SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinkin Bout You, a song by Frank Ocean on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door MineraalWater op 29-03-2013 13:49:15 ]
Jaquote:
Welke vriendenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:25 schreef MineraalWater het volgende:
Lekker Slowchatten met mn vrienden
zodra je mc op de pc doet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:38 schreef d4v1d het volgende:
Maar, waar blijft mijn topic hoofdje?Had ik in het vorige topic al gevraagd
Hey als we zo gaan doen he dan komt die nooitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:38 schreef d4v1d het volgende:
Doe ik al sinds beta 1.6quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey als we zo gaan doen he dan komt die nooit
veeeeel te laat. Van AL is geen sprake.quote:
alleen voor mc fok server spelers sorryquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:38 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb er ook geen aber ich komme al lang hierquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:52 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
alleen voor mc fok server spelers sorry
ik heb er ook geen en ik was er al voordat er een MC SC wasquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:52 schreef mar456 het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen aber ich komme al lang hier
Hoofdjes zijn voor hommosquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ik heb er ook geen en ik was er al voordat er een MC SC was
boeiond
mijn vader heeft diequote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:55 schreef mar456 het volgende:
Heeft iemand van jullie hommos een htc one x plus?
oh god nee laat maar zittenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:57 schreef tuut-chips het volgende:
ik ben op zoek naar mijn eerste post in deze reeksnostalgietrip
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ingang van een event dat ik wou houden:Dit is mijn 2de postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet mooie plaatjes.
bijna 2 jaar en 3 maanden geledenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:41 schreef tuut-chips het volgende:
Heb NTV gevraagd of ie me op de whitelist wil zetten, speel al een tijdje op een classic server maar classic is saaaaaai
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Anders spoiler je die afbeeldingen even.
toen was er nog geen SC. De SC is er gekomen omdat het minecraft topic al tientallen topics lang een SC was en helemaal niet meer echt over Minecraft ging, en omdat iedereen altijd ruzie had. Toen is het MC topic een paar dagen op slot gegaan en herboren als twee aparte topicsquote:
Je ziet gelijk dat rond 5-2012 het minecraft topic stierf hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:12 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
toen was er nog geen SC. De SC is er gekomen omdat het minecraft topic al tientallen topics lang een SC was en helemaal niet meer echt over Minecraft ging, en omdat iedereen altijd ruzie had. Toen is het MC topic een paar dagen op slot gegaan en herboren als twee aparte topics
Ja klopt, het huidige MC topic is een beetje een wormvormig aanhangsel geworden van deze reeks.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:12 schreef shaderon het volgende:
[..]
Je ziet gelijk dat rond 5-2012 het minecraft topic stierf haha
lolololquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:17 schreef mar456 het volgende:
Ik wil jarig zijn maar dat ben ik ook nie
wie langer wie besserquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:24 schreef shaderon het volgende:
hoe lang heeft bobber een ban dan, 2 weken ?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:35 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
geen reddit reposts in een topic waar 75% meer op reddit dan op fok zit bitte
Komt (ghehe) in de loop van de middag vrijquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:24 schreef shaderon het volgende:
hoe lang heeft bobber een ban dan, 2 weken ?
Deze mannen weten wat is opquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:42 schreef Pheno het volgende:
Ach, hij heeft het allemaal zelf in de hand. Even de bobbernaut RSS-feed aanzetten, zodat alle modjes mee kunnen kijken wat ie typt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
wie legt er dan ook nog ¤30+ neer voor games in deze crisis..
overigens wel aardig/stom:had beter van je verwacht mschol. als onze DRM profeet zijnde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
you have been banned from /r/pyongyangquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:51 schreef shaderon het volgende:
http://tvmaniac.client.jp/asia/kp001.html
wtf noord korea tv
gvd, moet ik weer silverlight instalerenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:51 schreef shaderon het volgende:
wtf noord korea tv
wtf zijn dit voor sovietrussische praktijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:51 schreef shaderon het volgende:
wtf noord korea tv
maar het is livequote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:55 schreef Curlbrah het volgende:
is dat niet gewoon in elkaar geknutseld door iemand?
1. WAAROM THE FUCK KIJK JE NAAR JUSTIN TIMBERLAKE VIDEOSquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:57 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand trouwens hoe dat gefilmd is?Ik zie nergens camera's in de spiegels..
()
hahahaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:57 schreef Curlbrah het volgende:
mooi hoe die dikke ook een blauwe plek had.
en die presentatrice zonder autocue
Zijn dat aanvals plannen op de achtergrond?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:01 schreef Curlbrah het volgende:
http://www.businessinside(...)is-a-mac-user-2013-3
lmaoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:05 schreef Curlbrah het volgende:
[–]Poke493 133 points 5 hours ago
Looks like Apple took this Apple Vs. Samsung war thing too much.
ILLUMINATIquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:07 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]
Obama gebruikt ook een mac.. Apple is een soort new world order thingy?
Dat lijkt geen apple logo achterop?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:07 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]
Obama gebruikt ook een mac.. Apple is een soort new world order thingy?
ze lijken niet eens zo heel erg vind ikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:11 schreef d4v1d het volgende:
Alle Koreanen lijken al op elkaar.. Maar hebben ze serieus expres degene die het meest op elkaar lijken samen gezet?
niks, gewoon livestream van de noord koreaanse tvquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:14 schreef TJV het volgende:
Waarom zenden ze dit nou uit? Wat is er gebeurd?
dit is gewoon noord koreaanse nationale televisie.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:14 schreef TJV het volgende:
Waarom zenden ze dit nou uit? Wat is er gebeurd?
papzakquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:15 schreef d4v1d het volgende:
Ik zou tijdens het klappen halverwege gaan zitten omdat ik moe word aan mijn benen
Dat zou je laatste dag ook zijn denk ik zoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:15 schreef d4v1d het volgende:
Ik zou tijdens het klappen halverwege gaan zitten omdat ik moe word aan mijn benen
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:16 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat zou je laatste dag ook zijn denk ik zo
Nu je het zegt..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:17 schreef TJV het volgende:
Ze zenden steeds dezelfde beelden uit, zelfs nickelodeon is nog origineler
net kwamen beelden van die nieuw zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:17 schreef TJV het volgende:
Ze zenden steeds dezelfde beelden uit, zelfs nickelodeon is nog origineler
markers voor nukes? doe maar ff kalm aan hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:17 schreef shaderon het volgende:
[..]
net kwamen beelden van die nieuw zijnnieuwe fotos van hem met een imac en een foto met een kaart van de VS en markers voor nukes
wat zouden die markers dan zijn he, punten voor een wereldreis deze zomer?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:18 schreef tuut-chips het volgende:
ik heb genoeg tv gekeken
[..]
markers voor nukes? doe maar ff kalm aan hoor
ik heb helemaal geen kaart van de vs gezien. en die nukes kunnen niet verder komen dan alaska of heel misschien net de westkust.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:19 schreef shaderon het volgende:
[..]
wat zouden die markers dan zijn he, punten voor wereldreis deze zomer?
er komt helemaal geen aanval man.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:19 schreef d4v1d het volgende:
Zouden ze de aanval live op die stream uitzenden?
tuurlijk welquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:19 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
er komt helemaal geen aanval man.
gvd, doemdenkerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:19 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
er komt helemaal geen aanval man.
"Brodacast time" eerste keer dat ik een typo zie op wikipediaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:21 schreef shaderon het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Korean_Central_Television
TV gids
Zet er heel groot op, NORTH KOREA SUCKS DICKquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Brodacast time" eerste keer dat ik een typo zie op wikipedia
Edit: Typo verbeterd.. nooit gedacht dat ik ooit nog eens zou bijdragen aan wikipedia
Wie heeft dat niet gedaan toen die nog 12/13 was?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:27 schreef Curlbrah het volgende:
en krijg een ban van wikipedia; dat is me daar lachen
haha; als arbeid toch gratis is..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:33 schreef shaderon het volgende:
stadion bouwen kunnen ze er wel
https://www.google.nl/sea(...)76VVUamRDsneOeHVgdAJ
grootste stadion van de wereld. 150.000 man kunnen er in
geregistreerd op: zondag 2 oktober 2011 @ 18:15quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:48 schreef mar456 het volgende:
Als je daar pas net achter ben loop je ver achter jongentje...
Come at me broquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:49 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
kom haten
gister trackpad gehaald, maar die gebruik je naast je muis, of als vervanging? en ik krijg last van mijn pols, tot nu toe altijd logitech mx pro laatstequote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef TJV het volgende:
Hij is wel een beetje een üntermensch want hij heeft geen Magic Trackpad ™.
Als vervanging, als je eenmaal alle combinaties van bewegingen kent wil je echt niet meer anders.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:00 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
gister trackpad gehaald, maar die gebruik je naast je muis, of als vervanging? en ik krijg last van mijn pols, tot nu toe altijd logitech mx pro laatste
klopt heb macbook pro, en die vinger bewegingen komen erg goed uit. maar met extern scherm is hij dicht geklapt. maar is denk ik gewoon wennen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:02 schreef TJV het volgende:
[..]
Als vervanging, als je eenmaal alle combinaties van bewegingen kent wil je echt niet meer anders.
er gebeurt niets?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:26 schreef shaderon het volgende:
[..]
gewoon met je pijltjes toetsen en dan b a
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:59 schreef shaderon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol-umquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:26 schreef Flodder450 het volgende:
krijg echt de vinketering reddit, heb ik mn submissions aangepast om te conformeren aan de regels beginnen ze te kankeren dat het een tekening is inplaats van een foto)))))))))))))))
Leuke soap dit.quote:
Ben onder de de indruk van je analyses, laat het me weten wanneer het leuk wordt okèyquote:
ja net gezienquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:06 schreef AQuila360 het volgende:
Shaderon en eventueel de rest check nog ff die link van Kim Un want staan bijschriften bij die te goed zijn!
En die soldaten chicks met ieder 2 of 3 bladeren op hun kopquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:06 schreef shaderon het volgende:
[..]
ja net geziendie zijn wel goed bedacht ja, vooral die muziekinstrumenten
De Dystopische Volksrepubliek Korea!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:10 schreef shaderon het volgende:
Noord-Korea, officieel de Democratische Volksrepubliek Korea
Mogen ze die naam ondertussen wel veranderen
Komt in een loopiequote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:14 schreef Flodder450 het volgende:
Wat ik altijd denk, is dat:
je hebt een hekel aan je lichaam->je gaat jezelf snijden->je raakt verminkt->je hebt een hekel aan je lichaam etc.
inderdaad, dan komt je toch een een vicieuze cirkel terecht waar zelfs de meest getrainde zieltjesknijpert je niet uit kan krijgen?quote:
imma watchin'quote:
Huh?quote:
quote:Redactie Frontpage / Spellchecker
Baasquote:
quote:
HEEEEY SHADERON!quote:
ja vet grappig, had AQ zonet ook al gepost btwquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:20 schreef tuut-chips het volgende:
http://gigapica.geenstijl.nl/2013/03/kim_jongun.html
relevant
boeien ik zit hier niet de hele dagquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:21 schreef shaderon het volgende:
[..]
ja vet grappig, had AQ zonet ook al gepost btw
toch niet naar australie hequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:22 schreef shaderon het volgende:
ik ga deze zomer per airbus A380 op vakantieveeett
Wacht even tot de One goed en wel uit is, dan zakt de prijs misschien.quote:
Jup en HO > Galaxy S4quote:
Niet echt hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:27 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Jup en HO > Galaxy S4
speccs wise dan; software is persoonlijk
No Church In The Wild, a song by Jay-Z, Kanye West, Frank Ocean and The-Dream on Spotify.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:27 schreef Curlbrah het volgende:
Hoe kun je trouwens zomaar muziek vanaf spotify hier dumpen terwijl ik daarvoor moet betalen?
ik sta open voor comments hierop maar kom dan wel met een normale site lol.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:30 schreef shaderon het volgende:
[..]
Niet echt hoor.
http://www.portablegear.n(...)y_S4_vs._HTC_One.htm
HTC One heeft geen vervangbare batterij, geen uitbreidbaar geheugen, langzame processor, geen AMOLED, oudere versie van Android.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:27 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Jup en HO > Galaxy S4
speccs wise dan; software is persoonlijk
ja maar dit linkt naar jouw spotify profile.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:30 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
No Church In The Wild, a song by Jay-Z, Kanye West, Frank Ocean and The-Dream on Spotify.
Lift Off, a song by Jay-Z, Kanye West and Beyoncé on Spotify.
Ni**as In Paris, a song by Jay-Z and Kanye West on Spotify.
Lose Yourself - Soundtrack Version (Explicit), a song by Eminem on Spotify.
Not Afraid - Explicit Version, a song by Eminem on Spotify.
Space Bound, a song by Eminem on Spotify.
I Need A Doctor - Explicit Version, a song by Dr. Dre, Eminem and Skylar Grey on Spotify.
The Real Slim Shady, a song by Eminem on Spotify.
Stan, a song by Eminem and Dido on Spotify.
Forgot About Dre, a song by Dr. Dre and Eminem on Spotify.
My Name Is, a song by Eminem on Spotify.
Like Toy Soldiers, a song by Eminem on Spotify.
Guilty Conscience, a song by Eminem and Dr. Dre on Spotify.
Mockingbird, a song by Eminem on Spotify.
Ja dat zegt die site onder andere ook, zijn ook gewoon de feiten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:32 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
HTC One heeft geen vervangbare batterij, geen uitbreidbaar geheugen, langzame processor, geen AMOLED, oudere versie van Android.
Als je puur de specificaties vergelijkt dan komt de GS4 er wel bovenop uit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:32 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik sta open voor comments hierop maar kom dan wel met een normale site lol.
moet een nieuwe telefoon uitzoeken maar kwam tot de conclusie dat de one het beter voor elkaar had. het lijkt wel alsof een 16-jarige die comparison heeft geschreven. :
heul nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:33 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ja maar dit linkt naar jouw spotify profile.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |