Joris Demmink, die naam heb ik vaker gehoord afgelopen week, geen idee alleen waar.quote:
Twee asielzoekers, en toenmalig minister-president Wim Kok heeft persoonlijk leiding gegeven aan de cover-up...quote:Op woensdag 6 november 2013 13:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een mongool! Maar wie denkt hij dan eigenlijk dat het gedaan heeft, Fred Teeven himself?
Ah, ik dacht dit over anderen ging dan over die asielzoekers.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Twee asielzoekers, en toenmalig minister-president Wim Kok heeft persoonlijk leiding gegeven aan de cover-up....
Er zijn wel andere krankzinnige theorieën, die komen meer van Micha Kat... dan is Marianne op zonnewende walpurgisnacht ritueel vermoord, en daar was, naast Joris Demmink, dan o.m. wijlen Prins Friso bij aanwezig.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dit over anderen ging dan over die asielzoekers.
Klopt idd, het hele gedachtegoed is eigenlijk meer een soort octopus dat alles aan alles verbindt, met in de kern de persoon van Joris Demmink...quote:Op woensdag 6 november 2013 13:51 schreef Copycat het volgende:
Friso zou ook deelgenomen hebben aan de groepsverkrachting. Daarom is hem nu ook het zwijgen opgelegd.
KLB / De soevereine mens van vlees en bloed. hier dus van, die 2 gekkies beginnen er ook steeds over.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:48 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Joris Demmink, die naam heb ik vaker gehoord afgelopen week, geen idee alleen waar.
'Krankzinnig' is een treffende term.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zijn wel andere krankzinnige theorieën, die komen meer van Micha Kat... dan is Marianne op zonnewende walpurgisnacht ritueel vermoord, en daar was, naast Joris Demmink, dan o.m. wijlen Prins Friso bij aanwezig.
Op zich zou het leuk zijn om dat gehele gedachtegoed een keer te onderzoeken, want het duikt op de gekste plaatsen steeds weer op, maar blijft steeds gelinkt aan een centraal complot.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Krankzinnig' is een treffende term.
Nou absoluut, ik word er een beetje benauwd van. Laat hun toch eens met rust, wat heeft hij überhaupt met die zaak te maken! (behalve dat hij geestelijk duidelijk niet in orde is)quote:Op woensdag 6 november 2013 13:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat een vreselijk eng idee dat je dus zomaar ten prooi kan vallen aan dit soort idioten en er vervolgens niets aan kunt doen. En alles wat je doet wordt opgevat als aanmoediging en bevestiging van hun gelijk...
Alsof het al niet erg genoeg is dat een andere gek je kind vermoordde.
quote:Publicatie dagboek moeder Vaatstra: Peter R. de Vries - 6-11-2013
De geruchtmakende moordzaak rond Marianne Vaatstra lijkt geen eind te kennen. Het meisje werd 14 jaar geleden verkracht en vermoord. Jasper S. is daarvoor veroordeeld tot een gevangenisstraf van 18 jaar. S. heeft een bekentenis afgelegd, de rechter vond het bewijs overtuigend.
Een groep complotdenkers, onder aanvoering van publicist Wim Dankbaar uit Overveen, legt zich echter niet neer bij die veroordeling. Ondanks emotionele oproepen van de familie om de zaak te laten rusten. De complotdenkers geloven dat de overheid probeert te verdoezelen dat asielzoekers de moord hebben gepleegd.
Nu wil Dankbaar het oude dagboek van de moeder van Marianne, Maaike Vaatstra, publiceren, tegen haar wil in. Hij acht de zoektocht naar de waarheid belangrijker dan de wens van de nabestaanden. Aan tafel Peter R. de Vries, die de moordzaak uitgebreid heeft behandeld.
De vergelijking loopt echt aan alle kanten spaak. Ook juridisch. Otto Frank erfde alle rechten en dat gaf hem het recht om het uit te geven.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:29 schreef Leandra het volgende:
Mijn hemel, je bent behoorlijk in de war als je die vergelijking durft te maken.
Yup, maar ook zo weinig aan te doen! Dus Dankbaar moest onlangs voorkomen voor een smaad en laster zaak. Het is dat hij er zelf zo'n circus van maakt door 2 keer te wraken e.d. Maar normaliter was hij er vanaf gekomen met een boete van hooguit 1000,-quote:Op woensdag 6 november 2013 21:51 schreef capricia het volgende:
Goh, dat zijn argumenten die de eerste de beste stalker ook aandraagt. Lijkt me eng zoiets. Zo'n verknipt persoon die zich opdringt in je leven.
Heel triest.
Vrijheid van meningsuiting.....quote:Op woensdag 6 november 2013 12:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wim Dankbaar stond op 28 oktober voor de rechter in Groningen wegens smaad. Hij heeft toen tot twee keer toe de rechtbank willen wraken. De boel is afgebroken en Wim Dankbaar moet door een psychiater worden onderzocht.
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=126255
Ik wist niets van deze man tot wij in de week voor bovenstaande rechtszaak een briefje in de bus kregen. Een werkelijk waar onooglijk strookje, 's nachts om drie uur in de bus gedaan (klepper, klepper, hele huis wakker) bij ons en naar ik aanneem anderen ook in onze straat/wijk.
Het strookje deed een oproep om naar de rechtszaak te komen en de website stond vermeld (recht is krom). Ik heb die website bekeken en ik vond het werkelijk waar verbijsterend.
Ik hoop dat het recht binnenkort zal zegenvieren voor de mensen die slachtoffer worden van deze idioot.
Alles is mogelijk......quote:Op woensdag 6 november 2013 13:51 schreef Copycat het volgende:
Friso zou ook deelgenomen hebben aan de groepsverkrachting. Daarom is hem nu ook het zwijgen opgelegd.
Misschien weet de vriendin meer en wisten ook moeder en vader meer details, maar "wilden het nu eens afsluiten"....?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:45 schreef Injetta het volgende:
Die man is overduidelijk geestelijk ziek. Hij leidt aan wanen en omdat dit soort mensen zo overtuigt zijn, zijn er altijd goedgelovigen die erin mee gaan.
Heel afschuwlijk voor die familie Vaatstra.
Lekkere vriendin zeg die zoiets vertrouwlijks gewoon doorspeelt aan een psychisch zieke man.
Heerlijk om te lezen, als nietbetrokkene......quote:Op woensdag 6 november 2013 17:26 schreef Copycat het volgende:
Megalomane mafkees:
http://www.klokkenluidero(...)dagboeken-barst-los/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |