Waarom is dat eigenlijk? Echt misleidend als ik jou over straat zou zien lopen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Helaas ik drink geen/weinig alcohol, ik ben altijd bij het hoofdje, dus gaat niet gebeuren.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Echte sletten hebben geen alcohol nodig om helemaal los te gaan.
Ja, ik ga voor zo'n sjaars studente en anders meloewa, 2e keus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ga jij voor het eerst een meisje tongen Dima?
Weeniet wat is er lekker aan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk? Echt misleidend als ik jou over straat zou zien lopen.
Dat zeggen ze allemaal. Eerst een beetje hard to get spelen, en daarna overal opzitten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ] i'm not a real slut.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:45 schreef Piye het volgende:
Echt misleidend als ik jou over straat zou zien lopen.
Kom je een beetje in de feeststemming mee. Maar mdma is leuker inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Weeniet wat is er lekker aan?Niks bijzonders.
Niemand hier weet hoe ik eruit zie:pquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:41 schreef VMSDKR het volgende:
Is TS lekker? Dan kom ik misschien ook.
Ik heb bordeline, ik ben altijd onder indruk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Kom je een beetje in de feeststemming mee. Maar mdma is leuker inderdaad.
Maar kom jij nou ook ?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Weeniet wat is er lekker aan?Niks bijzonders.
Jij hebt jezelf gediagnosticeerd met borderline, dat telt niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb bordeline, ik ben altijd onder indruk.
Mooiquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja, las je PM niet gereageerdMaar ik kom ook
Maakt mij ook niet, als je maar lief bent tochquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Niemand hier weet hoe ik eruit zie:p
Dat is in je broek pissen alquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Kotsen is toch geen prestatie. Barfen zou instant uitschakeling en beschimping voor de rest van je FOK!leven moeten zijn.
Deze grappen worden echt veel te vaak gemaakt in mijn omgevingquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
Maar bij een serieuze meet zou ik nog komen ook. Haha ik zei komen
Jij wel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Niemand hier weet hoe ik eruit zie:p
Ja, dat heb je als FOK! je omgeving is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Deze grappen worden echt veel te vaak gemaakt in mijn omgeving
Nee nog vaker dan hier op FOK! zelfsquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat heb je als FOK! je omgeving is.
Prima, een beetje hulp kan nooit kwaad, dus ik zal zorgen dat je kunt kiezen uit Floor, Vivienne en Sarah.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, ik ga voor zo'n sjaars studente en anders meloewa, 2e keus.
Ik dacht dat we met z'n allen in een hoekje van de club cola gingen drinken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Prima, een beetje hulp kan nooit kwaad, dus ik zal zorgen dat je kunt kiezen uit Floor, Vivienne en Sarah.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Prima, een beetje hulp kan nooit kwaad, dus ik zal zorgen dat je kunt kiezen uit Floor, Vivienne en Sarah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |