Dat verandert de situatie zoals die nu is niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:09 schreef Aldo-MC het volgende:
Als ze die deal iets aanpakken kan het waarschijnlijk wel gewoon door gaan.
Als je kinderen volwassenen laat spelen gaat het inderdaad mis.quote:
Beker en competitie. Nog steeds een treblequote:Op woensdag 27 maart 2013 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Spelen jullie nog europees dan.
Ik ontken het
Ook wat jij vindt is totaal niet relevant m.b.t. deze kwestie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Wat jij zegt mbt de al dan niet marktconforme prijs, heb ik ook gezegd van tevoren. Maar er zijn afspraken en regels gemaakt. 2 gemeente-partijen die tegen deze constructie waren, hebben er nog apart overheen gekeken en 'valide' bevonden.
Dat die prijs niet helemaal conform is, kan ik me in vinden. Wat de precieze afspraken zijn, weten we niet. Maakt dat de steun dan meteen illegaal/ontoelaatbaar? Imo niet. Niet geheel objectief, nee. Maar zoals ik al zei, als ik zie waar sommige clubs mee wegkomen, of wat sommige clubs kunnen flikken, kan ik me niet indenken dat dit wel zo ontoelaatbaar is. Maw. ik denk en ik hoop.
Andere clubs/situaties is juist belangrijk. Je kijkt of iets marktconform is door te vergelijken met andere situaties. Dan is er niets mis mee als je het vergelijkt met andere clubs/situaties.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat er bij andere clubs gebeurt is helemaal niet relevant voor de vraag of het wel of niet toelaatbare staatssteun is. Het gaat erom of Eindhoven marktconforme voorwaarden en grondprijzen aan PSV geeft, zodat PSV niet onrechtmatig bevoordeeld wordt t.a.v. andere betaald voetbalclubs in Nederland.
Wie is 'wij'. Fok ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zo, komt er eindelijk gerechtigheid aan mbt tot die overheidssteun. Blijkt maar weer dat wij gewoon gelijk hadden dat het een schandalige constructie was.
Alles moeten ze dan terugbetalen en PSV krijgt het grond terugquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef Doublepain het volgende:
Wat zouden nou de echte gevolgen zijn dan?
Stel PSV moet terugdokken?
Wat moeten ze terugbetalen? Wat zijn daar de gevolgen van? (gedwongen verkopen)
Onduidelijke shit
oh nee zelfs de lichtstadcup hebben jullie verlorenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
JC schaal, Polish Masters en de lichtstadcup
chapeau
Idd, als een Madrid 600 miljoen krijgt voor een complex..quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Andere clubs/situaties is juist belangrijk. Je kijkt of iets marktconform is door te vergelijken met andere situaties. Dan is er niets mis mee als je het vergelijkt met andere clubs/situaties.
De EC kijkt helemaal niet naar clubs.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Andere clubs/situaties is juist belangrijk. Je kijkt of iets marktconform is door te vergelijken met andere situaties. Dan is er niets mis mee als je het vergelijkt met andere clubs/situaties.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Niks aan de hand jongens, die EC stelt toch niks voor
Zo ver was ik al ja. Het gaat er ook niet om dat wat ík vind relevant is, maar wel dat wát ik vind relevant is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook wat jij vindt is totaal niet relevant m.b.t. deze kwestie.
Ook wat twee gemeente partijen vol met juridische leken ervan vinden is totaal geen waarborg voor de rechtmatigheid ervan.
De enige partij die uitmaakt of het wel of geen toelaatbare staatssteun is, is de Commissie en daar kan men dan tegen in beroep bij het HvJ.
Dat is afwachten natuurlijk, PSV zal proberen iedereen gerust te stellen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef Doublepain het volgende:
Onduidelijke shit
Bron?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alles moeten ze dan terugbetalen en PSV krijgt het grond terug
Met het winnen van de treble wordt bedoeld dat een voetbalclub in eigen land de dubbel (landskampioen en nationale beker) wint en daarnaast ook de Champions League (of voor 1992 de Europa Cup 1).quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beker en competitie. Nog steeds een treble
Lenen ergens anders maar niemand stapt daar in tenzij gigantisch hoge rente.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef Doublepain het volgende:
Onduidelijke shit
Nee hoor, volgens mij kijk je gewoon naar de grondprijzen en naar de rentepercentages die PSV betaalt als ik het goed heb. Daar heb je geen vergelijkbare clubs voor nodig, want het gaat om de specifieke grond bij PSV en de specifieke financiele situatie bij PSV op basis waarvan die rente percentages berekend worden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV zal de lening ergens anders onderbrengen. Als ze dat lukt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef Doublepain het volgende:
Onduidelijke shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |