Als niet-gelovige hoef je dat ook niet te doen natuurlijk. Het gaat ook tegen alle natuurlijke principes in. Ik denk dan altijd maar, Jezus werd door zijn eigen volk ( en romeinen) vermoord en vroeg toch nog nog om vergeving voor hen aan het kruis. Dat is natuurlijk het ultieme, maar zo genadig zal geen mens meer zijn. Blijft voor mij ook het moeilijkste. Zeker omdat ik overal tegenaan schop.quote:Op donderdag 28 maart 2013 03:25 schreef Polacco het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met een zekere groep Duitsers uit de wo II. Het komt echt niet in mij op om die op welke manier dan ook lief te hebben, te vergeven of te zegenen.
quote:
De tandarts om 11:40. En grappig genoeg, gezien Etsu's reactie, lijkt het erop dat ik nog een verlate verstandskies doorkrijg.quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:28 schreef Yreal het volgende:
Iemand nog wat leuks op de planning vandaag?
Ik om 13:00 uurquote:Op donderdag 28 maart 2013 08:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De tandarts om 11:40. En grappig genoeg, gezien Etsu's reactie, lijkt het erop dat ik nog een verlate verstandskies doorkrijg.
Ja. In ieder geval drie. Het stond me zo bij dat ik al vier verstandskiezen kwijt was maar er komt echt iets door achterin.quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik om 13:00 uurWeleens laten trekken?
Arme jij. En doet het pijn?quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja. In ieder geval drie. Het stond me zo bij dat ik al vier verstandskiezen kwijt was maar er komt echt iets door achterin.
Nu niet in ieder geval, en zo te voelen is het ver genoeg van mijn normale kiezen om geen problemen te veroorzaken. We zullen het wel zien. De tandarts is een klasgenootje van het VWO dus da's altijd gezellig.quote:
Nou leuks... Nu naar de JB om hopelijk een plekje te scoren (was te moe om vroeg op te staan) en vanavond laatste tentamen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:28 schreef Yreal het volgende:
Iemand nog wat leuks op de planning vandaag?
Wtfquote:
Welke bieb zit je?quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:20 schreef Ryon het volgende:
De bieb ligt er voor het eerst sinds twee weken weer wat verlaten bij. De tentamenperiode loopt op zijn einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |