Die is al ruim een half jaar verdwenen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:53 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik meende dat ik het de laatste keer nog gezien had bij Den Bosch. Het staat/stond daar altijd ramvol met rolcontainers. Ik weet in ieder geval dat het ook bij Zwolle gesloopt is.
Ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Op de een of andere manier ben ik toch altijd hogelijk verbaasd dat treinenthousiasten dat soort dingen niet weten. Is het dan echt zo lang geleden dat dit een doodnormaal beeld was:
[ afbeelding ]
Lastig he Bert, dat self-loading cargo.quote:'NS wil mening van reizigers minder zwaar meetellen'
De Nederlandse Spoorwegen wil de mening van reizigers minder laten meetellen bij het beoordelen van hun prestaties, om zo de kans op een boete te verkleinen.
Dat meldt RTL vrijdag.
De NS vindt dat zijn reizigers te negatief zijn over hun prestaties en willen de zeven punten waar mensen op kunnen oordelen beperken tot één.
De overheid rekent de NS sinds 2008 af op prestaties die ze onder andere meten door reizigersonderzoek. In 2012 kreeg het bedrijf zo 2,75 miljoen euro boete.
Staatssecretaris Mansveld van Spoor wil echter voorlopig niet meewerken aan het plan. "Reizigers moeten centraal staan in het handelen van aanbieders van openbaar vervoer."
Bron: nu.nl
Welk commentaar?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:07 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Het commentaar van de RTL-correspondent is ook terecht.
Nou, dat zegt ook voldoende over de organisaties binnen het LOCOV, met de immer alles goedpratende snor van ROVER voorop. Die doet ook nog wel een keer een Van Gentje.quote:De consumentenorganisaties die verenigd zijn in het LOCOV snappen dan ook niet waarom NS nu het aantal klantoordelen wil beperken. "We hebben niet de indruk dat NS de klant nu minder hoog in het vaandel heeft staan, maar het blijft nodig om NS ook te beoordelen op klanttevredenheid", reageren ze.
Bron: rtl.nl
Tsja. Zo van, "kunnen de feiten niet naar de norm, dan doen we de norm toch naar de feiten?"quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lastig he Bert, dat self-loading cargo.
Sinds Wilders zijn vergelijkingen met bergen en Mohammed niet meer helemaal done, nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja. Zo van, "kunnen de feiten niet naar de norm, dan doen we de norm toch naar de feiten?"
Jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja. Zo van, "kunnen de feiten niet naar de norm, dan doen we de norm toch naar de feiten?"
wat is belangrijker? Reizigers vervoeren of treintjes rijden?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:07 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Het commentaar van de RTL-correspondent is ook terecht. Zullen we NS trouwens even confronteren met de resultaten van de KPVV-klantenbarometer?
Zo idd basiskennis moeten zijn!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Op de een of andere manier ben ik toch altijd hogelijk verbaasd dat treinenthousiasten dat soort dingen niet weten. Is het dan echt zo lang geleden dat dit een doodnormaal beeld was:
[ afbeelding ]
Lekker ding is het <3
precies. alleen voor de ov-studentenkaart is het een feestdagquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:27 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Goede vrijdag is gewoon een werkdag toch? Ik ben ook niet vrij.
Oh okee. Luie kutvarkensquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
precies. alleen voor de ov-studentenkaart is het een feestdag
Ik reis vandaag gewoon gratis met mijn week-ov hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
precies. alleen voor de ov-studentenkaart is het een feestdag
weekend-ov heeft ook gratis reizen vandaagquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:42 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik reis vandaag gewoon gratis met mijn week-ov hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |