Ik hoorde dat vanmorgen op de radio, mijn bek viel open en ik werd gewoon kwaad. Hoe dom kun je zijn als bedrijf? Echt, dit bewijst dat Bert Meerstad en zijn vrolijke vriendjes absoluut niet capabel zijn om een bedrijf te leiden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lastig he Bert, dat self-loading cargo.
10 december 2012.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:25 schreef Ireyon het volgende:
http://9292.nl/reisadvies(...)ion-utrecht-centraal
Sinds wanneer gaan er ICs uit Hengelo richting Zwolle en uit Deventer richting Enkhuizen?
vanaf december tot vandaag. Drie spitstreinen per richting per dagquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:25 schreef Ireyon het volgende:
Sinds wanneer gaan er ICs uit Hengelo richting Zwolle
sinds enkele jaren. De IC (Deventer -) Amersfoort - Amsterdam is gekoppeld aan de IC Amsterdam - Enkhuizen.quote:en uit Deventer richting Enkhuizen?
Die IC Hengelo-Zwolle reed tot vandaag 3x per dag vanwege de knip in Nijverdal. En Deventer-Enkhuizen rijdt al een flinke tijd volgens mij (is een doorkoppeling van de IC's Deventer-Amsterdam en Amsterdam-Enkhuizen).quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:25 schreef Ireyon het volgende:
Sinds wanneer gaan er ICs uit Hengelo richting Zwolle en uit Deventer richting Enkhuizen?
Is een jaar of 2 Deventer-Rotterdam en Amersfoort Schothorst-Enkhuizen geweest.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:30 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die IC Hengelo-Zwolle reed tot vandaag 3x per dag vanwege de knip in Nijverdal. En Deventer-Enkhuizen rijdt al een flinke tijd volgens mij (is een doorkoppeling van de IC's Deventer-Amsterdam en Amsterdam-Enkhuizen).
Dat is niet helemaal waar: vanaf Deventer heeft de spits-IC vroeger wel naar Amsterdam gereden, maar nooit verder naar Enkhuizen, en afgelopen jaar reed die via Amersfoort naar Rotterdam. Toen had je al wel Amersfoort (Schothorst) - Amsterdam - Enkhuizen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
sinds enkele jaren. De IC (Deventer -) Amersfoort - Amsterdam is gekoppeld aan de IC Amsterdam - Enkhuizen.
Verrek! Dat is een Uquote:
Creatiefquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:32 schreef dennistd het volgende:
Dit weekend rijdt er trouwens een IC Enkhuizen-Leeuwarden (en -Groningen). Is een doorkoppeling van de IC Enkhuizen-Deventer (die in het weekend tot Amersfoort rijdt) en de IC Rotterdam-Leeuwarden, die niet verder dan Amersfoort rijdt door 1 of andere reden.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Verrek! Dat is een U
Nog een trein, uit Taiwan
[ afbeelding ]
Dat is Uelzen schatquote:
Het is ook een speciaal treintje, de Kameelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:04 schreef eti het volgende:
Dat moet een of andere speciale rit geweest zijn op het Deventer straatspoor. Normaal kwamen er alleen maar goederentreintjes langs, af en toe.
Polen...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
En nog een trein uit Rusland!
[ afbeelding ]
Aan kaartjes, sowieso. Jullie zien alleen de treinkaartjesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
nice, Guppy
Je moet ondertussen een flinke collectie hebben
quote:
Eti was je voor! Ik had niet door dat het een U wasquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is Uelzen schattussen Hannover en Hamburg. Ben er weleens geweest, is tof
Is dat zo? Het kaartje is verstuurd door een Russische, en het is "printed in Russia" en uitgegeven door www.postal-shop.ru. Maar er staat helaas niet op waar de foto genomen is, dus misschien is het wel Polen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |