True. Een rijk leven is leuk, maar je kunt al vrij simpel een leuk leven leiden door financiële vrijheid. Financiële vrij worden is niet zo heel moeilijk, rijk worden is een stapje verder.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:27 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit zijn sws 2 van de rijkste nikkertjes van amerika niks is meer te duur voor ze heerlijk als je zo leventje heb man
Mayweather en 50 zetten ook vaak gewoon op sportweddenschappen tonnen echt ziekquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True. Een rijk leven is leuk, maar je kunt al vrij simpel een leuk leven leiden door financiële vrijheid. Financiële vrij worden is niet zo heel moeilijk, rijk worden is een stapje verder.
Ik heb het niet slecht thuis maar word wel fucking jaloers als ik gasten als Birdman zie die geen moer kunnen maar toch miljardair zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen zeggen altijd geld maakt niet gelukkig. Alsof ik ongelukkig ben als ik garage vol Ferrari's en Lamborghinis heb, huis vol met chicks, cash everywhere alles.
Je kan beter een modaal inkomen hebben. Teveel maakt je ongelukkig en te weinig ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen zeggen altijd geld maakt niet gelukkig. Alsof ik ongelukkig ben als ik garage vol Ferrari's en Lamborghinis heb, huis vol met chicks, cash everywhere alles.
Schijnt ook dat die Mayweather altijd een miljoen dollar mee neemt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Mayweather en 50 zetten ook vaak gewoon op sportweddenschappen tonnen echt ziek
Pff ligt maar net aan instelling en je ....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je kan beter een modaal inkomen hebben. Teveel maakt je ongelukkig en te weinig ook.
Hij krijgt 40 - 60 mil per bokswedstrijd echt kk sickquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Schijnt ook dat die Mayweather altijd een miljoen dollar mee neemt.
Hoezo ben je ongelukkig met veel geld? Ik geloof daar echt niet in. Dat is gewoon bedacht door arme mensen om zichzelf gerust te stellen. "ik ben eigenlijk jaloers op die mensen, maar ik doe gewoon alsof ze heel ongelukkig zijn, dan voel ik mijzelf beter".quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je kan beter een modaal inkomen hebben. Teveel maakt je ongelukkig en te weinig ook.
Naja, geld maakt ook niet gelukkig, maar wel makkelijk. Er is een plaatje van een grafiek met een dalende lijn. Punt 1 is wanneer je iets wilt (hoog) en punt 2 is wanneer je iets hebt (laag). Heb je dat niet dat als je iets wilt het fucking vet is, maar zodra je het hebt: meh.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
Eigenlijk nooit. Ben altijd blij met de dingen die ik heb, maar ben dan ook een materialistquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, geld maakt ook niet gelukkig, maar wel makkelijk. Er is een plaatje van een grafiek met een dalende lijn. Punt 1 is wanneer je iets wilt (hoog) en punt 2 is wanneer je iets hebt (laag). Heb je dat niet dat als je iets wilt het fucking vet is, maar zodra je het hebt: meh.
Natuurlijk ben je blij. Ik ook, en ik ben er ook super zuinig op. Maar het verzadigingseffect is lager dan wanneer ik het nog niet had.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit. Ben altijd blij met de dingen die ik heb, maar ben dan ook een materialist
Moesten even aan beardyman denken. Disco gypsy fishquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik heb het niet slecht thuis maar word wel fucking jaloers als ik gasten als Birdman zie die geen moer kunnen maar toch miljardair zijn
En geen stress is minder cortisol is meer gains.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:36 schreef VMSDKR het volgende:
Ik denk dat geld tot op een zekere hoogte wel gelukkig maakt, als je je bijvoorbeeld nooit zorgen meer hoeft te maken over rekeningen levert dat ook geen stress ofzo op.
Maargoed, alles went.
Allemaal dure trainers inhuren en je leert het zo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
Er zijn ook dingen die je wilt hebben die niet met geld te koop zijn. Slank zijn voor iemand met overgewicht bijvoorbeeld. Leren schilderen / dansen / erg goed een instrument kunnen bespelen. etc.
Dan gaat er alsnog een periode overheen voordat je het doel bereikt hebt. Is heel wat anders dan dat je een dikke Lambo koopt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Allemaal dure trainers inhuren en je leert het zo.
Fucking win-win.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En geen stress is minder cortisol is meer gains.
Moet je alsnog tijd en energie in steken, iets wat geld niet direct koopt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Allemaal dure trainers inhuren en je leert het zo.
gewoon beetje kunnen gamen, de gym hitten en filmpjes kijken. The goodlife.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
Er zijn ook dingen die je wilt hebben die niet met geld te koop zijn. Slank zijn voor iemand met overgewicht bijvoorbeeld. Leren schilderen / dansen / erg goed een instrument kunnen bespelen. etc.
Ik zei te veel. Ik zou niet teveel geld willen hebben omdat iedereen dan opeens wat van je wilt. Je niet meer voldoening haalt uit een luxe vakantie waar je eerst een beetje moeite voor moest doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo ben je ongelukkig met veel geld? Ik geloof daar echt niet in. Dat is gewoon bedacht door arme mensen om zichzelf gerust te stellen. "ik ben eigenlijk jaloers op die mensen, maar ik doe gewoon alsof ze heel ongelukkig zijn, dan voel ik mijzelf beter".
True maar indirect kun je het gewoon krijgen hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet je alsnog tijd en energie in steken, iets wat geld niet direct koopt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:38 schreef Seam het volgende:
[..]
gewoon beetje kunnen gamen, de gym hitten en filmpjes kijken. The goodlife.
Ja goed idee, morgen weer om 08:30 eruit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:39 schreef Awesome_ het volgende:
Oja, bb-ers die nubniet slapen voor de gains
En ik om 8:30 de spuitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja goed idee, morgen weer om 08:30 eruit.
Je kan wel DM-en hoor zit geen blokkade opquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:43 schreef seto het volgende:
fanta betekent dit dat ik je niet meer kan DM-en?
GoT straks weer. Walking Dead is bezig.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:45 schreef Sapstengel het volgende:
Yeh kut shows met lentestop, volgende week pas weer nieuwe episodes.
Ben maar opnieuw begonnen met Parks & Recreation.
S6 van Californication is nog bezig.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:45 schreef Sapstengel het volgende:
Yeh kut shows met lentestop, volgende week pas weer nieuwe episodes.
Ben maar opnieuw begonnen met Parks & Recreation.
Ik wist dat hij het ooit zou maken.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 06:44 schreef CarbonC het volgende:
LOL @ de OP.
Verder is Ryanair de B&F shop onder de luchtvaartmaatschappijen.
Hij groeit egt snel ik meot die shit ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:28 schreef Jahr00n het volgende:
wow dat plaatje van carbon
ik zag hem alleen klein maar zo groot
egt impresseive
Haha.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 06:44 schreef CarbonC het volgende:
LOL @ de OP.
Verder is Ryanair de B&F shop onder de luchtvaartmaatschappijen.
lol wat een mietjquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laten we vandaag allemaal even stilstaan bij het feit dat Stereo's rechterhand vanaf heden niet meer natty zal zijn.Wij hopen dat de kuur voorspoedig en correct zal verlopen en hij na de nakuur niet meer last zal hebben van zijn quervain.
Wat is het.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
inb4 allemaal suikers is slegt
Leuk meisje.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is al de derde chick op m'n Facebook die ineens naar de gym gaat en er constant mee moet spammen. Je merkt echt dat de zomer in aantocht is..
gwn opvullen en dumpequote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt. Ze is ook erg spontaan en outgoing, Helaas ook een beetje vreemd/labiel.
Ja dat hebben er meer gedaanquote:
Nummer 19 op het lijstje waarom ik geen FB hebquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat hebben er meer gedaan. Elke maand ongeveer komen er foto's voorbij met een nieuw vriendje en dan een paar weken later van die Facebookplaatjes met quotes over het verbreken van relaties en de ander die jou niet waard is etc
.
wat de neukquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat hebben er meer gedaan. Elke maand ongeveer komen er foto's voorbij met een nieuw vriendje en dan een paar weken later van die Facebookplaatjes met quotes over het verbreken van relaties en de ander die jou niet waard is etc
.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nummer 19 op het lijstje waarom ik geen FB heb
En voor de hossels natuurlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FB is eigenlijk ook gewoon 10x niks, maar ik vind het voornamelijk handig om bepaalde pagina's te volgen. Voor de rest heb ik er vrij weinig mee.
Wat heb jij voor meisjes op Facebook man.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is al de derde chick op m'n Facebook die ineens naar de gym gaat en er constant mee moet spammen. Je merkt echt dat de zomer in aantocht is..
Ik heb een keer samen met haar geschaatst een jaar geledenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat heb jij voor meisjes op Facebook man.
Goedzo broheim. Nog in haar achterluikje verdwenen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb een keer samen met haar geschaatst een jaar geleden.
Nee dat (nog) niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goedzo broheim. Nog in haar achterluikje verdwenen?
ik ben dit met jou eens mattiequote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:45 schreef 16meter het volgende:
wanneer stopt dat R&P singles geouwehoer
PLZZZZZ PLZZZZZ
niet weten dat het gew een gozer isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het enige toffe meisje in deze reeks vind ik eigenlijk ook IrCute. Ze is meer one of the guys instead of naja.
Dat inderdaad. Net zoals de meeste vrouwen op Fok. Ambipur is ook gewoon een man.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
niet weten dat het gew een gozer is
Ow, dus jij bent een meisje.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
niet weten dat het gew een gozer is
Dat is zij niet, hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Net zoals de meeste vrouwen op Fok. Ambipur is ook gewoon een man.
Oh maar in haar ondertitel staat van wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh maar in haar ondertitel staat van wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Checkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ja klopt, je gaat ook geen 23 topics vullen met "ja vandaag zieke kuur gezet, gains van m'n leven nu"
En is je pijn nu permanent weg?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:07 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, spuit is gezet.
[..]
CheckPrednisolon
Meisjes zou niet je grootste motivator moeten zijn. Dat het een deel van je totale motivatie is, is logisch, maar uiteindelijk wil je jezelf beteren voor jezelf, niet voor anderen, right.quote:
Dat doet iedereen vast wel stiekem een beetje. Maar dit is niet de reden dat ik ermee ben begonnen en nog steeds doorga. Dat is gewoon omdat het lekker voelt.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:08 schreef Sapstengel het volgende:
Disregard females, acquire aesthetics.
Tijdelijk, want er zat 1% lidocaine in de mix.quote:
adblockquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:14 schreef Beach het volgende:
Ik weet het, was gewoon beetje aan het plagen
en waarom kan ik niet quoten zo irritant
ik zit bij die in noord is beterquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:53 schreef Weissman het volgende:
Ik ga me volgende week dus inschrijven bij The Fitnessclub in Rotterdam Zuid.
oh chill, dat wordt mijn nieuwe adblock. buiten fok om natuurlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel met Adblock voor Opera.
(Alleen die gebruik ik niet op Fok natuurlijk)
Heb je Javascript uitgeschakeld?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:16 schreef Beach het volgende:
kesef is gewoon disabled op fok hoor, ligt niet aan mn adblock
Want ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik zit bij die in noord is beter
even quoten want baasquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:08 schreef 16meter het volgende:
o.a. die trieste hossel shit kan beter via DM
ik hoef hier niet pagina's lang quasi-flirterige opmerkingen te lezen van gasten die op hol slaan omdat iemand een vrouwen-icoontje bij haar username heeft staan
zag zelfs wat white knights posten over hoe gevoelig vrouwen zijn en dat je ze anders moet behandelen n.a.v. die fanta discussie, ga dan naar R&P a.u.b.
dat je in contact wil komen met vrouwen ofzo, logisch, maar dit topic heeft er echt onder te lijden
Goede gains gewenst. Hoe ziet je nakuur eruit?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tijdelijk, want er zat 1% lidocaine in de mix.
Nu 2-3 weken wachten voor pijnvermindering. Indien nog (veel) restpijn, over 2-3 weken weer een spuit zetten; dan zal het wel goed zijn hopelijk.
ontbijtje bij de hema gehaaldquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goede gains gewenst. Hoe ziet je nakuur eruit?
Gewoon 4 weken lang dagelijks 50mg Clomid en 20mg Nolvadex toch.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goede gains gewenst. Hoe ziet je nakuur eruit?
Wat zat erin?quote:
Ongepland in slaap vallen naast chick, first thing in the morning: nog snel de kwark van die avond opeten.quote:
Ik wil ook een kuur zetten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon 4 weken lang dagelijks 50mg Clomid en 20mg Nolvadex toch.
Heb je wel nodig na zo'n injectie hoor Stereo.
waarom zou je tot je 23e wachten dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ongepland in slaap vallen naast chick, first thing in the morning: nog snel de kwark van die avond opeten.
[..]
Ik wil ook een kuur zetten.Waarom wachten tot ik 23 ben.
Ze hebben een squat rek en dumbells tot 30kg, dat is ook het enige wat ik voorlopig nodig heb.quote:
maakt niet uit, fanta. je blijft voor altijd m'n schatjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Sorry van gisteren guys, had niet zo moeten happen.
In zuid zijn de straten viezer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze hebben een squat rek en dumbells tot 30kg, dat is ook het enige wat ik voorlopig nodig heb.
Maar vertel wat is er beter aan Noord ?
Edit- ik ben van plan alleen vroeg in de ochtend te trainen, hoop op die manier ook tokkies te vermijden.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:38 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
maakt niet uit, fanta. je blijft voor altijd m'n schatje
Eigenlijk weet ik niks van die gym op zuid, want ik train al lang op de Zomerhofstraat. Ze zijn toen van naam veranderd en er kwam een filiaal op Zuid bij enzo. Ik kon daar ook trainen maar ga liever naar mijn vertrouwde stekkie. Ze hebben wel de medium zonnebank gepikt voor op zuid van de Zomerhof. Daar staan er nu nog maar 2. Ik woon op Noordereiland dus is allebei wel net zo ver.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze hebben een squat rek en dumbells tot 30kg, dat is ook het enige wat ik voorlopig nodig heb.
Maar vertel wat is er beter aan Noord ?
Edit- ik ben van plan alleen vroeg in de ochtend te trainen, hoop op die manier ook tokkies te vermijden.
Echte strijders werken gewoon op goede vrijdag.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het is weer weekend, ik kan merken dat ik al achter lig op schema.
Dat is het enige plezierige aan werken en vroeg opstaan etc.
Regelmaat.
echte strijders dragen dit op de hoogste stand onder hun werkoutfitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echte strijders werken gewoon op goede vrijdag.
Wel rustig kantoordagje vandaag hoor, no stress.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:57 schreef kaasplankje het volgende:
vnv legday morgen upper en zondag 300km uitfietsen
srs?
srs
inbe4 shitload aan tekst van Stereo waarom 300km fietsen slecht is voor de opname van gains in je bloed en waarom trainen beter met machines beter is dan zwemmenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:57 schreef kaasplankje het volgende:
vnv legday morgen upper en zondag 300km uitfietsen
srs?
srs
link?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
inbe4 shitload aan tekst van Stereo waarom 300km fietsen slecht is voor de opname van gains in je bloed en waarom trainen beter met machines beter is dan zwemmen
Waarom moet dit nou weer naar boven gehaald wordenquote:
quote:
Wel op je form letten he! Hoe zwaar doe je het trouwens?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:46 schreef fathank het volgende:
dikke workout gepland vandaag. Wasmachine trap af 2x koelkast trap af 2x fornuis traps 2x droger trap af 1x
Bass. Zorg wel voor een goeie proteine diesel injectie naderhand.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:46 schreef fathank het volgende:
dikke workout gepland vandaag. Wasmachine trap af 2x koelkast trap af 2x fornuis traps 2x droger trap af 1x
Wasmachines zijn zwaar jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef fathank het volgende:
Wasmachine kilotje of 70, 2x 15 reps denk k.
http://www.bodyenfitshop.(...)iesel-test-hardcore/quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bass. Zorg wel voor een goeie proteine diesel injectie naderhand.
Ik heb deze srs gekocht. Mijn kaak is breder geworden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)iesel-test-hardcore/
get diesel is me favo test booster
Haha, nee man.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:01 schreef 16meter het volgende:
nee maar mattie, heb je serieus ooit dat supplement gekocht?
Kun je ook gewoon heel laag in BF voor gaan, heb je er ook geen last meer van.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat gebeurd er als ik zoiets neem? Ben ik dan eindelijk af van mijn menstruatie?
Valt nog wel mee dan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, nee man.Het enige bullshit-supplement dat ik ooit gekocht heb is Syntha-6. Dat was het dan ook wel.
Oh wacht het bestaat echtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon heel laag in BF voor gaan, heb je er ook geen last meer van.
Ziet er wel ziekelijk sterk uit, man. Zou dat niet zomaar nemen...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lipo-6, dat was het.
http://www.xxlnutrition.nl/lipo-6/nutrex
Hahaha. Achja, iedereen heeft die shit meegemaakt. Gelukkig zitten wij hier met de juiste mensen en niet op rare boards waardoor we bakken met geld hadden uitgegeven voor onzin.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
Valt nog wel mee dan.
Mijn lijstje:
Muscle Protect van B&F (BCAA)
Megagrow van XXL ()
Total Muscle Solution___!!! van B&F
Vetverbranding gaat 450% sneller.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ziet er wel ziekelijk sterk uit, man. Zou dat niet zomaar nemen...
BCAA's zijn wel okay toch? Of is het crap.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
Valt nog wel mee dan.
Mijn lijstje:
Muscle Protect van B&F (BCAA)
Megagrow van XXL ()
Total Muscle Solution___!!! van B&F
Dat kan toch nooit goed zijn?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vetverbranding gaat 450% sneller.
Denk dat het in de praktijk heel weinig toegevoegde waarde heeft.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
BCAA's zijn wel okay toch? Of is het crap.
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Ook ff gepost in BB topic, maar wat weten jullie over het gebruik van caffeine als supplement?
Ik neem wel een kop koffie, voordat ik ga trainen (1,5 uur van te voren) om voor die echte placebo effect te zorgen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Ook ff gepost in BB topic, maar wat weten jullie over het gebruik van caffeine als supplement?
Ja is denk ik ook wel zo. Amino's komen sowieso vrij toch als je eiwitten afbreekt. En zag dat er in whey ook een redelijke hoeveelheid zat.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Denk dat het in de praktijk heel weinig toegevoegde waarde heeft.
Zeker als je al 'shakieszz' drinkt.
Je zuurverdiende euro's zijn w.s. beter besteed aan een paar lekkere stukjes vlees dan aan een pot BCAA's.
Heb hier ook nog een halfvol potje staan. Ga het ook maar opmaken tijdens het trainen, smaakt inderdaad wel ok.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een potje watermeloen BCAA's staan. Smaakt wel lekker door je water heen tijdens het trainen, dat is eigenlijk ook de reden dat ik het gebruik. Het is neit dat ik bang ben voor spierverlies tijdens een training ofzo.
In hoeverre het werkt met afvallen en wat de bijwerkingen zijn als je het als supplement neemt.quote:
Ik hou echt niet van koffie. Maar goed een placebo effect is soms ook wel goed toch? Maar meer of het ook werkt met vetverlies.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik neem wel een kop koffie, voordat ik ga trainen (1,5 uur van te voren) om voor die echte placebo effect te zorgen.
Dan kom ik thuis uit me werk, 2 boterhammen en een shake, voor nog even die extra push
en dan ben ik vlijmscherp in de sportschool.
Dit lijkt een bullshit comment, maar zo werkt het echt in mijn hoofd
Zag ik een paar dagen geleden al, helaas ben ik al weer gecensureerd door die pittige tante met 5 maatjes teveel.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zag ik een paar dagen geleden al, helaas ben ik al weer gecensureerd door die pittige tante met 5 maatjes teveel.
Logisch als iedereen het heeft over squatten en de ekte ekte mannen van vrouwen verwachten dat ze er volgens ons ideaalbeeld uit horen te zien.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:17 schreef Sapstengel het volgende:
Nu weer een chick op Facebook met een B&F muts op. De gym is wel echt de vrouwentrend van 2013 merk ik.
Haterapen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
Mylene, de LIF mod. Zou haar wel raken.
In welke dosis?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
In hoeverre het werkt met afvallen en wat de bijwerkingen zijn als je het als supplement neemt.
Jammer dat ik ze in de gym nooit zie. In mijn omgeving ook niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je wilt al niet weten hoeveel meisjes hier op FOK! zijn begonnen met squatten.
Ze doen voornamelijk bodyweights squats.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jammer dat ik ze in de gym nooit zie. In mijn omgeving ook niet eigenlijk.
Haha :p heeft ze ook een goede kop?Ik zie hier ook nooit vrouwen in het krachthonk. Wel eens gezien dat ze wat met de kabels doen, maar dat is meestal overdag en dan zijn ze in de 40. De jonge meisjes zitten vaak op zo'n cross ding.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:22 schreef Sapstengel het volgende:
De enige vrouw die hier squat is een milf van ergens eind 40. Goede borsten, goede kont. Stiekem gluren als ze hyperextentions doet.
Kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
200 mg per tablet zoals dit. http://www.bodyenfitshop.(...)/4ever-fit/caffeine/
Ja best wel. Ziet er een beetje oud uit natuurlijk, maar wel een erg leuke dame. Alleen jammer dat ze blond is. Milfs zien er zoveel beter uit met donker haar.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha :p heeft ze ook een goede kop?Ik zie hier ook nooit vrouwen in het krachthonk. Wel eens gezien dat ze wat met de kabels doen, maar dat is meestal overdag en dan zijn ze in de 40. De jonge meisjes zitten vaak op zo'n cross ding.
Ik heb eergister, voor het eerst een meid van perzische afkomst, en helaas met een buitenlandse buffel van een vriend, zien squatten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze doen voornamelijk bodyweights squats.
damnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vetverbranding gaat 450% sneller.
Bij bodybuilding.com staan vaak nogal wat mythes in het artikel of overschatten ze een effect erg. Neem ze altijd met een korreltje zout.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Kan geen kwaad.
Maar of je er merkbaar sneller vet door zult verliezen.. denk het niet. Misschien kun je wat harder gaan tijdens je trainingen en cardio, waardoor je uiteindelijk iets meer kcal verbrandt. Maar je bouwt ook snel tolerantie op, waardoor je waarschijnlijk weinig meer merkt van die 200mg cafeïne.
http://www.bodybuilding.com/fun/the-truth-about-caffeine.htm
Perzische chicksquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb eergister, voor het eerst een meid van perzische afkomst, en helaas met een buitenlandse buffel van een vriend, zien squatten.
Ik was verkocht man, hoe geilEindelijk al die plaatjes die voorbijkomen, over squatten vrouwen in levende lijve mogen zien
Ja, misschien niet de beste bron. Maar over iets als cafeïne durf ik die nog wel te gebruiken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
damn
[..]
Bij bodybuilding.com staan vaak nogal wat mythes in het artikel of overschatten ze een effect erg. Neem ze altijd met een korreltje zout.
Yup, helaas wel. Nouja ken er een paar die single zijn, alleen die zijn meer 6.5/10 dan 9.5/10.quote:
je was te persoonlijk geworden met een telefoonhoertje?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb ik een vrouw aan de lijn met een fucking geile stem, ga ik haar op facebook natrekken blijkt het een typische vrouw van in de 50 te zijn. Altijd jammer dit.
daarom single, maar ze daten vaak mannen met dezelfde achtergrondquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yup, helaas wel. Nouja ken er een paar die single zijn, alleen die zijn meer 6.5/10 dan 9.5/10.
Ja dat ook nog eensquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:37 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
daarom single, maar ze daten vaak mannen met dezelfde achtergrond
Dit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:37 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
daarom single, maar ze daten vaak mannen met dezelfde achtergrond
Huiselijk geweld is ook trainen... en met temperamentvolle vrouwen heb je hier eerder mee te maken dan met die pale as fuck blondine zoutzakken uit Nederlandquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
Pas op, het begint weer R&P vormen aan te nemen![]()
Maar mee eens hoor, sowieso Nederlandse vrouwen
Misschien moeten we ook een reeks inn R&P openen? [DE RELATIEGYM] Relatiechat voor sickkunts
Laten we dan gelijk een reeks openen in CUL voor alle kook kunsten. Weet je wat, laten we er dan gelijk eentje openen in LIF voor alle sick singlets en wifebeaters tips en designs en eentje in K&W waar je tips krijgt bij het bouwen van je eigen homegym. Laten we heel FOK! overnemen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien moeten we ook een reeks inn R&P openen? [DE RELATIEGYM] Relatiechat voor sickkunts
Best een goed idee eigenlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Laten we dan gelijk een reeks openen in CUL voor alle kook kunsten. Weet je wat, laten we er dan gelijk eentje openen in LIF voor alle sick singlets en wifebeaters tips en designs en eentje in K&W waar je tips krijgt bij het bouwen van je eigen homegym. Laten we heel FOK! overnemen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
Dit keer niet eens door mijquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ja precies. Baard is er al, nu alleen de tan nogquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:43 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
gewoon beetje tan en een hele grote ruwe baard laten staan
Dat zou wel chill zijn en een eigen misc dan hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Best een goed idee eigenlijk
Kun je geen subtopics maken in een thread? Of dat we gewoon ons eigen prive subforum krijgen.
Ja inderdaad, goede training voor tennissen ook, sterke backhand krijg je ervan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Huiselijk geweld is ook trainen... en met temperamentvolle vrouwen heb je hier eerder mee te maken dan met die pale as fuck blondine zoutzakken uit Nederland
Nope en nope.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Best een goed idee eigenlijk
Kun je geen subtopics maken in een thread? Of dat we gewoon ons eigen prive subforum krijgen.
genoeg leuke nederlandse, maar ik zie deze ontwikkeling die je beschrijft welquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit.
Maar ik begin Nederlandse vrouwen steeds vaker zat te worden.
Van die ingenomen over het paard getilde kuthoeren die zichzelf ontzettend hot vinden achter die dikke laag plamuur.
Van die meiden die voor je koken, "omdat ze van je houden" which is bullshit, want zij koken alleen maar, omdat ze zelf ook moeten eten.
Een meisje uit Yugo wees mij daar eens op, die zei: "Jou vriendin kookt niet voor jou omdat ze van je houdt, maar omdat ze zelf moet eten" "Als mijn broer van de slacht thuis komt 's nachts om 4u, en hij maakt mij wakker omdat hij honger heeft, dan sta ik op en ga ik voor hem koken, omdat hij mijn broer is en ik wil dat hij goed te eten heeft, ook al heb ik zelf geen honger"
en dat... is iets wat ik nooit vergeten ben... en vaak bij stilsta: "waarom doet deze chick dit voor mij.... wat is haar intentie.."
lol
Nja, ik kan het bedrijf niet noemen.... te locatie gevoeligquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:48 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
genoeg leuke nederlandse, maar ik zie deze ontwikkeling die je beschrijft wel
''van de slacht''?
Echte Yugo's werken in de slacht sws, of zijn lasser.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:48 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
genoeg leuke nederlandse, maar ik zie deze ontwikkeling die je beschrijft wel
''van de slacht''?
Nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echte Yugo's werken in de slacht sws, of zijn lasser.
en die lassen beter dan nederlandersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echte Yugo's werken in de slacht sws, of zijn lasser.
pics van je baardquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. Baard is er al, nu alleen de tan nog
Haha, succes met je hoofdpijn morgen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe. Vanavond maar eens langs m'n Yugo matties gaan en alle gains verspillen door keihard aan de rakija te gaan.
en de shishaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe. Vanavond maar eens langs m'n Yugo matties gaan en alle gains verspillen door keihard aan de rakija te gaan.
Goede hoofdpijn inderdaad. Vorige keer ook al, eerst lekker aan het bier en toen kwamen de anderhalveliter flessen zelfgestookte rakija uit de kastquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, succes met je hoofdpijn morgen.
aaah, moonshinersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede hoofdpijn inderdaad. Vorige keer ook al, eerst lekker aan het bier en toen kwamen de anderhalveliter flessen zelfgestookte rakija uit de kast
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:00 schreef raptorix het volgende:
Vooral uit het bodybuilding topic wegblijven loop je vooral anorexia op, gewoon elke dag kapsalon eten (voor lunch) en lekker bewegen, bij voorkeur echte sporten, en geen gewichtjes op tillen (zie die mongolen in het Bodybuilding topique) kortom lekker door de modder rennen, in slecht weer op je fiets raggen, en of zwemmen.
Maar als ik jou zie heb ik nog steeds een gast met dreadlocks in mijn hoofdquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij is nu een beetje bijgetrimd. Geen Lazar baard helaas, ik heb die beardsthetics niet
.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar als ik jou zie heb ik nog steeds een gast met dreadlocks in mijn hoofd.
Maar ik dacht ook dat ze rood waren en jij zo'n kraker was. Srs.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]Die zijn al meer dan een jaar weg.
Op een gegeven moment zag ik het licht. Zwerverhaar eraf, beginnen met liften etc.
zijn baard, 8/10 zou swaffelenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij is nu een beetje bijgetrimd. Geen Lazar baard helaas, ik heb die beardsthetics niet
.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:00 schreef Seam het volgende:
Die idioten in LIF soms
Laat je niet uit de tent lokken jongens, anders worden de 4 daagse bans weer uitgedeeld
voor 1 comment?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:00 schreef Seam het volgende:
Die idioten in LIF soms
Laat je niet uit de tent lokken jongens, anders worden de 4 daagse bans weer uitgedeeld
Nee ze waren niet rood en ik ben ook geen kraker.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar ik dacht ook dat ze rood waren en jij zo'n kraker was. Srs.
ja als Mylene weer aan het PMSen is wel jaquote:
Zou liever lijfstraffen hebben dan een ban. Ze mag me wel een paar keer raken met een zweepje ofzoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:07 schreef Seam het volgende:
[..]
ja als Mylene weer aan het PMSen is wel ja
wat helaas 3/4 van de maand is
negers kunnen ook kaal, maar als je bank bent..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ze waren niet rood en ik ben ook geen kraker.
Merkte ik sowieos heel erg, dat iedereen dacht dat ik in een kraakpand leefde enzo. Dat is het ook met blanke mensen die dreads nemen, dat zijn vrijwel altijd krakers. Als neger kun je prima wegkomen met dreads en denken mensen gewoon dat je een ballin 10k/day rapper bent.
Ja dan lijk je direct zo'n hardcoresjonniequote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:09 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
negers kunnen ook kaal, maar als je bank bent..
Hoe weet je dit eigenlijk? Heb je toegang tot het Keldertje of zo?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou liever lijfstraffen hebben dan een ban. Ze mag me wel een paar keer raken met een zweepje ofzo
Goede, moet ik nog eens aanvragenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe weet je dit eigenlijk? Heb je toegang tot het Keldertje of zo?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede, moet ik nog eens aanvragen![]()
Nee was ooit een keer zo'n topic waarin ze zich daarover uitliet. Geen idee meer welke precies, was een paar maanden geleden.
Ja precies ik had ook altijd zo'n beeld dat die blanke mensen met dreadlocks allemaal vegetarisch zijn en anti-overheid en shit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ze waren niet rood en ik ben ook geen kraker.
Merkte ik sowieos heel erg, dat iedereen dacht dat ik in een kraakpand leefde enzo. Dat is het ook met blanke mensen die dreads nemen, dat zijn vrijwel altijd krakers. Als neger kun je prima wegkomen met dreads en denken mensen gewoon dat je een ballin 10k/day rapper bent.
forget it, niemand krijgt toegang tot dat keldertjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede, moet ik nog eens aanvragen![]()
Nee was ooit een keer zo'n topic waarin ze zich daarover uitliet. Geen idee meer welke precies, was een paar maanden geleden.
veel plzeier met je ban mattiequote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
post in LIF/geen lichaam ff geupdate...
haters gon' hate
of een kankerpatiëntquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dan lijk je direct zo'n hardcoresjonnie.
Ja die vooroordelen merkte ik altijd ja, ik heb echt een hekel aan dat soort hippies met hun wereldwinkel tasjes en biologische productenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja precies ik had ook altijd zo'n beeld dat die blanke mensen met dreadlocks allemaal vegetarisch zijn en anti-overheid en shit. [ afbeelding ]
daarom werd de toegang jou geweigerdquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:13 schreef Jahr00n het volgende:
gewoon een foto van je lul pmen aan zo'n admin dan mag je er wel bij
Waarom krijg ik ban?quote:
Dus er post helemaal niemand in dat forum?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
forget it, niemand krijgt toegang tot dat keldertje
Of een oude lul.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dan lijk je direct zo'n hardcoresjonnie.
Keldertje is ander dan kpd toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
forget it, niemand krijgt toegang tot dat keldertje
ff afspreken met een mistress en verslag uitbrengen op hookers forum, dat is een goed beginquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dus er post helemaal niemand in dat forum?
Ik ben serieus geïnteresseerd. Misschien moet ik een manier vinden om te bewijzen dat ik serieus ben hierin.
Ja, KPD is gewoon pornoforum waar je even moet zeggen dat je 18 bent.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Keldertje is ander dan kpd toch?
http://forum.fok.nl/topic/520297quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha typisch..hoe lang had je ze?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die vooroordelen merkte ik altijd ja, ik heb echt een hekel aan dat soort hippies met hun wereldwinkel tasjes en biologische producten
Werd er alleen wel altijd voor aangezien ja. Goede reden om het er ook af te halen. Ja en op een gegeven moment wordt je toch volwassen
BDSM subforum, voor doms, subs en switchesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja Laced-Up in Utrecht heeft elke maand een BDSM bijeenkomst waar je gewoon naar binnen kunt lopen. Misschien daar eens kijken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ff afspreken met een mistress en verslag uitbrengen op hookers forum, dat is een goed begin
die wtf reeksquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:19 schreef Kesefkesef het volgende:
ik heb gekkere shit gehoord over kpd dan het keldertje..
fet life is een veel betere forum.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja Laced-Up in Utrecht heeft elke maand een BDSM bijeenkomst waar je gewoon naar binnen kunt lopen. Misschien daar eens kijken.
Bedankt voor de tip.quote:
Mijn ogen!!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:24 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
hoewel ik het niet kan zien, is dit zoiets? http://forum.fok.nl/topic/1340402
Ik zie de plaatjes nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:24 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
hoewel ik het niet kan zien, is dit zoiets? http://forum.fok.nl/topic/1340402
Bij 4chan zijn er ook geen grenzen maar op fok (en dus ook KPD) welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |