quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:45 schreef Piye het volgende:
Echt misleidend als ik jou over straat zou zien lopen.
Kom je een beetje in de feeststemming mee. Maar mdma is leuker inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Weeniet wat is er lekker aan?Niks bijzonders.
Niemand hier weet hoe ik eruit zie:pquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:41 schreef VMSDKR het volgende:
Is TS lekker? Dan kom ik misschien ook.
Ik heb bordeline, ik ben altijd onder indruk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Kom je een beetje in de feeststemming mee. Maar mdma is leuker inderdaad.
Maar kom jij nou ook ?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Weeniet wat is er lekker aan?Niks bijzonders.
Jij hebt jezelf gediagnosticeerd met borderline, dat telt niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb bordeline, ik ben altijd onder indruk.
Mooiquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja, las je PM niet gereageerdMaar ik kom ook
Maakt mij ook niet, als je maar lief bent tochquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Niemand hier weet hoe ik eruit zie:p
Dat is in je broek pissen alquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Kotsen is toch geen prestatie. Barfen zou instant uitschakeling en beschimping voor de rest van je FOK!leven moeten zijn.
Deze grappen worden echt veel te vaak gemaakt in mijn omgevingquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
Maar bij een serieuze meet zou ik nog komen ook. Haha ik zei komen
Jij wel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Niemand hier weet hoe ik eruit zie:p
Ja, dat heb je als FOK! je omgeving is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Deze grappen worden echt veel te vaak gemaakt in mijn omgeving
Nee nog vaker dan hier op FOK! zelfsquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat heb je als FOK! je omgeving is.
Prima, een beetje hulp kan nooit kwaad, dus ik zal zorgen dat je kunt kiezen uit Floor, Vivienne en Sarah.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, ik ga voor zo'n sjaars studente en anders meloewa, 2e keus.
Ik dacht dat we met z'n allen in een hoekje van de club cola gingen drinken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Prima, een beetje hulp kan nooit kwaad, dus ik zal zorgen dat je kunt kiezen uit Floor, Vivienne en Sarah.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Prima, een beetje hulp kan nooit kwaad, dus ik zal zorgen dat je kunt kiezen uit Floor, Vivienne en Sarah.
Ik zeg eerst highteaen en dan zuipen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:20 schreef CristinaYang het volgende:
Topic updaten wie er komen! En een programma maken. Hoe laat spreken we af op centraal? En gaan we iets doen? Of gewoon iets drinken? Plannen!
High tea? Seriously? Beter gaan we lasertag spelen. Poolen desnoods.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zeg eerst highteaen en dan zuipen.
Hangt van je rechterhand af, as usualquote:
Er zitten toch genoeg hoeren in KLB die geen geld kosten?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als we naar de hoeren gaan en jij genoeg geld mee neemt wel ja
Ik fap nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hangt van je rechterhand af, as usual
Waarom niet gewoon eten en dan zuipen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zeg eerst highteaen en dan zuipen.
High tea is baller als een motherfucker.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
High tea? Seriously? Beter gaan we lasertag spelen. Poolen desnoods.
En zuipen waar? Ik las de beurs en daarna uit in de poema?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |