Met volle vuist.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:05 schreef SwiffMeister het volgende:
TT had moeten zijn: "Met de verkeerde gast"
Oh, is het de bedoeling dat degene die als laatste post een nieuwe opent ? Zal er aan denken de volgende keer.quote:
Ik had de LAPO niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Tja als jullie vlotter waren geweest dan hadden jullie de TT mogen bepalen.
Er zit ergens een akoestische gitaar in zie ik.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:05 schreef SwiffMeister het volgende:
Wat heeft dit in godesnaam met folk te maken :S ?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oh, is het de bedoeling dat degene die als laatste post een nieuwe opent ? Zal er aan denken de volgende keer.
In de zee...waar ze horen, heb jij weleens een walvis horen zingenquote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
In de zee...waar ze horen, heb jij weleens een walvis horen zingen
Fake it until you make it.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
dwdd heeft allang geen 2 miljoen kijkers meer
Zul je zien dat ze het er op 30 april ook weer over hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het gaat er wel erg vaak over idd.
Vooral omdat Matthijs er amper tussen kan komen.quote:
Net aan 1 miljoen. Soms er onder zelfs,quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
dwdd heeft allang geen 2 miljoen kijkers meer
Heerlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Vooral omdat Matthijs er amper tussen kan komen.
2 weken nabeschouwing... de eerste officiele taak van de koning etc.. komen we voorlopig nog niet afquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze het er op 30 april ook weer over hebben.
1 maand koning, waar staan we?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
2 weken nabeschouwing... de eerste officiele taak van de koning etc.. komen we voorlopig nog niet af
dus jij bent een van de autisten die met oranje vlaggetjes langs de kant van de weg gaat staan te zwaaienquote:
Nee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dus jij bent een van de autisten die met oranje vlaggetjes langs de kant van de weg gaat staan te zwaaien
Want dat doe je automatisch als je die zooi niet af wil schaffen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dus jij bent een van de autisten die met oranje vlaggetjes langs de kant van de weg gaat staan te zwaaien
Ik doe wel een oranje t-shirt aan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
De enige dag per jaar dat ik me niet blauw maar oranje zuip.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik doe wel een oranje t-shirt aan.
Dat wel voor in de stad, maar dat doe ik ook bij EK en WK als Oranje speelt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Moet je morgen aantrekken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat wel voor in de stad, maar dat doe ik ook bij EK en WK als Oranje speelt.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je kunt stickers bestellen, is wel iets voor jou denk ikquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Ik heb een 'weg met de monarchie 't shirt die ik aan doe
Wat ben jij een zure kut zeg.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Jij bent een held zeg!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
en dan een boete krijgen voor het plakken van stickersquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt stickers bestellen, is wel iets voor jou denk ik
Dezequote:Op donderdag 28 maart 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dan een boete krijgen voor het plakken van stickers
* SwiffMeister trekt een "Een echte koning draagt een baard!"-shirt aanquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Gerdi Verbeet, man je hebt echt wat gemist.quote:
Dat denk jij, ik post alleen maar leuke plaatjes.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zure kut zijn is speculariums taak
Prins plofkop. En de troonopvolgster heeft ook al zo'n kopquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mag nooit verlorne gaan!
Volgens mij heb je een kaart van Europa nodigquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:19 schreef NoCigar het volgende:
W-A grijpt de macht en kroont zichzelf tot keizer van de Benelux en valt vervolgens België binnen.
Dank jequote:Op donderdag 28 maart 2013 20:20 schreef Stickertje het volgende:
Veel plezier morgen @ iedereen die gaat
Ik vind hem alsnog zeer treffend.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:20 schreef NoCigar het volgende:
nog FF de grap van gisteren uitmelken.
Deze is wel wat minder.quote:
Nee. Ga terug naar BNW.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een kaart van Europa nodig
Bijwonen.nl?quote:
Ik zal naar jullie zwaaienquote:
Die was wel weer goed.quote:
Wie is die laatste ook al weer?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Specularium en Mexicanobakker. Volle bak dus
Beetje hetzelfde idee als de NOS journalist die maandenlang voor niks voor een ziekenhuis staat voor de Prins.quote:
Weet je zeker dat Specularium zijn huis uit durft?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Specularium en Mexicanobakker. Volle bak dus
Stel je niet aan man. Ik ben langer onderweg volgens mij.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
Morgen helemaal naar dat kutamsterdam.
Vergeet de konijnenoortjes nietquote:
Gerdi Verbeet heeft Matthijs gepijpt met een maskertje.quote:
Ik heb een vermoeden van wel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat Specularium zijn huis uit durft?
We gaan toch wel streaken als Mathijs zijn riedeltje afsteekt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk. Weten vrouwen altijd lang van te voren.
Zwart-grijs-witte trui.
We gaan niet streaken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
We gaan toch wel streaken als Mathijs zijn riedeltje afsteekt?
Of overdreven lachen als hij weer eens geen punchline heeft...quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:26 schreef Specularium het volgende:
Ik ga wel bij Pieter mijn broek uitdoen.
Ok, weten we dat we moeten zoeken naar een moeder met een grijswitte trui en haar twee zonen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk. Weten vrouwen altijd lang van te voren.
Zwart-grijs-witte trui.
Hehe, dat kan ook nog ja.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Of overdreven lachen als hij weer eens geen punchline heeft...
Preciesquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:27 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ok, weten we dat we moeten zoeken naar een moeder met een grijswitte trui en haar twee zonen.
Of boeh roepen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:28 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Inderdaad, goed idee! Wordt je wel na afloop de studio uitgeflikketd.
Ja maar dan is het toch afgelopen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:28 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Inderdaad, goed idee! Wordt je wel na afloop de studio uitgeflikketd.
Met bamiehappies.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
De hele tijd zo zitten.
[ afbeelding ]
Ik las dat je naderhand nog wat kon drinken en mixen met de gasten die bleven hangen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar dan is het toch afgelopen.
Nog erger: ik ga die nieuwe talentenjacht bij SBS missenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Die uitzending ga je dan wel weer missen morgen, maar terug kijken gaat je wel lukken
Mee modden op je mobiel meidquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog erger: ik ga die nieuwe talentenjacht bij SBS missenDe nieuwe Hazes.
Dat is toch altijd aan het eind van de maand?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:10 schreef Specularium het volgende:
The Kik, ik wist dat zoiets ging gebeuren.
Ja. En om een beetje te blijven wennen eraan elke dag voor DWDD in de reclame.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is toch altijd aan het eind van de maand?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. En om een beetje te blijven wennen eraan elke dag voor DWDD in de reclame.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:04 schreef alors het volgende:
[..]We zijn al weeeeeeeeeeg, wie houdt ons nu nog tegen, even zijn we vrij
![]()
kom maar aan boord want je bent al overstag en er is niets vandaag dat je niet kan of mag
![]()
Het is en mooie daaaaaaaaaaaag tututududutuuuuuuuuu
Hans Beerekamp en Jean Pierre Geelen zijn ook leuk..Vooral Hans hij is niet dom.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:13 schreef Karina het volgende:
hopelijk komt er nog een leuke gast bij.
Fixed.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:22 schreef Tem het volgende:
Vanavond in de uitzending:
Corrie en Specularium praten over razende apenaids en van Dobbe kroketten.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:22 schreef Tem het volgende:
Corrie en Specularium praten over razende apenaids en kwekkeboom kroketten.
Da's handig, dan kan ze hem daarna gewoon mee naar huis nemen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Karina woont niet ver van waar DWDD uitgezonden wordt
Haha ja hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:55 schreef OProg het volgende:
Het schijnt dat je in het dagelijks leven ook wel eens Fokkers tegen kan komen.
Hoax, die blijven altijd op hun zolderkamertje.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:55 schreef OProg het volgende:
Het schijnt dat je in het dagelijks leven ook wel eens Fokkers tegen kan komen.
Ik ookquote:
Ik ook.quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is hier keigezellig hoor. Alle skippers missen wel iets.
En het houdt niet op. Niet vanzelf.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:23 schreef OProg het volgende:
Elke dag deze debiele reclame en elke dag stoor ik me er weer aan.
'Neem dit meisje hiewwrr. Ik kijk haawwr aan. Maar het is net of zij míj wat wil vuuwrtellen.'quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:23 schreef OProg het volgende:
Elke dag deze debiele reclame en elke dag stoor ik me er weer aan.
je zou bijna je vrouw ervan in elkaar slaanquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
Jee, wie is die ouwe zeug daar in het publiek!![]()
![]()
Zou een goeie match zijn voor Raemon Sluijter.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
'Neem dit meisje hiewwrr. Ik kijk haawwr aan. Maar het is net of zij míj wat wil vuuwrtellen.'
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
![]()
Neem meteen een robofish mee als je weggaat.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:22 schreef Tem het volgende:
Corrie en Specularium praten over razende apenaids en kwekkeboom kroketten.
Ja maar dat is buiten beeldquote:
Komen is een groot woord, maar hopelijk hebben ze een fijne avond.quote:
De mummie achter Matthijs.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
![]()
Ik vind Komen helemaal niet groot.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Komen is een groot woord, maar hopelijk hebben ze een fijne avond.
quote:
Agariër zoekt Dame?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:28 schreef OProg het volgende:
Een soort Boer zoekt vrouw maar dan anders.
jammer dat ze 10 euro per stuk kosten anders had ik er een aquarium mee vol gegooidquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar zou ik me ook wel een middag mee kunnen vermaken.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:29 schreef alors het volgende:
Ik ga alleen maar naar het publiek kijken vanavond
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:29 schreef alors het volgende:
Ik heb ook nog niets gehoord van wat hij zegtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:29 schreef alors het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:29 schreef alors het volgende:
quote:
Prutsersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:30 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik zie je morgen......toch? hebben ze weggeknipt
En die olijke krullenbol vooraan is Specularium?quote:
Waar? Links? Rechts?quote:
quote:
midden!quote:
Is die daarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:30 schreef Norrage het volgende:
Er zit er 1 steeds in het beeld te hangen is dat Karina
quote:
jawelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je bent toch niet aan het juichen voor de kik hoop ik
Forum Opties | |