SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
Doe eens niet zo raar!quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:34 schreef heywoodu het volgende:
Er mag ook een kruis door Merle
En ik denk ook door Andrea, Beth, Hershel (), Carol en The Governor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
De zombies hangen er een beetje omheen; en zijn blijkbaar totaal niet interessant meerquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:55 schreef Jivis het volgende:
Toch een vrij matig seizoen eigenlijk, daar kunnen eventuele gebeurtenissen van volgende week niet veel aan veranderen. Dat saaie burgeroorlog-gedoe is echt te veel gerekt.
Inderdaad, accu's van motoren worden tijdens het winterseizoen vaak ook in de schuur aan de lader gehouden, om te accu's gezond te houden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:54 schreef JohnB52 het volgende:
Omdat ik via mn telefoon niet kan quoten vanuit t vorige topic:
Waarom zou een auto, na pakweg een jaar stil te hebben gestaan, niet meer 'gewoon' kunnen starten? Dat is vrij normaal als de auto in kwestie verder een beetje in normale staat is, motorisch.Overigens startte hij helemaal niet zo makkelijk.
Antwoord: na een jaar stilstaan zal de accu wel leeg zijn
t/m de mid season finale was het prima te doen, inmiddels is wel duidelijk waarom de showrunner de wacht aan gezegd is. Een vriend van me heeft maandag de laatst uitgezonden ep meegekeken en komt er gisteren pas achter dat hij de 2 voorgaande daarvan niet gezien heeft. Was tijdens het kijken niet eens opgevallen. Zegt genoeg imoquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:55 schreef Jivis het volgende:
Toch een vrij matig seizoen eigenlijk, daar kunnen eventuele gebeurtenissen van volgende week niet veel aan veranderen. Dat saaie burgeroorlog-gedoe is echt te veel gerekt.
Zet je TV aan en kijk een willekeurige serie, kans is erg groot dat je dan een betere serie kijkt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:03 schreef Publicmanagement het volgende:
Dit vind ik een van de beste series ooit.
Ik had juist twee afleveringen terug het idee dat ik een aflevering had gemist, terwijl dat niet het geval was.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:05 schreef planethugo het volgende:
[..]
t/m de mid season finale was het prima te doen, inmiddels is wel duidelijk waarom de showrunner de wacht aan gezegd is. Een vriend van me heeft maandag de laatst uitgezonden ep meegekeken en komt er gisteren pas achter dat hij de 2 voorgaande daarvan niet gezien heeft. Was tijdens het kijken niet eens opgevallen. Zegt genoeg imo
Master Chef? Huizenjacht? 16 and pregnant? Ik Houd Van Holland?quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:07 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Zet je TV aan en kijk een willekeurige serie, kans is erg groot dat je dan een betere serie kijkt.
Het niveauverschil is niet bijzonder groot, nee, hoewel dit reality series zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Master Chef? Huizenjacht? 16 and pregnant? Ik Houd Van Holland?
Dat is namelijk wat je krijgt als je de TV random aanzet.
Als je de serie niet kan waarderen snap ik niet waarom je kijkt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:14 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Het niveauverschil is niet bijzonder groot, nee, hoewel dit reality series zijn.
Ik had laatst dat idee ook, toen aan het begin van de epi Michone en Andrea samen in het bos warenquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik had juist twee afleveringen terug het idee dat ik een aflevering had gemist, terwijl dat niet het geval was.
Je hebt hiervoor alleen naar GTST gekeken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:03 schreef Publicmanagement het volgende:
Dit vind ik een van de beste series ooit.
Mensen met een andere mening dan jijquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:31 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Je hebt hiervoor alleen naar GTST gekeken?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik had juist twee afleveringen terug het idee dat ik een aflevering had gemist, terwijl dat niet het geval was.
Inderdaad. Zelfs nog even eerdere aflevering opgezet om te checken of ik niets gemist hadquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:24 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik had laatst dat idee ook, toen aan het begin van de epi Michone en Andrea samen in het bos waren
Het is best een uurtje van mijn tijd waard, omdat er soms wel iets leuks tussenzit. Het is grotendeels gewoonweg kut, though.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als je de serie niet kan waarderen snap ik niet waarom je kijkt.
imo is het ook niet een van de beste series ooit maar het is toch stukken beter dan de gemiddelde meuk op tv hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:07 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Zet je TV aan en kijk een willekeurige serie, kans is erg groot dat je dan een betere serie kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |