Nee hoor. Maar Bavaria heeft veel meer mensen in raad van commissaris dan Philips. Daarom denk ik dat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Of misgien Nike wel jeweethetnooit
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tiny Sanders natuurlijk, ik vraag mij werkelijk af wat voor domme mongolen daar bij de EC werken. Hier is al vrij snel duidelijk gemaakt door velen supporters dat het absoluut geen staatssteun betreft.
De EC slaat hier echt een modderfiguur en gaat pijnlijk hard onderuit straks.
Kan altijd hopenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Misschien komt Sinterklaas wel langs met wat geld
Je kunt ook blijven hopen dat Zanka een topverdediger wordt waar City 60 miljoen voor betaald.quote:
betaalt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je kunt ook blijven hopen dat Zanka een topverdediger wordt waar City 60 miljoen voor betaald.
Marcel Brands zit er.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zo heel dramatisch is de jeugd van PSV toch helemaal niet?
Enige dat ze doen is om net als Twente liever constant spelers te kopen waardoor je ze zelden ziet.
Mods mogen wel eens wat aan jou doen, vrijdag kreeg ik veel notes voor plaatjes en 4 dagen een ban. Zou raar zijn als een mod hier niks aan deed, zou een beetje hypocriet zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Velen halen verhaal in Brussel.
Past hier wel, net als de ECquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mods mogen wel eens wat aan jou doen, vrijdag kreeg ik veel notes voor plaatjes en 4 dagen een ban. Zou raar zijn als een mod hier niks aan deed, zou een beetje hypocriet zijn.
Maassen jat het gewoon in Brusselquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Of Fresku. Of Theo Maassen die 40 miljoen lapt.
PSV
De rest is klote. Fags.
Du Kemp zit in jariquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:02 schreef Caland het volgende:
Kempi is al sos op de block aan het pushen om PSV van money te voorzien.
True tori.
Helft van de mods is toch voor Ajax.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mods mogen wel eens wat aan jou doen, vrijdag kreeg ik veel notes voor plaatjes en 4 dagen een ban. Zou raar zijn als een mod hier niks aan deed, zou een beetje hypocriet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |