Neem aan dat je de serratus anterior bedoelt. Train je vooral bij flyes, overheadpress en boksen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:29 schreef NomanIW het volgende:
In hoeverre is het zinnig om te decline benchpressen om je Serratus wat meer aan te spreken? Shoulder raises worden in het nieuwe schema opgenomen, vroeg me alleen af of dit zou helpen.
Ik mag in principe benchpressen, alleen niet te diep. Decline ontlast de schouders natuurlijk, maar ik kan zo 1, 2, 3 niet echt achterhalen of het ook echt bijdraagt aan het op sterkte brengen van de serratus (die relatief zwak is dus, hetgeen ik nu probeer recht te trekken).
Wordt ook wel de boxer's muscle genoemd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:39 schreef NomanIW het volgende:
Serratus anterior idd.
Die moet sterker worden. Boksen? Ook leuk
Overhead wordt moeilijk momenteel.
Kan me er gezien het verloop van de meeste bokswedstrijden iets bij voorstellen ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wordt ook wel de boxer's muscle genoemd.
Serratus anterior haalt je schouderblad vooral om je ribben heen en/of omhoog. Dus als je een zwaai maakt met je arm draait je schouderblad om je ribben heen naar voren toe. Als je een OHP zou doe dan draait hij om je ribben omhoog en opzij. Probeer het maar eens uit: leg je hand op je schouderblad en voel waar hij heen beweegt als je een beweging maakt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:45 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Kan me er gezien het verloop van de meeste bokswedstrijden iets bij voorstellen ja.
Valt ie een beetje te isoleren? Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er behalve een shoulder raise voor kan doen![]()
Het zal ietwat anders moeten zijn dan ik al deed iig, want daar ging iets fout)
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Heb soms maaltijden van over de 1500.![]()
Bro-science on: Schijnt dat vrouwen kleinere borsten krijgen van caffeine. Mannen hoeven daar niet bang voor te zijn, krijgen juist meer volume also known as moobs.
Blijkt onderzoek naar zijn gedaan:quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:54 schreef MarMar het volgende:
[..]![]()
Vrouwen krijgen minder borst van vet verbranden, niet van caffeine an sich.
Maarja, correlatie≠causaal.quote:Our main finding was a significant interaction between coffee consumption, CYP1A2*1F genotype and breast volume among young healthy women who did not use hormonal contraceptives. This interaction was mainly driven by the fact that a moderate-to-high coffee intake was associated with lower breast volume in women with the C-allele.
Bron: http://www.nature.com/bjc/journal/v99/n9/pdf/6604687a.pdf
Minder liften en eten, meer olie smeren.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:11 schreef no1uknow het volgende:
Zijn er trouwens manieren waarmee je de kans op striae kan verkleinen oid?
Olie smeren?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:11 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Minder liften en eten, meer olie smeren.
Hoe te voorkomen dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:22 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat dat een van die problemen is waar iedereen het over heeft, de industrie miljoenen aan verdient, maar waar geen oplossing voor is.
Of ja, alleen voorkómen.
Niet trainenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hoe te voorkomen dan?Ik heb er geen last van nu, maar wil dat ook graag zo houden.
Tx. Helaas kan ik niet. Wel goed dat Muscle Totaal regelmatig dit soort dingen organiseert.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:51 schreef MrNiles het volgende:
Misschien is het al een keer voorbij gekomen,
maar voor de geinteresseerden:
Tweede paasdag (ma 1 april) komt Shawn Rhoden bij Muscletotaal in Veldhoven
http://www.muscletotaal.nl/
het is toch geen officiële feestdag?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:03 schreef SunTzu het volgende:
Nu al een hekel aan Goede vrijdag, hoor net dat de sportschool dicht is.
Ben je lactose intolerant of heb je gewoon een griepje?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:26 schreef banaliteit het volgende:
Zojuist terug van de wc en het was geen pretje. Half uur daarvoor 50 gram Brinta geat met 200ml volle melk, maar mijn lichaam vond dat blijkbaar niet zo leuk. Alles spoot eruit. Het was een en al bruine vochtige ellende en er leek geen end aan te komen. Ik hield de wc-bril goed vast om niet vooruit geblazen te worden.
Ik hoop wel dat mijn lichaam wat heeft kunnen opnemen van de voedingsstoffen, anders heeft het niet veel zin gehad en had ik mezelf het leed kunnen besparen. Iemand ideeën hoe het zit met voedingsstofopname van Brinta en volle melk in de dunne darm?
Wat? Waar?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:20 schreef IrCute het volgende:
Mijn sportschool is 24/7 open, nieuwjaar, pasen, kerst etc
Zal wel lactose intolerantie zijn, maar normaal valt het wel mee hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:35 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ben je lactose intolerant of heb je gewoon een griepje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |