Ik zeg eerst highteaen en dan zuipen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:20 schreef CristinaYang het volgende:
Topic updaten wie er komen! En een programma maken. Hoe laat spreken we af op centraal? En gaan we iets doen? Of gewoon iets drinken? Plannen!
High tea? Seriously? Beter gaan we lasertag spelen. Poolen desnoods.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zeg eerst highteaen en dan zuipen.
Hangt van je rechterhand af, as usualquote:
Er zitten toch genoeg hoeren in KLB die geen geld kosten?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als we naar de hoeren gaan en jij genoeg geld mee neemt wel ja
Ik fap nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hangt van je rechterhand af, as usual
Waarom niet gewoon eten en dan zuipen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zeg eerst highteaen en dan zuipen.
High tea is baller als een motherfucker.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
High tea? Seriously? Beter gaan we lasertag spelen. Poolen desnoods.
En zuipen waar? Ik las de beurs en daarna uit in de poema?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:20 schreef CristinaYang het volgende:
Topic updaten wie er komen! En een programma maken. Hoe laat spreken we af op centraal? En gaan we iets doen? Of gewoon iets drinken? Plannen!
Omdat we dan ook nog moeten besluiten waar we gaan eten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:27 schreef Piye het volgende:
[..]
High tea is baller als een motherfucker.Beetje skaffa aan een kopje thee lurken.
Dit dus. Eerst studentenhapje bij Florin o.i.d. en dan naar de Poema.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon eten en dan zuipen?
als je eten gaat doen gaat denk ik niet iedereen komen omdat ze t te duur vinden, of dan krijg je laatkomers. ook kunnen mensen t een drempel vinden omdat je tijdens eten niet zomaar weg kunt gaan, als je t op een cafe houd dan is t wat laagdrempeliger.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:28 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit dus. Eerst studentenhapje bij Florin o.i.d. en dan naar de Poema.
Shoarma tent is ook laagdrempeligquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als je eten gaat doen gaat denk ik niet iedereen komen omdat ze t te duur vinden, of dan krijg je laatkomers. ook kunnen mensen t een drempel vinden omdat je tijdens eten niet zomaar weg kunt gaan, als je t op een cafe houd dan is t wat laagdrempeliger.
als t gezellig is kunnen mensen erna nog stappen..
Shoarma tent ga je pas naartoe als je al bezopen bent.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:33 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Shoarma tent is ook laagdrempelig
Sorry had even de volgorde omgedraaidquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Shoarma tent ga je pas naartoe als je al bezopen bent.
21:00 pas? Ik kan dan niet zo lang blijven, moet wel de trein terug kunnen pakken, anders krijg ik op mijn sodemieter van mijn ouders.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:28 schreef madeliefff het volgende:
programma:
plaats:Utrecht,
tijd: 21:00 uur. gewoon afspreken in een cafe lijkt me t handigst.
Cafe: t voorstel van iemand was om in 'de beurs' te starten ( ik ken het verder niet).
Datum: en voor datum dacht ik zo even een pmgroepsbericht te sturen waarop iedereen kan reageren anders word t zo chaotisch.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Sorry had even de volgorde omgedraaid
waaromquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
21:00 pas? Ik kan dan niet zo lang blijven, moet wel de trein terug kunnen pakken, anders krijg ik op mijn sodemieter van mijn ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |