abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2013 @ 13:19:20 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132958810
Wat een circus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 6 november 2013 @ 13:19:42 #202
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_132958825
Wat een vreselijk eng idee dat je dus zomaar ten prooi kan vallen aan dit soort idioten en er vervolgens niets aan kunt doen. En alles wat je doet wordt opgevat als aanmoediging en bevestiging van hun gelijk...

Alsof het al niet erg genoeg is dat een andere gek je kind vermoordde.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_132959919
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Joris Demmink, die naam heb ik vaker gehoord afgelopen week, geen idee alleen waar.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_132960000
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een mongool! Maar wie denkt hij dan eigenlijk dat het gedaan heeft, Fred Teeven himself?
Twee asielzoekers, en toenmalig minister-president Wim Kok heeft persoonlijk leiding gegeven aan de cover-up... :'). Bang dat het multiculturele project van de PvdA een deuk zou oplopen.
I´m back.
pi_132960019
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Twee asielzoekers, en toenmalig minister-president Wim Kok heeft persoonlijk leiding gegeven aan de cover-up... :').
Ah, ik dacht dit over anderen ging dan over die asielzoekers.
  woensdag 6 november 2013 @ 13:51:57 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132960037
Friso zou ook deelgenomen hebben aan de groepsverkrachting. Daarom is hem nu ook het zwijgen opgelegd.
pi_132960086
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:51 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ah, ik dacht dit over anderen ging dan over die asielzoekers.
Er zijn wel andere krankzinnige theorieën, die komen meer van Micha Kat... dan is Marianne op zonnewende walpurgisnacht ritueel vermoord, en daar was, naast Joris Demmink, dan o.m. wijlen Prins Friso bij aanwezig.
I´m back.
pi_132960178
quote:
9s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:51 schreef Copycat het volgende:
Friso zou ook deelgenomen hebben aan de groepsverkrachting. Daarom is hem nu ook het zwijgen opgelegd.
Klopt idd, het hele gedachtegoed is eigenlijk meer een soort octopus dat alles aan alles verbindt, met in de kern de persoon van Joris Demmink...
I´m back.
pi_132960390
OMG, ik dacht jullie houden mij voor de gek met Friso, maar dat is echt geopperd.... 8)7
pi_132960481
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:48 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Joris Demmink, die naam heb ik vaker gehoord afgelopen week, geen idee alleen waar.
KLB / De soevereine mens van vlees en bloed. hier dus van, die 2 gekkies beginnen er ook steeds over.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 6 november 2013 @ 14:05:04 #211
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132960528
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er zijn wel andere krankzinnige theorieën, die komen meer van Micha Kat... dan is Marianne op zonnewende walpurgisnacht ritueel vermoord, en daar was, naast Joris Demmink, dan o.m. wijlen Prins Friso bij aanwezig.
'Krankzinnig' is een treffende term.
The love you take is equal to the love you make.
pi_132960798
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

'Krankzinnig' is een treffende term.
Op zich zou het leuk zijn om dat gehele gedachtegoed een keer te onderzoeken, want het duikt op de gekste plaatsen steeds weer op, maar blijft steeds gelinkt aan een centraal complot.
I´m back.
  woensdag 6 november 2013 @ 17:26:48 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132968968
pi_132969517
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat een vreselijk eng idee dat je dus zomaar ten prooi kan vallen aan dit soort idioten en er vervolgens niets aan kunt doen. En alles wat je doet wordt opgevat als aanmoediging en bevestiging van hun gelijk...

Alsof het al niet erg genoeg is dat een andere gek je kind vermoordde.
Nou absoluut, ik word er een beetje benauwd van. Laat hun toch eens met rust, wat heeft hij überhaupt met die zaak te maken! (behalve dat hij geestelijk duidelijk niet in orde is)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 6 november 2013 @ 19:09:38 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132972875
Zo ook bij DWDD:

quote:
Publicatie dagboek moeder Vaatstra: Peter R. de Vries - 6-11-2013
De geruchtmakende moordzaak rond Marianne Vaatstra lijkt geen eind te kennen. Het meisje werd 14 jaar geleden verkracht en vermoord. Jasper S. is daarvoor veroordeeld tot een gevangenisstraf van 18 jaar. S. heeft een bekentenis afgelegd, de rechter vond het bewijs overtuigend.
Een groep complotdenkers, onder aanvoering van publicist Wim Dankbaar uit Overveen, legt zich echter niet neer bij die veroordeling. Ondanks emotionele oproepen van de familie om de zaak te laten rusten. De complotdenkers geloven dat de overheid probeert te verdoezelen dat asielzoekers de moord hebben gepleegd.
Nu wil Dankbaar het oude dagboek van de moeder van Marianne, Maaike Vaatstra, publiceren, tegen haar wil in. Hij acht de zoektocht naar de waarheid belangrijker dan de wens van de nabestaanden. Aan tafel Peter R. de Vries, die de moordzaak uitgebreid heeft behandeld.

pi_132976280
Op zijn site geeft hij als argument om de dagboeken te gebruiken tegen de wil van de moeder in, dat Otto Frank uiteindelijk ook de dagboeken van Anne Frank heeft gepubliceerd zonder dat Anne daar toestemming voor heeft gegeven. 8)7 |:(
  woensdag 6 november 2013 @ 21:29:15 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132980034
Mijn hemel, je bent behoorlijk in de war als je die vergelijking durft te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132981058
Die man is overduidelijk geestelijk ziek. Hij leidt aan wanen en omdat dit soort mensen zo overtuigt zijn, zijn er altijd goedgelovigen die erin mee gaan.
Heel afschuwlijk voor die familie Vaatstra.

Lekkere vriendin zeg die zoiets vertrouwlijks gewoon doorspeelt aan een psychisch zieke man.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  woensdag 6 november 2013 @ 21:47:38 #219
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_132981222
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:29 schreef Leandra het volgende:
Mijn hemel, je bent behoorlijk in de war als je die vergelijking durft te maken.
De vergelijking loopt echt aan alle kanten spaak. Ook juridisch. Otto Frank erfde alle rechten en dat gaf hem het recht om het uit te geven.

Er spoort imho echt iets niet aan Wim Dankbaar.. Volg hem al iets langer maar zijn argumentatie soms.. Narcist spat er van af...
Nadat moeder Maaike meerdere keren al heeft laten weten niet meer door Wim of die andere loonies lastig gevallen wil worden, concludeert hij doodleuk:
"Maaike is onder druk gezet door de familie, want de Maaike die ik ken zou zoiets nooit tegen mij zeggen."
Dat is dan vervolgens gelijk ook zijn "bewijs". Geen discussie meer over mogelijk.

Eng.. Want wat doe je er tegen?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  Moderator woensdag 6 november 2013 @ 21:51:10 #220
236264 crew  capricia
pi_132981422
Goh, dat zijn argumenten die de eerste de beste stalker ook aandraagt. Lijkt me eng zoiets. Zo'n verknipt persoon die zich opdringt in je leven.
Heel triest.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 6 november 2013 @ 22:02:34 #221
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_132982203
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:51 schreef capricia het volgende:
Goh, dat zijn argumenten die de eerste de beste stalker ook aandraagt. Lijkt me eng zoiets. Zo'n verknipt persoon die zich opdringt in je leven.
Heel triest.
Yup, maar ook zo weinig aan te doen! Dus Dankbaar moest onlangs voorkomen voor een smaad en laster zaak. Het is dat hij er zelf zo'n circus van maakt door 2 keer te wraken e.d. Maar normaliter was hij er vanaf gekomen met een boete van hooguit 1000,-
Daar stop je Dankbaar niet mee. Zeker niet gezien zijn (veronderstelde, financiële) vermogen vrees ik..
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  donderdag 7 november 2013 @ 01:50:55 #222
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_132990788
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wim Dankbaar stond op 28 oktober voor de rechter in Groningen wegens smaad. Hij heeft toen tot twee keer toe de rechtbank willen wraken. De boel is afgebroken en Wim Dankbaar moet door een psychiater worden onderzocht.

http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=126255

Ik wist niets van deze man tot wij in de week voor bovenstaande rechtszaak een briefje in de bus kregen. Een werkelijk waar onooglijk strookje, 's nachts om drie uur in de bus gedaan (klepper, klepper, hele huis wakker) bij ons en naar ik aanneem anderen ook in onze straat/wijk.

Het strookje deed een oproep om naar de rechtszaak te komen en de website stond vermeld (recht is krom). Ik heb die website bekeken en ik vond het werkelijk waar verbijsterend.

Ik hoop dat het recht binnenkort zal zegenvieren voor de mensen die slachtoffer worden van deze idioot.
Vrijheid van meningsuiting.....
  donderdag 7 november 2013 @ 01:51:41 #223
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_132990800
quote:
9s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:51 schreef Copycat het volgende:
Alles is mogelijk...... ;) Wie wil het met zekerheid uitsluiten? ;) /modusdankbaar
  donderdag 7 november 2013 @ 01:55:53 #224
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_132990863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:45 schreef Injetta het volgende:
Die man is overduidelijk geestelijk ziek. Hij leidt aan wanen en omdat dit soort mensen zo overtuigt zijn, zijn er altijd goedgelovigen die erin mee gaan.
Heel afschuwlijk voor die familie Vaatstra.

Lekkere vriendin zeg die zoiets vertrouwlijks gewoon doorspeelt aan een psychisch zieke man.
Misschien weet de vriendin meer en wisten ook moeder en vader meer details, maar "wilden het nu eens afsluiten"....?

Dankbaar moet wel eerst aannemelijk maken waarom en hoe Jasper S., de veroordeelde boer, tot een valse bekentenis zou zijn gedwongen......

Een DNA-onderzoek vervalsen is gemakkelijk mogelijk, maar waarom zou S. dan schuld toegeven aan zijn advocaat en aan rechercheurs? Marteling? Zitten dan tientallen mensen in het complot?

Zolang Dankbaar en andere onderzoeksjournalisten en vrienden van familie Vaatstra met twijfels, dát niet afdoende kunnen verklaren en uitleggen, moeten zij zwijgen.... Mijn mening.

Maar waarom deze rechtszaak tegen publicisten. Laat ze lekker vrij... Waarom de angst bij OM en justitie? Iedereen mag toch een complot vermoeden? Vrije meningsuiting...
  donderdag 7 november 2013 @ 01:58:42 #225
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_132990891
quote:
Heerlijk om te lezen, als nietbetrokkene......

Vergeet niet, dat Micha Kat en medewerkers vroeger zeer gerespecteerde journalisten en cameralieden waren..... En dat zij inzake Joris Demmink, justitiecorruptie en de boekhoudschandalen wél gelijk kregen of in doofpotten roerden met recht... "Overdreven hysterische toon" of niet, ze hebben daar wel punten gemaakt. Lang voordat andere media en onderzoekers in binnen- en buitenland zich daaraan waagden.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')