:
Tot straksquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:27 schreef minthy het volgende:
Ik kom wel weer terug als het sfeertje wat minder negatief is
ik ook bye bye manquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:27 schreef minthy het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:27 schreef minthy het volgende:
Wat errogquote:
godsammequote:
Sinds deze week kan het trouwens wel grotere problemen op gaan leveren, want de noodband zit niet meer in de 3FM studio, maar elders... en kan je dus ook niet meer zomaar stoppen vanuit de studio. Gaat nog leuk worden de volgende keer als ze dit doen dus...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:37 schreef De_Nater het volgende:
10 minuten stilEr gaat toch een alarm af als het stil is... Oh, wacht...
Het ging ze net toch vrij gemakkelijk af...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds deze week kan het trouwens wel grotere problemen op gaan leveren, want de noodband zit niet meer in de 3FM studio, maar elders... en kan je dus ook niet meer zomaar stoppen vanuit de studio. Gaat nog leuk worden de volgende keer als ze dit doen dus...
De oude noodband is nog niet uitgezet en start eerder in dan de nieuwe, zitten middenin een overgang naar dat nieuwe systeem.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:41 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Het ging ze net toch vrij gemakkelijk af...
quote:
Ah, oke. Maar is die noodband nou echt? Naar mijn idee waren de eerste stiltes langer dan de laatste stilte waardoor de noodband startte.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De oude noodband is nog niet uitgezet en start eerder in dan de nieuwe, zitten middenin een overgang naar dat nieuwe systeem.
hij wordt/werd handmatig ingestart dacht ik...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:44 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ah, oke. Maar is die noodband nou echt? Naar mijn idee waren de eerste stiltes langer dan de laatste stilte waardoor de noodband startte.
How can you expect to be taken seriouslyquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:55 schreef MarijeH het volgende:
De Pet Shop Boys![]()
Edit: Hoe heet dit nummer?
Bedankt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
How can you expect to be taken seriously
twitter:
geen zondagschema dus op 2e paasdagquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:15 schreef 3rdRock het volgende:
Ramon maandag in de Croissandershow!twitter:
Denk het wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
geen zondagschema dus op 2e paasdag
'maandag invallen voor de CroisSanderShow'.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/programmaschema/2013-04-01
Dat schema klopt niet. Rabradio, Giel, Effe Ekdom en Metmichiel worden dinsdag weer uitgezonden heb ik afgelopen week gehoord. Dus maandag volgens mij weer een zondagsschema.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/programmaschema/2013-04-01
a oke vroeger deden ze nog weleens radio maken vanuit de IKEA ofzo op 2e paasdag, dat was altijd lachenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'maandag invallen voor de CroisSanderShow'.
En C&S zijn er dinsdag pas zeiden ze.
twitter:radiofreak twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 21:33:22538 voor Warchild heeft ruim 1.252.644 euro opgehaald. Daarbij kunnen 104.387 oorlogskinderen worden geholpen http://t.co/lS2qoZ71mM reageer retweet
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:radiofreak twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 21:33:22538 voor Warchild heeft ruim 1.252.644 euro opgehaald. Daarbij kunnen 104.387 oorlogskinderen worden geholpen http://t.co/lS2qoZ71mM reageer retweet
Amateurs!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:33 schreef Pino112 het volgende:
Voicelift hebben ze al gehad hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:39 schreef FZN05 het volgende:
Dat geheime woord en de voicelift gaat niet meer lukken.
Matthijs??? ben jij het???quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie me allemaal gezien bij dwdd?
Jaaa!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk geen télevé meer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
was je bij DWDD?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ohja die meet was vandaag. Neequote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
nja, t was maar heel weinig en heel dun en een lucht....gadverdamme!quote:
hehe klinkt fijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, t was maar heel weinig en heel dun en een lucht....gadverdamme!
Bedankt voor de mededeling!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit het al de hele avond uit te stellen..ik ga maar eens afwassen! morgenochtend heb ik er geen zin in en de rest van het weekend ben ik eieren zoeken bij mn ouders
goed plan!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit het al de hele avond uit te stellen..ik ga maar eens afwassen! morgenochtend heb ik er geen zin in en de rest van het weekend ben ik eieren zoeken bij mn ouders
nee, want t was ook met maagkrampen. ik haat mijn darmen. heb al zeker 10 jaar bij tijd en wijle last van m'n darmen. gelukkig meestal thuis, maar 1x moest ik in de trein. die trein is daarna bij het chemisch afval gegooid geloof ik...quote:
dat klinkt minder fijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, want t was ook met maagkrampen. ik haat mijn darmen. heb al zeker 10 jaar bij tijd en wijle last van m'n darmen. gelukkig meestal thuis, maar 1x moest ik in de trein. die trein is daarna bij het chemisch afval gegooid geloof ik...
gezellig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oe, het lijfliedje van toekomstige vriend van de dochter van Annemieke! Jet- are you gonna be my girlAnd if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Toch maar nietquote:
quote:
Prijspeil 2010 jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
ekdom kost 2500euro incl playback, excl apparatuur
heb je wel een knalfeest Ekdom kan echt goed draaienquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
ekdom kost 2500euro incl playback, excl apparatuur
Arbeidsvitaminen is dan ook wat jaartjes geleden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:35 schreef Qunix het volgende:
Hier issie goedkoper:
http://www.janvis.nl/arti(...)om-arbeidsvitaminen/
heb hem 1 keer in het dorp bij ons zien draaien en daar deed hij dan ook altijd zijn jingles er door heen, waaronder ook de jon bakker soundbitesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:35 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
is dat serieus dat je hem boekt met een playback liedje erbij, dat is wel een beetje triest eigenlijk
ik anderhalve maandquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Prijspeil 2010 ja
Moet ik verdorie een hele week voor werken
Dus je kan dan ook gewoon een Effe Ekdom-uitzending opzetten?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb hem 1 keer in het dorp bij ons zien draaien en daar deed hij dan ook altijd zijn jingles er door heen, waaronder ook de jon bakker soundbites
ja, maar dan mag je ook over hem heen pissen!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:37 schreef Qunix het volgende:
Jody is duurder
http://www.janvis.nl/artiest-prijs-opvragen/jody-bernal/
Ralf Mackenbach ook in die prijscategoriequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:37 schreef Qunix het volgende:
Jody is duurder
http://www.janvis.nl/artiest-prijs-opvragen/jody-bernal/
nee want dan heb je ook Train er tussen doorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus je kan dan ook gewoon een Effe Ekdom-uitzending opzetten?
maar dan heeft jij wel een geweldig weekend! wat een weekend mensen!quote:
"Anno 2010 presenteert Ruud de Wild de succesvolle ochtendshow op Q-Music."quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:42 schreef Qunix het volgende:
http://www.twilight-entertainment.nl/ruud-de-wild-boeken/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |