Beter dan op straat toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
straks worden we verkracht bij jou
Ik film het sowieso dus dat komt goed.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik hou wel van toeschouwers :p
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik kom ook, op twee voorwaarden:
1: er wordt een tongwedstrijd georganiseerd. Bonuspunten voor degene die Meloewa regelt. Wanneer Meloewa geneukt wordt, is de wedstrijd meteen voorbij en heeft diegene gewonnen.
2: er wordt een zuipwedstrijd georganiseerd. Barfen = winnen.
Kotsen is toch geen prestatie. Barfen zou instant uitschakeling en beschimping voor de rest van je FOK!leven moeten zijn.quote:
Oh, ben ik het niet mee eens, kotsen lucht op.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Kotsen is toch geen prestatie. Barfen zou instant uitschakeling en beschimping voor de rest van je FOK!leven moeten zijn.
1 is zelfs te doen door Schenkstroop.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
1: er wordt een tongwedstrijd georganiseerd. Bonuspunten voor degene die Meloewa regelt. Wanneer Meloewa geneukt wordt, is de wedstrijd meteen voorbij en heeft diegene gewonnen.
Degene die het vervolgens opslurpt wordt modje van het nieuwe KLB-meets-bestaan-echt subforum.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:23 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Oh, ben ik het niet mee eens, kotsen lucht op.
Toevoeging: degene die in Meloewa's mond kotst krijgt een tagje op FOK!.
Dit is toch oneerlijk. Meloewa is volgens mij hartstikke hetero, dus meiden kunnen punt 1 sowieso niet winnenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hartstikke hetero meiden bestaan tegenwoordig niet meer.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is toch oneerlijk. Meloewa is volgens mij hartstikke hetero, dus meiden kunnen punt 1 sowieso niet winnen
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:38 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
er komen meer vrouwen dan mannen, zoals het er nu uitziet.
Helaas ik drink geen/weinig alcohol, ik ben altijd bij het hoofdje, dus gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Echte sletten hebben geen alcohol nodig om helemaal los te gaan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Helaas ik drink geen/weinig alcohol, ik ben altijd bij het hoofdje, dus gaat niet gebeuren.
En jij krijg nog foto van mij iddquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is toch oneerlijk. Meloewa is volgens mij hartstikke hetero, dus meiden kunnen punt 1 sowieso niet winnen
k zal wel ff vrqg of ie kom hij is allyreg nie zo baas als ze hem profilerebquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:40 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]
Baas Onur, als deze legende komt, dan kom ik pas..
Ik wil Baas in het echt zien, dan is mijn leven compleet.
Waarom is dat eigenlijk? Echt misleidend als ik jou over straat zou zien lopen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Helaas ik drink geen/weinig alcohol, ik ben altijd bij het hoofdje, dus gaat niet gebeuren.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Echte sletten hebben geen alcohol nodig om helemaal los te gaan.
Ja, ik ga voor zo'n sjaars studente en anders meloewa, 2e keus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ga jij voor het eerst een meisje tongen Dima?
Weeniet wat is er lekker aan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk? Echt misleidend als ik jou over straat zou zien lopen.
Dat zeggen ze allemaal. Eerst een beetje hard to get spelen, en daarna overal opzitten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ] i'm not a real slut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |