SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinkin Bout You, a song by Frank Ocean on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door MineraalWater op 29-03-2013 13:49:15 ]
Jaquote:
Welke vriendenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:25 schreef MineraalWater het volgende:
Lekker Slowchatten met mn vrienden
zodra je mc op de pc doet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:38 schreef d4v1d het volgende:
Maar, waar blijft mijn topic hoofdje?Had ik in het vorige topic al gevraagd
Hey als we zo gaan doen he dan komt die nooitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:38 schreef d4v1d het volgende:
Doe ik al sinds beta 1.6quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey als we zo gaan doen he dan komt die nooit
veeeeel te laat. Van AL is geen sprake.quote:
alleen voor mc fok server spelers sorryquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:38 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb er ook geen aber ich komme al lang hierquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:52 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
alleen voor mc fok server spelers sorry
ik heb er ook geen en ik was er al voordat er een MC SC wasquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:52 schreef mar456 het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen aber ich komme al lang hier
Hoofdjes zijn voor hommosquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ik heb er ook geen en ik was er al voordat er een MC SC was
boeiond
mijn vader heeft diequote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:55 schreef mar456 het volgende:
Heeft iemand van jullie hommos een htc one x plus?
oh god nee laat maar zittenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:57 schreef tuut-chips het volgende:
ik ben op zoek naar mijn eerste post in deze reeksnostalgietrip
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ingang van een event dat ik wou houden:Dit is mijn 2de postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet mooie plaatjes.
bijna 2 jaar en 3 maanden geledenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:41 schreef tuut-chips het volgende:
Heb NTV gevraagd of ie me op de whitelist wil zetten, speel al een tijdje op een classic server maar classic is saaaaaai
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Anders spoiler je die afbeeldingen even.
toen was er nog geen SC. De SC is er gekomen omdat het minecraft topic al tientallen topics lang een SC was en helemaal niet meer echt over Minecraft ging, en omdat iedereen altijd ruzie had. Toen is het MC topic een paar dagen op slot gegaan en herboren als twee aparte topicsquote:
Je ziet gelijk dat rond 5-2012 het minecraft topic stierf hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:12 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
toen was er nog geen SC. De SC is er gekomen omdat het minecraft topic al tientallen topics lang een SC was en helemaal niet meer echt over Minecraft ging, en omdat iedereen altijd ruzie had. Toen is het MC topic een paar dagen op slot gegaan en herboren als twee aparte topics
Ja klopt, het huidige MC topic is een beetje een wormvormig aanhangsel geworden van deze reeks.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:12 schreef shaderon het volgende:
[..]
Je ziet gelijk dat rond 5-2012 het minecraft topic stierf haha
lolololquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:17 schreef mar456 het volgende:
Ik wil jarig zijn maar dat ben ik ook nie
wie langer wie besserquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:24 schreef shaderon het volgende:
hoe lang heeft bobber een ban dan, 2 weken ?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:35 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
geen reddit reposts in een topic waar 75% meer op reddit dan op fok zit bitte
Komt (ghehe) in de loop van de middag vrijquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:24 schreef shaderon het volgende:
hoe lang heeft bobber een ban dan, 2 weken ?
Deze mannen weten wat is opquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:42 schreef Pheno het volgende:
Ach, hij heeft het allemaal zelf in de hand. Even de bobbernaut RSS-feed aanzetten, zodat alle modjes mee kunnen kijken wat ie typt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
wie legt er dan ook nog ¤30+ neer voor games in deze crisis..
overigens wel aardig/stom:had beter van je verwacht mschol. als onze DRM profeet zijnde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
you have been banned from /r/pyongyangquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:51 schreef shaderon het volgende:
http://tvmaniac.client.jp/asia/kp001.html
wtf noord korea tv
gvd, moet ik weer silverlight instalerenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:51 schreef shaderon het volgende:
wtf noord korea tv
wtf zijn dit voor sovietrussische praktijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:51 schreef shaderon het volgende:
wtf noord korea tv
maar het is livequote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:55 schreef Curlbrah het volgende:
is dat niet gewoon in elkaar geknutseld door iemand?
1. WAAROM THE FUCK KIJK JE NAAR JUSTIN TIMBERLAKE VIDEOSquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:57 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand trouwens hoe dat gefilmd is?Ik zie nergens camera's in de spiegels..
()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |