True. Een rijk leven is leuk, maar je kunt al vrij simpel een leuk leven leiden door financiële vrijheid. Financiële vrij worden is niet zo heel moeilijk, rijk worden is een stapje verder.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:27 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit zijn sws 2 van de rijkste nikkertjes van amerika niks is meer te duur voor ze heerlijk als je zo leventje heb man
Mayweather en 50 zetten ook vaak gewoon op sportweddenschappen tonnen echt ziekquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True. Een rijk leven is leuk, maar je kunt al vrij simpel een leuk leven leiden door financiële vrijheid. Financiële vrij worden is niet zo heel moeilijk, rijk worden is een stapje verder.
Ik heb het niet slecht thuis maar word wel fucking jaloers als ik gasten als Birdman zie die geen moer kunnen maar toch miljardair zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen zeggen altijd geld maakt niet gelukkig. Alsof ik ongelukkig ben als ik garage vol Ferrari's en Lamborghinis heb, huis vol met chicks, cash everywhere alles.
Je kan beter een modaal inkomen hebben. Teveel maakt je ongelukkig en te weinig ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen zeggen altijd geld maakt niet gelukkig. Alsof ik ongelukkig ben als ik garage vol Ferrari's en Lamborghinis heb, huis vol met chicks, cash everywhere alles.
Schijnt ook dat die Mayweather altijd een miljoen dollar mee neemt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Mayweather en 50 zetten ook vaak gewoon op sportweddenschappen tonnen echt ziek
Pff ligt maar net aan instelling en je ....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je kan beter een modaal inkomen hebben. Teveel maakt je ongelukkig en te weinig ook.
Hij krijgt 40 - 60 mil per bokswedstrijd echt kk sickquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Schijnt ook dat die Mayweather altijd een miljoen dollar mee neemt.
Hoezo ben je ongelukkig met veel geld? Ik geloof daar echt niet in. Dat is gewoon bedacht door arme mensen om zichzelf gerust te stellen. "ik ben eigenlijk jaloers op die mensen, maar ik doe gewoon alsof ze heel ongelukkig zijn, dan voel ik mijzelf beter".quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je kan beter een modaal inkomen hebben. Teveel maakt je ongelukkig en te weinig ook.
Naja, geld maakt ook niet gelukkig, maar wel makkelijk. Er is een plaatje van een grafiek met een dalende lijn. Punt 1 is wanneer je iets wilt (hoog) en punt 2 is wanneer je iets hebt (laag). Heb je dat niet dat als je iets wilt het fucking vet is, maar zodra je het hebt: meh.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
Eigenlijk nooit. Ben altijd blij met de dingen die ik heb, maar ben dan ook een materialistquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, geld maakt ook niet gelukkig, maar wel makkelijk. Er is een plaatje van een grafiek met een dalende lijn. Punt 1 is wanneer je iets wilt (hoog) en punt 2 is wanneer je iets hebt (laag). Heb je dat niet dat als je iets wilt het fucking vet is, maar zodra je het hebt: meh.
Natuurlijk ben je blij. Ik ook, en ik ben er ook super zuinig op. Maar het verzadigingseffect is lager dan wanneer ik het nog niet had.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit. Ben altijd blij met de dingen die ik heb, maar ben dan ook een materialist
Moesten even aan beardyman denken. Disco gypsy fishquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik heb het niet slecht thuis maar word wel fucking jaloers als ik gasten als Birdman zie die geen moer kunnen maar toch miljardair zijn
En geen stress is minder cortisol is meer gains.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:36 schreef VMSDKR het volgende:
Ik denk dat geld tot op een zekere hoogte wel gelukkig maakt, als je je bijvoorbeeld nooit zorgen meer hoeft te maken over rekeningen levert dat ook geen stress ofzo op.
Maargoed, alles went.
Allemaal dure trainers inhuren en je leert het zo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
Er zijn ook dingen die je wilt hebben die niet met geld te koop zijn. Slank zijn voor iemand met overgewicht bijvoorbeeld. Leren schilderen / dansen / erg goed een instrument kunnen bespelen. etc.
Dan gaat er alsnog een periode overheen voordat je het doel bereikt hebt. Is heel wat anders dan dat je een dikke Lambo koopt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Allemaal dure trainers inhuren en je leert het zo.
Fucking win-win.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En geen stress is minder cortisol is meer gains.
Moet je alsnog tijd en energie in steken, iets wat geld niet direct koopt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Allemaal dure trainers inhuren en je leert het zo.
gewoon beetje kunnen gamen, de gym hitten en filmpjes kijken. The goodlife.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
Er zijn ook dingen die je wilt hebben die niet met geld te koop zijn. Slank zijn voor iemand met overgewicht bijvoorbeeld. Leren schilderen / dansen / erg goed een instrument kunnen bespelen. etc.
Ik zei te veel. Ik zou niet teveel geld willen hebben omdat iedereen dan opeens wat van je wilt. Je niet meer voldoening haalt uit een luxe vakantie waar je eerst een beetje moeite voor moest doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo ben je ongelukkig met veel geld? Ik geloof daar echt niet in. Dat is gewoon bedacht door arme mensen om zichzelf gerust te stellen. "ik ben eigenlijk jaloers op die mensen, maar ik doe gewoon alsof ze heel ongelukkig zijn, dan voel ik mijzelf beter".
True maar indirect kun je het gewoon krijgen hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet je alsnog tijd en energie in steken, iets wat geld niet direct koopt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:38 schreef Seam het volgende:
[..]
gewoon beetje kunnen gamen, de gym hitten en filmpjes kijken. The goodlife.
Ja goed idee, morgen weer om 08:30 eruit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:39 schreef Awesome_ het volgende:
Oja, bb-ers die nubniet slapen voor de gains
En ik om 8:30 de spuitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja goed idee, morgen weer om 08:30 eruit.
Je kan wel DM-en hoor zit geen blokkade opquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:43 schreef seto het volgende:
fanta betekent dit dat ik je niet meer kan DM-en?
GoT straks weer. Walking Dead is bezig.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:45 schreef Sapstengel het volgende:
Yeh kut shows met lentestop, volgende week pas weer nieuwe episodes.
Ben maar opnieuw begonnen met Parks & Recreation.
S6 van Californication is nog bezig.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:45 schreef Sapstengel het volgende:
Yeh kut shows met lentestop, volgende week pas weer nieuwe episodes.
Ben maar opnieuw begonnen met Parks & Recreation.
Ik wist dat hij het ooit zou maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |