Ik ga wel naar je huis toe, gaan we daar chilling zetten en daarna trainen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:39 schreef CaptainCookie het volgende:
Als het saai is fiets ik gewoon in 5 minuten ergens anders heen.
In Utrecht wonen.
Kunnen we bij jou indrinken lekker handigquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:39 schreef CaptainCookie het volgende:
Als het saai is fiets ik gewoon in 5 minuten ergens anders heen.
In Utrecht wonen.
Ik ook wel hoor, denk alleen dat niet zo veel mensen op komen dagenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik meen het, sommige mensen hier zou ik best wel willen ontmoeten
Heb toch een kamer vol dumbbells en nog een pot whey dus kan prima.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ga wel naar je huis toe, gaan we daar chilling zetten en daarna trainen.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:27 schreef 9611Niels het volgende:
Uit Skrillarks fotoboek
[ afbeelding ]
HAHAHAquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:27 schreef 9611Niels het volgende:
Uit Skrillarks fotoboek
[ afbeelding ]
alsof gulmez naar een meet zou komenquote:
Overigens denk ik wel dat Gulmez echt is, Amenth niet, maar gulmez is een stuk geloofwaardiger.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
alsof gulmez naar een meet zou komen
kunnen we samen treinenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:53 schreef Meloewa het volgende:
Super gezellig... Maar alsof iemand mij in de ogen durft te kijken.
Challenge accepted.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:53 schreef Meloewa het volgende:
amenth is kloon van gulmez swsoquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Overigens denk ik wel dat Gulmez echt is, Amenth niet, maar gulmez is een stuk geloofwaardiger.
klopt, dat zou ik niet durvenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:53 schreef Meloewa het volgende:
Zou ook nog kunnen ja, wss wel nu ik erover nadenkquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
amenth is kloon van gulmez swso
Ikke wel. En ik krijg nog steeds een foto van jequote:Op donderdag 28 maart 2013 17:53 schreef Meloewa het volgende:
Alsof jij durft je mond open te trekken in gezelschap bedoel je?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:53 schreef Meloewa het volgende:
Kan ik dan eindelijk rollen met de legendarische Piye.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Alsof jij durft je mond open te trekken in gezelschap bedoel je?
Jezus, TS, ik wilde alle fouten eruit halen, maar er is geen beginnen aan... Je schrijft als een mongooltje met heroïne op...quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:21 schreef madeliefff het volgende:
Yoehoeeee![]()
Aangezien het al bijna voorjaar is en een aantal hebben heeft aangegeven een meet te willen doen hierbij de KLB MEET!
Helaas mag het niet via facebook dus dan maar toch via een openbarear topic proberen.
Het idee is om in de maand mei, op een vrijdagavond ( ivm OV) in een café iets te gaan drinken in Utrecht( want dit is een centrale plek)..
Als je ook benieuwd bent naar wie er achter de usernames zitten en of iedereen in het echt ook een grote mond heeft(en je dus naar de meet wilt:) ) PM dan even je naam naar me om het overzichtelijk te maken (en plaats het ook even in het topic zodat anderen ervan weten...)
Wanneer er genoeg mensen komen om het door te laten gaan en de namen bekend zijn gooi ik er een groepsPM uit om te kijken op welke vrijdag in mei iedereen kan.
Dit topic is bedoeld om het aan te geven als je WEL komt en voorstellen te doen over welk café het wordt (het word!!!!).
Alle berichten over waarom de meet onzin is hebben we in vorige delen al gehad dus hoeven hier niet nogmaals besproken te worden![]()
lekker boeiend gek, ga je in het echt ook mensen verbeteren?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:23 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Jezus, TS, ik wilde alle fouten eruit halen TS maar er is geen beginnen aan... Je schrijft als een mongooltje met heroïne op...
Hopen dat ik de verwachtingen niet te hoog heb gemaakt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:15 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kan ik dan eindelijk rollen met de legendarische Piye.
Dit ga ik wel doen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
lekker boeiend gek, ga je in het echt ook mensen verbeteren?
Nee, ik sla tot ze ophouden met bewegen...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
lekker boeiend gek, ga je in het echt ook mensen verbeteren?
dan ga ik je slaan als je het niet erg vindtquote:
Zolang je het maar met dt vindt heb ik er geen moeite mee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dan ga ik je slaan als je het niet erg vindt
en die puntquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:31 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Zolang je het maar met dt vindt heb ik er geen moeite mee.![]()
Jammer van die hoofdletter, dat dan weer wel...
Als Wenfer2 en MAHL komen dan kom ik ook welquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:21 schreef madeliefff het volgende:
Yoehoeeee![]()
Aangezien het al bijna voorjaar is en een aantal hebben aangegeven een meet te willen doen hierbij de KLB MEET!
Helaas mag het niet via facebook dus dan maar toch via een openbare topic proberen.
Het idee is om in de maand mei, op een vrijdagavond ( ivm OV) in een café iets te gaan drinken in Utrecht( want dit is een centrale plek)..
Als je ook benieuwd bent naar wie er achter de usernames zitten en of iedereen in het echt ook een grote mond heeft(en je dus naar de meet wilt:) ) PM dan even je naam naar me om het overzichtelijk te maken (en plaats het ook even in het topic zodat anderen ervan weten...)
Wanneer er genoeg mensen komen om het door te laten gaan en de namen bekend zijn gooi ik er een groepsPM uit om te kijken op welke vrijdag in mei iedereen kan.
Dit topic is bedoeld om het aan te geven als je WEL komt en voorstellen te doen over welk café het word.
Alle berichten over waarom de meet onzin is hebben we in vorige delen al gehad dus hoeven hier niet nogmaals besproken te worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |