naakte vrouwen en geitenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:58 schreef Lamabal het volgende:
Goeden lied.
Of was het nou de video clip?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:58 schreef Lamabal het volgende:
Goeden lied.
Of was het nou de video clip?
Fuck, ik heb de verkeerde versie.quote:
Boomstam in je mond!quote:
Tot maandag/dinsdag!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
fijn weekend allen
geniet van de paashaas als je hem kunt vinden in de sneeuw!
twitter:Dexwell_ twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 18:16:13BREAKING: War between the US and North-Korea is ON http://t.co/dpVmHTHxvf reageer retweet
Hij blijft ook maar drinken... hij houdt niet op... NIET VANZELF!!!!1quote:
Half april komt Tjibbe toch weer terug?quote:
GMTAquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:02 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Half april komt Tjibbe toch weer terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O okayquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:02 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nope, volgens mij is Tjibbe half april terug.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:03 schreef FZN05 het volgende:
[..]
GMTAwop wop wop tjilpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Geeft niks, hij overleeft het wel. Het is vast een taaiequote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij blijft ook maar drinken... hij houdt niet op... NIET VANZELF!!!!1
Ja hoor, dat komt wel goed. Anders was z'n mailbox ook allang verwijderd... en die bestaat gewoon nog.quote:
Oke. Vind Pietertje het ook prima doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hoor, dat komt wel goed. Anders was z'n mailbox ook allang verwijderd... en die bestaat gewoon nog.
En allemaal te volgen via 3FM *piew piew*quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:13 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
eindelijk Paaspop, eindelijk het begin van de mooiste tijd van het jaar: het festivalseizoen![]()
![]()
![]()
![]()
piew piewquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En allemaal te volgen via 3FM *piew piew*
... in de vrieskou.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:13 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
eindelijk Paaspop, eindelijk het begin van de mooiste tijd van het jaar: het festivalseizoen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Maar goed dat ik er niet bij benquote:
Het sneeuwt nu in Amstelveen...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]! echt he. Vanmorgen gewoon m`n auto moeten uitgraven uit de sneeuw
Logisch ook, want morgen gaat de zomertijd in![]()
Born to Run![]()
![]()
Het is een grote schandequote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het sneeuwt nu in Amstelveen...
Dikke vlokken.
Die kaart klopt niet, hier lag ook 3 centimeter vanochtend..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ach, wees blij dat je niet op Terschelling zit. Daar lag vanochtend 6cm sneeuw...
[ afbeelding ]
mag ik erin hangenquote:
Ik zou best weer eens in een paal willen hangen...quote:
dan ga je op een paaldansverenigingquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou best weer eens in een paal willen hangen...
Wat niet rekt, scheurt wel. Maak je geen zorgen!quote:
wie wat waar???quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:34 schreef wolfrolf het volgende:
HALLO Brunette die zich meld bij de danspaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |