Maar stel nu dat PSV kampioen zou worden dit seizoen, dan lag die uitspraak er wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
In eerste instantie wel ja, maar ook die definitieve beslissing zal nog maanden op zich laten wachten. Als dit negatief uitvalt, zal PSV naar het HvJ stappen.
Ik had de aankoopprijs van de grond ook van tevoren in twijfel kunnen trekken. Sterker nog, dat heb ik ook gedaan. Maar maakt dat het meteen illegale staatssteun. Vooral met het oog op wat er wel niet allemaal in de voetbalwereld gebeurt? Waar ik net al een aantal voorbeelden van heb genoemd.
Kan het me bijna niet voorstellen dat het HvJ dit zal beamen.
Zo wel, dan hoop ik maar dat ze snel een nieuwe lening vinden. Iets wat ze voor dit plan niet gelukt was.
Die gaan echt geen dikke klap geld op tafel leggen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:56 schreef Doublepain het volgende:
Hoop wel dat Philips ons gaat helpen mits het weer de mist in dreigt te gaan.
Wat er bij andere clubs gebeurt is helemaal niet relevant voor de vraag of het wel of niet toelaatbare staatssteun is. Het gaat erom of Eindhoven marktconforme voorwaarden en grondprijzen aan PSV geeft, zodat PSV niet onrechtmatig bevoordeeld wordt t.a.v. andere betaald voetbalclubs in Nederland.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
In eerste instantie wel ja, maar ook die definitieve beslissing zal nog maanden op zich laten wachten. Als dit negatief uitvalt, zal PSV naar het HvJ stappen.
Ik had de aankoopprijs van de grond ook van tevoren in twijfel kunnen trekken. Sterker nog, dat heb ik ook gedaan. Maar maakt dat het meteen illegale staatssteun. Vooral met het oog op wat er wel niet allemaal in de voetbalwereld gebeurt? Waar ik net al een aantal voorbeelden van heb genoemd.
Kan het me bijna niet voorstellen dat het HvJ dit zal beamen.
Zo wel, dan hoop ik maar dat ze snel een nieuwe lening vinden. Iets wat ze voor dit plan niet gelukt was.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
EC heeft meerdere onderzoeken naar voetbalclubs lopen.
Nee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Maar stel nu dat PSV kampioen zou worden dit seizoen, dan lag die uitspraak er wel.
Krijgen ze dan mogelijk punten in mindering vanwege financieel wanbeleid o.i.d. ?
DEPAY FAPFAPFAPFAPFAPFAPquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon spelers verkopen en eigen jeugd opstellen.
Oh, wacht, het is PSV
Met dit soort uitspraken kan je beter je feyenoord jas aandoen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
PSV
Eerste paasdag op naar Kerkrade. Dood aan de moffen.
Mooi man, sowieso winst pakken.. Is een must, Lens is terug.. Balletje voor en Matavz prikt hem erinquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja post je twee weken niet hier nog steeds dezelfde discussies met dezelfde halve zolen
Waarom zou je überhaupt op FOK disussies aan willen gaan. The fuck.
PSV
Eerste paasdag op naar Kerkrade. Dood aan de moffen.
Volgens mij hebben die jullie al geholpen tijdens deze deal.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:56 schreef Doublepain het volgende:
Wat denk je zelf. Philips heeft de centen zelf hard nodig. PSV heeft zichzelf overschat zoals ik al twee jaar aangeef. Moest er een keer van komen. Boeiend. Wij hebben Marcel Brandsquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:56 schreef Doublepain het volgende:
Tiny Sanders natuurlijk, ik vraag mij werkelijk af wat voor domme mongolen daar bij de EC werken. Hier is al vrij snel duidelijk gemaakt door velen supporters dat het absoluut geen staatssteun betreft.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Hmm, Tiny Sanders of de EC. Moeilijke keuze.
Zo heel dramatisch is de jeugd van PSV toch helemaal niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon spelers verkopen en eigen jeugd opstellen.
Oh, wacht, het is PSV
Of misgien Nike wel jeweethetnooitquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef mrstylo het volgende:
Philips gaat niet helpen. :")
Eerder Bavaria.
Want.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met dit soort uitspraken kan je beter je feyenoord jas aandoen.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tiny Sanders natuurlijk, ik vraag mij werkelijk af wat voor domme mongolen daar bij de EC werken. Hier is al vrij snel duidelijk gemaakt door velen supporters dat het absoluut geen staatssteun betreft.
De EC slaat hier echt een modderfiguur en gaat pijnlijk hard onderuit straks.
Kan altijd hopenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Philips heeft de centen zelf hard nodig. PSV heeft zichzelf overschat zoals ik al twee jaar aangeef. Moest er een keer van komen. Boeiend. Wij hebben Marcel Brands
Je kan het maar beter op een zuipen zetten bedoel je?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef mrstylo het volgende:
Philips gaat niet helpen.
Eerder Bavaria.
Ja of Guus Meeuwis.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef mrstylo het volgende:
Eerder Bavaria.
Gewoon zo'n Arabische theedoek. Dan zullen ze eens zien wat kopen isquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef mrstylo het volgende:
Eerder Bavaria.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |