jij bestaat toch niet echt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:32 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Als Wenfer2 en MAHL komen dan kom ik ook wel
Ojah en FrankDrebin uiteraard
Zolang het op m'n billetjes is mag het.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dan ga ik je slaan als je het niet erg vindt
Godver, ik kom ...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Zolang het op m'n billetjes is mag het.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Zolang het op m'n billetjes is mag het.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:35 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben een robot
Ik mag toch hopen dat ik "echt" ben
als we kloontjes meerekenen, komen er straks maar drie mensen ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:35 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben een robot
Ik mag toch hopen dat ik "echt" ben
FOK! bestaat uit 3 man, Danny, Yvonne en Tong... wie ben jij?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
als we kloontjes meerekenen, komen er straks maar drie mensen ofzo
Dit is mijn enige account hier, maar er komen alleen mannen? Want dat lijkt mij een beetje engquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik ben Yvonne, jij?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:37 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
FOK! bestaat uit 3 man, Danny, Yvonne en Tong... wie ben jij?
Ik heb er nu al zin in.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat sowiesoen beetje zo tussen je dijbenen laten kletsen
er komen meer vrouwen dan mannen, zoals het er nu uitziet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:37 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Dit is mijn enige account hier, maar er komen alleen mannen? Want dat lijkt mij een beetje eng
Oke ik zal eerlijk zijn haan33, hilarybanks, -supergirl- en dimachaerus zijn kloons van mij.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ok ik zal eerlijk zijn Piye is een kloon van mij...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke ik zal eerlijk zijn haan33, hilarybanks, -supergirl- en dimachaerus zijn kloons van mij.
Gangrape.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:37 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Dit is mijn enige account hier, maar er komen alleen mannen? Want dat lijkt mij een beetje eng
straks worden we verkracht bij jouquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:57 schreef Matip het volgende:
Ik woon in Utrecht, jullie kunnen bij mij wel in komen drinken. Kunnen jullie daarna naar de stad.
ja, dit durf ik niet aan hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
straks worden we verkracht bij jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |