Niet bewust iig. Maar als ze me nog een keer bannen voor een paar tetten sleep ik Danny voor de rechter.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je de artistiek naaktgrenzen opnieuw aan het opzoeken
Ik weet niet hoe het zit met doorzichtige kleding hier.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet bewust iig. Maar als ze me nog een keer bannen voor een paar tetten sleep ik Danny voor de rechter.
Neequote:Op donderdag 28 maart 2013 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is dit nou Jessica Simpson![]()
[ afbeelding ]
quote:
Mag niet..quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit met doorzichtige kleding hier.
Niet dus. In B&H wel tetten én google.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Obscene foto's, zelfs iets te spannende poses vind google al niet goed
Ik heb geen flauw idee wat B&H is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet dus. In B&H wel tetten én google.
Lees de Google TOS dan, smart assquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet dus. In B&H wel tetten én google.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lees de Google TOS dan, smart ass.. dat het nog niet gezien is kans.. of FOK heeft speciale behandeling, dat is vaker bij grote publishers.
Oh, dat betekent dus B&H. Het komt er dus op neer dat wij als kleine kinderen worden gezien die nog niet toe zijn aan foto's van blote borsten.quote:
Nou kan ik wel een paar namen noemen hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, dat betekent dus B&H. Het komt er dus op neer dat wij als kleine kinderen worden gezien die nog niet toe zijn aan foto's van blote borsten.
Precies.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, dat betekent dus B&H. Het komt er dus op neer dat wij als kleine kinderen worden gezien die nog niet toe zijn aan foto's van blote borsten.
Wat misselijkquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:20 schreef Cara het volgende:
[..]
Nou kan ik wel een paar namen noemen hoor
Je kent me lang genoeg om te weten hoe kots en kotsmisselijk ik word van ongelijkheid (als ik daar zelf niet beter van wordt)quote:
Nee joh. Tieten in je face.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat misselijk![]()
![]()
![]()
[..]
Dit gaat op het laatst toch ook vervelen.
[ afbeelding ]
Het is mensonterend.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kent me lang genoeg om te weten hoe kots en kotsmisselijk ik word van ongelijkheid (als ik daar zelf niet beter van wordt)
Echt hequote:Op donderdag 28 maart 2013 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is mensonterend.
Een vrouw met tieten mag niet en dit wel, dat is toch meten met 2 maten:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |