Nee, ik sla tot ze ophouden met bewegen...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
lekker boeiend gek, ga je in het echt ook mensen verbeteren?
dan ga ik je slaan als je het niet erg vindtquote:
Zolang je het maar met dt vindt heb ik er geen moeite mee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dan ga ik je slaan als je het niet erg vindt
en die puntquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:31 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Zolang je het maar met dt vindt heb ik er geen moeite mee.![]()
Jammer van die hoofdletter, dat dan weer wel...
Als Wenfer2 en MAHL komen dan kom ik ook welquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:21 schreef madeliefff het volgende:
Yoehoeeee![]()
Aangezien het al bijna voorjaar is en een aantal hebben aangegeven een meet te willen doen hierbij de KLB MEET!
Helaas mag het niet via facebook dus dan maar toch via een openbare topic proberen.
Het idee is om in de maand mei, op een vrijdagavond ( ivm OV) in een café iets te gaan drinken in Utrecht( want dit is een centrale plek)..
Als je ook benieuwd bent naar wie er achter de usernames zitten en of iedereen in het echt ook een grote mond heeft(en je dus naar de meet wilt:) ) PM dan even je naam naar me om het overzichtelijk te maken (en plaats het ook even in het topic zodat anderen ervan weten...)
Wanneer er genoeg mensen komen om het door te laten gaan en de namen bekend zijn gooi ik er een groepsPM uit om te kijken op welke vrijdag in mei iedereen kan.
Dit topic is bedoeld om het aan te geven als je WEL komt en voorstellen te doen over welk café het word.
Alle berichten over waarom de meet onzin is hebben we in vorige delen al gehad dus hoeven hier niet nogmaals besproken te worden![]()
jij bestaat toch niet echt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:32 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Als Wenfer2 en MAHL komen dan kom ik ook wel
Ojah en FrankDrebin uiteraard
Zolang het op m'n billetjes is mag het.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dan ga ik je slaan als je het niet erg vindt
Godver, ik kom ...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Zolang het op m'n billetjes is mag het.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Zolang het op m'n billetjes is mag het.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:35 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben een robot
Ik mag toch hopen dat ik "echt" ben
als we kloontjes meerekenen, komen er straks maar drie mensen ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:35 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben een robot
Ik mag toch hopen dat ik "echt" ben
FOK! bestaat uit 3 man, Danny, Yvonne en Tong... wie ben jij?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
als we kloontjes meerekenen, komen er straks maar drie mensen ofzo
Dit is mijn enige account hier, maar er komen alleen mannen? Want dat lijkt mij een beetje engquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik ben Yvonne, jij?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:37 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
FOK! bestaat uit 3 man, Danny, Yvonne en Tong... wie ben jij?
Ik heb er nu al zin in.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat sowiesoen beetje zo tussen je dijbenen laten kletsen
er komen meer vrouwen dan mannen, zoals het er nu uitziet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:37 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Dit is mijn enige account hier, maar er komen alleen mannen? Want dat lijkt mij een beetje eng
Oke ik zal eerlijk zijn haan33, hilarybanks, -supergirl- en dimachaerus zijn kloons van mij.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ok ik zal eerlijk zijn Piye is een kloon van mij...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke ik zal eerlijk zijn haan33, hilarybanks, -supergirl- en dimachaerus zijn kloons van mij.
Gangrape.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:37 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Dit is mijn enige account hier, maar er komen alleen mannen? Want dat lijkt mij een beetje eng
straks worden we verkracht bij jouquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:57 schreef Matip het volgende:
Ik woon in Utrecht, jullie kunnen bij mij wel in komen drinken. Kunnen jullie daarna naar de stad.
ja, dit durf ik niet aan hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
straks worden we verkracht bij jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |