Iedereen moet tegen die tijd 10 kg zwaarder zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Iedereen 10 KG vlees meenemen, zodat wat chickies kunnen aanschuiven
Sounds good, maar een keer proberen.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee. Gewoon pindakaas alleen dan wat meer vloeibaar en olie-achtig. Daarnaast kom de smaak van pinda veel sterker naar voren in tegenstelling tot de normale pindakaas.
Ik 10 kg lichterquote:Op zondag 31 maart 2013 17:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Iedereen moet tegen die tijd 10 kg zwaarder zijn.(behalve de vrouwen)
Heb net een zak chips gegeten, u mad ?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hopelijk eet je geen broccoli brah.
Wat is er mis met broccoli swah? Zit vitamine D in.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hopelijk eet je geen broccoli brah.
Is niet paleolithisch.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb net een zak chips gegeten, u mad ?
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dan gaan we daar van de zomer een topicmeet houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben van plan morgen te beginnen met cutten, begin me te ergeren aan buikvet.
Ik ben benieuwd wat er over blijft.
Op en aanmerkingen hoor ik graag!
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:34 schreef Hiatus het volgende:
jongens ik ga jullie mijn fysiek delen ( no homo).
94 kg @ 1.92 m.
1 en 3/4 jaar training achter de rug. Waarvan ik ook paar maanden ben gestopt vanwege blessures.
Niet de beste poses maarja.Netjes man! Ga je een mini-cut doen om vanuit daar verder te borduren of wil je echt shredded worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben van plan morgen te beginnen met cutten, begin me te ergeren aan buikvet.
Op en aanmerkingen hoor ik graag!If not now, then when.
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:34 schreef Hiatus het volgende:
jongens ik ga jullie mijn fysiek delen ( no homo).
94 kg @ 1.92 m.
1 en 3/4 jaar training achter de rug. Waarvan ik ook paar maanden ben gestopt vanwege blessures.
Niet de beste poses maarja.ook foto's genomen van je benen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben van plan morgen te beginnen met cutten, begin me te ergeren aan buikvet.
Op en aanmerkingen hoor ik graag!
Een cut waarbij ik hopelijk ABS zie. Shredded neequote:Op zondag 31 maart 2013 17:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Netjes man! Ga je een mini-cut doen om vanuit daar verder te borduren of wil je echt shredded worden?
je hebt ze wel voor jezelf genomen ivm vooruitgang?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:49 schreef Hiatus het volgende:
Die heb je nog van me tegoed. Schaam me beetje omdat ze achterlopen. Kon tijd niet squatten door lowerback blessure. Ook geen legpress gedaan toen. Nu trekken ze aardig bij.
nee, kan ik morgen ff doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hebt ze wel voor jezelf genomen ivm vooruitgang?
benen gewoon altijd trainen, heeft niks te maken met cut of bulkquote:Op zondag 31 maart 2013 20:42 schreef Hiatus het volgende:
[..]
nee, kan ik morgen ff doen.
Ik doe nu frontsquat op 70 kg. Zit wel enige vorm in maar mag wel beter.
Ik zou bijna me cut uitstellen om nog te gainen op benen.
Of zou de dag na benen trainen boven onderhoud eten een optie zijn?
praat toch normaal, manquote:Op zondag 31 maart 2013 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Het idee is dat je de 32-36 uur van verhoogde spiersynthese na een trainingsprikkel zoveel mogelijk boven onderhoud eet. Deze periode overspant natuurlijk de 24 uur / 1 dag waarmee we normaal gesproken rekenen. Dit is het hele idee waar Leangains IF op is gebaseerd. De theorie is dat je dan spiersynthese maximaal stimuleert in de periode dat die plaatsvindt, terwijl je netto onder onderhoud eet over een langere periode.
Nope.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe zit het nou qua multivitaminen: verschilt de multivitaminen van de AH/kruidvat erg veel in kwaliteit i.t.t. een duurdere variant? Die van mij zijn bijna op en heb de laatste keer een duurdere variant gehad.
Misschien wel in de opname e.d., net als dat er soorten magnesium/vitamine D zijn die het lichaam niet goed opneemt?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe zit het nou qua multivitaminen: verschilt de multivitaminen van de AH/kruidvat erg veel in kwaliteit i.t.t. een duurdere variant? Die van mij zijn bijna op en heb de laatste keer een duurdere variant gehad.
Maar dan moet je kijken naar de ingredientenlijst, heeft niks met merken of duur/niet duur te maken...quote:Op zondag 31 maart 2013 21:11 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Misschien wel in de opname e.d., net als dat er soorten magnesium/vitamine D zijn die het lichaam niet goed opneemt?
Waarom dan? Als de verhoudingen het zelfde zijn maakt het niks uit.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:11 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Misschien wel in de opname e.d., net als dat er soorten magnesium/vitamine D zijn die het lichaam niet goed opneemt?
Het soort verbindingen kan verschillen en de verhoudingen zijn soms fucked up bij supermarktmultivits.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Waarom dan? Als de verhoudingen het zelfde zijn maakt het niks uit.
Snap dat er een klein verschil in zit. Maar het is het niet waard om 20 euro uit te geven terwijl je bij de kruidvat voor 3 euro een vergelijkbaar product kan kopen. De keuze is dan 17 euro VS. een iets lagere opname(die toch nooit optimaal is met een multi).quote:Op zondag 31 maart 2013 22:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Het soort verbindingen kan verschillen en de verhoudingen zijn soms fucked up bij supermarktmultivits.
Heb zelf Orange Triad, die bevat 'chelated' vitamineverbindingen. Zou de opname ten goede komen zodat wat je naar binnen werkt ook daadwerkelijk opgenomen wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:40 schreef Pastapipos het volgende:
Ben een werkstuk aan het maken over vetten. Voor de mensen die het interessant vinden om een beetje de basis van de opname van vetten te weten: (kan niet garanderen dat het 100% foutloos is, heb het boek "Understanding nutrition" van Ellie Whitney en Sharon Rady Rolfes gebruikt (12 editie) en wat tips van stereo en een vriend gehad (thanks!))Netjes man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi stukje info. Van mij mag het in de OP.
If not now, then when.
Inderdaad een interessant stukje, maar in de OP? Heeft niet veel met bodybuilding te maken. Leuk als achtergrond informatie alleen kan je dan beter een boek doorlezen.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Netjes man!Mooi stukje info. Van mij mag het in de OP.
Een spoiler met wetenschap?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:58 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Inderdaad een interessant stukje, maar in de OP? Heeft niet veel met bodybuilding te maken. Leuk als achtergrond informatie alleen kan je dan beter een boek doorlezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |