Neequote:Op donderdag 28 maart 2013 00:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ga weg met je gym gay...!!
Eh..quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Plaats je eigen benen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voel je je bedreigd cavemen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Fuck die hele eymanziepatie... Bitches horen niet in een gym en zeker niet in deze bazenreeks..!
Panzer heeft flaporen en waarschijnlijk ook puntige knieen..quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit gifje van mij gemaakt?
Ik toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit gifje van mij gemaakt?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Fuck die hele eymanziepatie... Bitches horen niet in een gym en zeker niet in deze bazenreeks..!
Ik heb hem geopend, U jelly?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja weetje ik zie zoveel billen voorbij komen..quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, daar kijk jij natuurlijk weer naar
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:48 schreef IrCute het volgende:
[..]
Hij heet Jackson in Teen wolfDaar is dat gifje van.
Hij is heet.Man.Echt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:48 schreef IrCute het volgende:
[..]
Hij heet Jackson in Teen wolfDaar is dat gifje van.
kleur FANTA is hetquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja weetje ik zie zoveel billen voorbij komen..
net als je zusje?quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Mag ik het dan verven? En dan doen we een lokje paars.
alleen op de wereldquote:
quote:
Ik heb geen zusjes, wel zussen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:26 schreef Verbosity het volgende:
[..]![]()
Remi, alleen op de wereld gaat over een vondeling. En je hebt geen zusje. De link mag je zelf leggen...
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb geen zusjes, wel zussen.
dat komt morgen wel in ordequote:Op donderdag 28 maart 2013 01:48 schreef Verbosity het volgende:
Nog 10 pagina's te gaan voor we verlost zijn van de gym chick flick.
Hopelijk weer normale gym chicks of sapstengel moet er een openen met gym thick.
wat een gruwelijke grafbek heeft dat mokkel zegquote:Op donderdag 28 maart 2013 05:52 schreef IrCute het volgende:
http://flowsthlm.com/alexandrabring/
leuk zweeds fitness sletje
Prima lichaam, alleen ik vraag mij af of het een fashion-,beauty-, of fitnessblog isquote:Op donderdag 28 maart 2013 05:52 schreef IrCute het volgende:
http://flowsthlm.com/alexandrabring/
leuk zweeds fitness sletje
CarbonCquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:33 schreef Levolution het volgende:
Ik zei jullie nog, die wijven horen niet thuis in dit topic, maar nee, jullie hoopten er overeen te mogen. Nu zit de OP vol met ecto's.
[ afbeelding ]
Hij lift niet eens.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:41 schreef Curlbrah het volgende:
waar heb je het druk mee dan; trainen hoop ik?
quote:
Ja tog, bulk 4 lifequote:Op donderdag 28 maart 2013 09:42 schreef Curlbrah het volgende:
weissman post alleen voor het bulk gedeelte
Eindelijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:45 schreef Weissman het volgende:
[..]Klopt, straks overleggen met de fysio en volgende week mezelf inschrijven bij een sportschool.
[..]
Ja tog, bulk 4 life
Ja mangquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eindelijk.Heeft lang geduurd brah, maar dan heb je ook wat.
Je moet alles zeker rustig opbouwen of niet?
No mang; heb in het afgelopen half jaar meer geneukt dan ooit te vorenquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:50 schreef Levolution het volgende:
Weiss heeft zoveel testosteron opgespaard dat na een maandje trainen zijn postbode aan hem gaan vragen of hij aan de anabolen zit.
Pot whey als je een van de chicks doet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon jaloers dat ik hier het alphamannetje ben.
Geef de hitlist maar doorquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Pot whey als je een van de chicks doet.
Die zijn allemaal veel te oud voor CarbonC.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Pot whey als je een van de chicks doet.
idd, Fanta had de dochter van Carbon kunnen zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die zijn allemaal veel te oud voor CarbonC.
Komt omdat jij het breedste van iedereen hier. Zieke fysiek in je UI, heb je die foto recentelijk genomen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon jaloers dat ik hier het alphamannetje ben.
Je klinkt als iemand met ervaring op gebied van fokchicks...quote:
Ik maar denken dat de botten van Carbon nog ouder waren als die van Coleman zelf.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 06:55 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Gigantisch voorhoofd en dan zo een hele kleine mond/kaakbah
Dit is wel heel letterlijk het 'oh-ze-heeft-blond-haar-en-blauwe-ogen'-gegeil.
Ethanolic, zou jij met mij een bromance willen ?quote:Op donderdag 28 maart 2013 06:55 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Gigantisch voorhoofd en dan zo een hele kleine mond/kaakbah
Dit is wel heel letterlijk het 'oh-ze-heeft-blond-haar-en-blauwe-ogen'-gegeil.
Ik vind dit een knapper meisje dan wat je op een willekeurige dag buiten ziet lopen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eens met hem.
Sowieso beter donkere vrouwen (geen negerinnen).
Klopt. Maar het doet er verder niet toe.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:03 schreef Levolution het volgende:
Weissman beperkt zich niet tot alleen FOK!-chicks.
Ja. Maar blondjes zie ik meer voor de fun en brunettes meer long term.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sowieso geen voorkeur voor blond/donker. Als de afwerking goed is gaat het mooi tegen elkaar op
Ik vind Erica Terpstra ook wel knapper dan sommige vrouwen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk knap is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind dit een knapper meisje dan wat je op een willekeurige dag buiten ziet lopen.
Yeah rightquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die kleur van die kasten. Die tegels. Gadverdamme, walgelijk gewquote:
Dat krijg je als je in Sint Heerejans Kuttekerke a.d. Uitgedregde Sloot woontquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind dit een knapper meisje dan wat je op een willekeurige dag buiten ziet lopen.
Wat een plork zegquote:
En volgens mij zijn niet alleen die lippen volgepropt met nepquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Idd. Die (pijp)lipjes ook. Nogal een kunstmatig gezicht, niet natural.
Hoe onzeker ben je dan dat je dat laat doen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:28 schreef Champy het volgende:
[..]
En volgens mij zijn niet alleen die lippen volgepropt met nep
www.hansanders.nl?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom wijk ik altijd af van de gemiddelde mens, in real life is dit ook zo.
Klein mondje zodat je snikkel eindelijk eens ergens strak in past?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
HNGGGGGGGGGGGGGGGGHNNGGGGgggg
godverdomme
doe mij maar zo;n hoog voorhoofd te kleine mond
Je bent speciaal.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom wijk ik altijd af van de gemiddelde mens, in real life is dit ook zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Eerst freshtival, daarna kijk ik wel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:33 schreef Pastapipos het volgende:
Wie gaan dit jaar shinen op fantasy island?
Ik ga dit jaar shinen op de 40+ beurs.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:33 schreef Pastapipos het volgende:
Wie gaan dit jaar shinen op fantasy island?
Dance valley dus?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar shinen op de 40+ beurs.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar shinen op de 40+ beurs.
Dat is de dag erna, allebei in enschede. Gewoon combi ticket pakken, yoloquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Eerst freshtival, daarna kijk ik wel.
Ow, serieus... vorige keer was fantasy island week na freshtival meen ik.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:06 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat is de dag erna, allebei in enschede. Gewoon combi ticket pakken, yolo
Oh nice, mijn oude woonplaats.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:06 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat is de dag erna, allebei in enschede. Gewoon combi ticket pakken, yolo
Wat mag dat kosten?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:09 schreef CarbonC het volgende:
Niemand interesse in 2,5 jaar (30 uitgaven) Muscle & Fitness??
Wat een eckto er voor over heeft.quote:
Count me in !quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Topicmeet bij mij in de backyard; lekker veel ruimte, squatrek op het terras, barbecue met kippenpoten en steak ernaast, de koelkast vol met melk en kwark en de zon in je nek.En vervolgens naderhand met de estetix crew keihard uitgaan in 'Gold's Gym' tanktops.
No sir. Kom er niet aan toe, heb het nog wel op mijn to-do lijstje staan. Wellicht dit weekend.quote:
Voor 30 euro stuur ik het naar je op. Incl. verzendkosten dus. Zie mijn posthistory voor een foto.quote:
Thanks but no thanks. Ben wel nieuwsgierig naar wat er aan bro-science in staat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Voor 30 euro stuur ik het naar je op. Incl. verzendkosten dus. Zie mijn posthistory voor een foto.
Wat zou je er voor over hebben? Ik wil er wel van af, maar vind het zonde om weg te gooien.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks but no thanks. Ben wel nieuwsgierig naar wat er aan bro-science in staat.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat zou je er voor over hebben? Ik wil er wel van af, maar vind het zonde om weg te gooien.
Er staat trouwens best wel wat info in gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek. Geen Broscience dus (m.u.v. de B&F reclames).
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
¤ 20,- incl. is nog wel een redelijke prijs.
PM even je adres en het gaat vandaag nog weg.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
¤ 20,- incl. is nog wel een redelijke prijs.
Je hebt DM. Stuur me je rekeningnummer en ik maak het nu over.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
PM even je adres en het gaat vandaag nog weg.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je bent in de war met de Muscle & Needle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dit broekje nog liggen, zal ik dat vanmiddag aandoen naar de gym?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:30 schreef Beach het volgende:
Broek aan + curlen in het squat rek = BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dit broekje nog liggen, zal ik dat vanmiddag aandoen naar de gym?![]()
Kan ik betalen in whey ?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weissman, je mag die bladen wel kopen als ik ze gelezen heb voor ¤ 25,- incl.
quote:
Volgende topicreeks:quote:
Ik was ook wrong. 25,5.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:51 schreef seto het volgende:
Do you know how fat you are?
You’re wrong!
You're bigger than you think you are
Your BMI is 26.55
Overweight
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:04 schreef CarbonC het volgende:
Creatinemonohydraat: 500g voor 9,90:
http://www.body-supplies.(...)ed-creatine_479.html
quote:TIP! Minstens net zo belangrijk als creatine als supplement is het op de juiste tijdstippen binnenkrijgen van voldoende eiwitten en koolhydraten (afhankelijk van type dieet). Het is zeer aan te bevelen om dit product te combineren met in ieder geval een eiwit shake en/of weight gainer. Neem als eiwitbron zowel een snel werkend eiwit (Whey D-Light of beter; Iso Whey V2) als een langdurig werkend eiwit (Casein Supreme). Indien u meer massa wenst op te bouwen adviseren wij tevens onze top weight gainer, Xtreme Mass Gainer.
ecto.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Your BMI is 22.09
Healthy weight
You’re right!
Congratulations, you know your own size
Like 70% of healthy weight people, you correctly guessed your own size
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het fysiek achter CarbonC.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:04 schreef CarbonC het volgende:
Creatinemonohydraat: 500g voor 9,90:
http://www.body-supplies.(...)ed-creatine_479.html
....... really gast?quote:
Hij is zijn avatar, duh.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het fysiek achter CarbonC.
Van de meesten hier heb ik het wel gezien, maar voor iemand die veel post en reageert op mensen verbaast het mij dat ik nog geen foto's voorbij heb zien komen ;-)
Foto's komen er echt nog wel. Ik vind alleen mijn vorm nog niet top.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het fysiek achter CarbonC.
Van de meesten hier heb ik het wel gezien, maar voor iemand die veel post en reageert op mensen verbaast het mij dat ik nog geen foto's voorbij heb zien komen ;-)
Ook omdat je creatine neemt e.d.
[..]
....... really gast?
Droog as fuck man
CarbonC Usericon is Ronnie Colemanquote:
Ik moet de verwachtingen even bijstellen: Carbon is een 40+ er met jonge kinderen (=> weinig slaap), een drukke baan en dus niet zo heel veel tijd meer om te trainen => lichaam niet in topvorm.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:13 schreef Weissman het volgende:
Carbon traint al jaren, fapt niet; zit al voor bij sex en aesthetics. God modus all the way
quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
idd, Fanta had de dochter van Carbon kunnen zijn
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Foto's komen er echt nog wel. Ik vind alleen mijn vorm nog niet top.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
CarbonC Usericon is Ronnie Coleman
En een neg0r.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik moet de verwachtingen even bijstellen: Carbon is een 40+ er met jonge kinderen (=> weinig slaap), een drukke baan en dus niet zo heel veel tijd meer om te trainen => lichaam niet in topvorm.
Dat vind ik toch knap hoe er uit ziet op je UIquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik moet de verwachtingen even bijstellen: Carbon is een 40+ er met jonge kinderen (=> weinig slaap), een drukke baan en dus niet zo heel veel tijd meer om te trainen => lichaam niet in topvorm.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik dacht dat CarbonC in de 20 was ofzo..:').
Eehm: vind je me nog wel leuk?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik dacht dat CarbonC in de 20 was ofzo..:').
ja gwn hardcore nooit seks hebben om je test kk ver op te laten lopenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:13 schreef Weissman het volgende:
Carbon traint al jaren, fapt niet; zit al voor bij sex en aesthetics. God modus all the way
Carbonquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:21 schreef Kesefkesef het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mhh
Zodra jij me het adres van een hardcoregym in Rotjeknor geDMed hebt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja hoor papa, wanneer gaan we een vader-kind uitje doen?
Sportschool straatweg. Hoppa.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zodra jij me het adres van een hardcoregym in Rotjeknor geDMed hebt.
Ja tog, net zoals 16meter en mij, wij zijn die Arubaans Aesthetics Crewquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Maar jongens?? Is CarbonC nou een eckte neger? Dat verklaart zijn vriendelijkheid namelijk. Negers zijn altijd aardig tegen mij.
Je bedoelt dat de linea alba zo breed is? Ik heb ergens gehoord dat dat komt door teveel cruchlike oefeningen te doen.quote:
Over een paar jaar hebben we poolse negers. Want dan beginnen die polen ook onze negervrouwen te kapen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:25 schreef Weissman het volgende:
Poolse negers heb je ook geen probleem
ok hou ik wel van :$ :$quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja man, hoor vaak dat ik Arubaans lijk.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:30 schreef Beach het volgende:
Ehm nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dit broekje nog liggen, zal ik dat vanmiddag aandoen naar de gym?
lijkt er wel aardig op, maar deze is amper 1 curicquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lag dit in je toiletpot?
inb4 star_gazer als ie weer wakker is
dat er zo'n vlak stuk in het midden zitquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de linea alba zo breed is? Ik heb ergens gehoord dat dat komt door teveel cruchlike oefeningen te doen.
Dat is de linea albaquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:30 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
dat er zo'n vlak stuk in het midden zit
Met synthol?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:31 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat ie mis geprikt had
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Maar jongens?? Is CarbonC nou een eckte neger? Dat verklaart zijn vriendelijkheid namelijk. Negers zijn altijd aardig tegen mij.
2.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow jammer. Hoeveel kids heb je naast mij?
als je het in je tepel spuit, krijg je dan een hele grote tepel?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik had het in mijn borsten gespoten en nu moet ik dit gebruiken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:43 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
als je het in je tepel spuit, krijg je dan een hele grote tepel?
Sure.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow leuk. Do you even lift them?
je ziet tog op die picca derbove die gast is kkbreedquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Goedzoquote:
quote:
Nee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je ziet tog op die picca derbove die gast is kkbreed
Zalmquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:51 schreef Jahr00n het volgende:
Biefstukken en zalm in de aanbieding bij de C1000.
http://allrecipes.com/recipe/grilled-salmon-i/detail.aspxquote:
Ziet er goed uit, jammer van die suiker.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
http://allrecipes.com/recipe/grilled-salmon-i/detail.aspx
Op deze manier is ie echt het lekkerste wat ik ooit gegeten heb.
Ik doe de helft en daarvan vervang ik de helft voor stevia.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, jammer van die suiker.
Ah oke, ik hou niet van die nasmaak van zoetstof. Welke stevia gebruik jij?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik doe de helft en daarvan vervang ik de helft voor stevia.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij wel een vet uitzicht, als het geen poster is.
paar maanden mee naar de gym; komt helemaal goed.quote:
nee het is echtquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij wel een vet uitzicht, als het geen poster is.
dat zachte vet moet gekoesterd wordenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
paar maanden mee naar de gym; komt helemaal goed.
Bij mij op de bank. Hij komt gezellig een kopje thee drinken...kom jij ook?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoor net dat Ronnie Coleman a.k.a. Carbon woensdag ergens aanwezig is. Iemand meer info?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoor net dat Ronnie Coleman a.k.a. Carbon woensdag ergens aanwezig is. Iemand meer info?
en dan sta je daar, en dan zie je hem.. en dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vet! Is nog redelijk in de buurt. Even kijken of ik kan.
Zoveel haat in deze wereld.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en dan sta je daar, en dan zie je hem.. en dan?
is je leven compleet?
kan je in z'n spieren knijpenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
is je leven compleet?
Ik slik eigen sperma voor de eiwittenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:11 schreef Kesefkesef het volgende:
wie gebruikt hier allemaal supplements?
Je kunt beter vragen wie niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:11 schreef Kesefkesef het volgende:
en als je eigen op is?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:14 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Ik slik eigen sperma voor de eiwitten
B&F Whey Perfectionquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:11 schreef Kesefkesef het volgende:
vogel is toch homeopathisch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
B&F Whey Perfection
Dr. Vogel Echinaforte
Now Vitamine D3
Soms ook nog Albert Heijn Vitamine B12 complex
en natuurlijk een of twee bananen met 2 mandarijnen per dag
quote:Alfred Vogel stond een aantal jaren geleden nog bekend als doctor A. Vogel of ook dr. Vogel. Vogel zou in 1952 een eredoctoraat in botanische studies van de 'universiteit van Californië, Los Angeles' hebben gekregen waardoor hij zich dr.h.c. A. Vogel kon noemen. De instelling die hem het eredoctoraat toekende bestaat al geruime tijd niet meer. Omdat hij geen medicus was maar wel in natuurgeneesmiddelen handelde wekte de benaming dr Vogel een onterechte associatie. Na een klacht in 1981 bij de Reclame Code Commissie wordt hij en zijn producten geleidelijk aan niet meer als dr. Vogel vermeld. Op 14 oktober 1982 publiceerde Ivo de Wijs in de wetenschapsbijlage van NRC Handelsblad een artikel over deze zaak waarin hij Vogel als kwakzalver kwalificeerde.
Niet echt in de buurt; toch even kijken of ik wat kan regelen.quote:
quote:
ik wilde reageren.... maar ik heb geeneens woorden voor het nut van deze reactiequote:Op donderdag 28 maart 2013 15:25 schreef 16meter het volgende:
ja mar vogel is wel dokter hij verkoopt toch medicijn
neem altijd me egiena forza en een kleintje yakoelt goed voor de weerstand en lekker geniete
En dit. Tokkies all over the place dus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel jammer dat B&F het organiseert.
ik hoopte nog dat je een grapje maakte met die echinaforcequote:Op donderdag 28 maart 2013 15:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
ik wilde reageren.... maar ik heb geeneens woorden voor het nut van deze reactie
harde claimquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
supplementenindustrie voor Viva-vrouwen...
Klopt het dat hij weer zou gaan competen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niet echt in de buurt; toch even kijken of ik wat kan regelen.
Hij is natuurlijk al compleet over zijn hoogtepunt heen en zal alleen maar zijn Signature supplementen gaan promoten, maar toch.
gezond kleurtje in de neusquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sinds ik Echinaforce gebruik....
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beachboi: gewoon posters scoren met zijn handtekening erop natuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
is je leven compleet?
Dikke onzin dat spul, gewoon Echinacea gebruikeh. Stom merknaampje. En gezond eten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij voedt die geruchten alleen maar om zijn supplementen onder de aandacht te brengen. Hij zou in 2010 terugkomen maar dat is niet meer gebeurd. Hij is te oud en er te lang uit.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klopt het dat hij weer zou gaan competen?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dikke onzin dat spul, gewoon Echinacea gebruikeh. Stom merknaampje.
(born May 13, 1964), in 2010 terugkomenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hij voedt die geruchten alleen maar om zijn supplementen onder de aandacht te brengen. Hij zou in 2010 terugkomen maar dat is niet meer gebeurd. Hij is te oud en er te lang uit.
Je mag met mij trouwen als je even veel als hem lift.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sorry, moet eerst je vader nog vragen.
Carbon?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
(born May 13, 1964), in 2010 terugkomen
Dezequote:Op donderdag 28 maart 2013 15:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is net een gezicht.
[ afbeelding ]
Inderdaad, zou denk ik hetzelfde doen. Als de mannen van je moeders kant van de familie kaal zijn of kaal worden dan heb jij er ook kans op, anders vrijwel niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ja moet er niet aan denken om kaal te worden, dan ga ik sowieso ook haartransplantatie nemen. Ik zou echt depressief worden als ik kaal was.
Wat, waarom nou weer je moeders kantquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad, zou denk ik hetzelfde doen. Als de mannen van je moeders kant van de familie kaal zijn of kaal worden dan heb jij er ook kans op, anders vrijwel niet.
Dan zit ik safe. Mijn oom, mijn opa en al zijn broers hebben of hadden allemaal tot achterin de 60 een volle bos zwart haar, wat toen pas een beetje grijs begon te worden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad, zou denk ik hetzelfde doen. Als de mannen van je moeders kant van de familie kaal zijn of kaal worden dan heb jij er ook kans op, anders vrijwel niet.
het is tenslotte, de absolute roids held, staat al 20 jaar aan de top and is still alivequote:Op donderdag 28 maart 2013 15:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Beachboi: gewoon posters scoren met zijn handtekening erop natuurlijk.
Niet alle Mr. O.'s willen ontmoeten:
quote:Men whose fathers had experienced hair loss were 2.5 times more likely to experience hair loss themselves, regardless of the mother's side of the family, which may suggest Y-linked heredity plays a role
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |