awwhhhquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helft van de mods is toch voor Ajax.
Dat je na al die jaren nog niets begrijpt van VBL op Fok stelt me teleur.
mimimimimimimimimimimiquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deze manquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach jochie toch.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net zoals de KNVB en de Europese Commissie ook bestuurd wordt door Ajax!quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stelt me idd teleur, mijn ban was wel terecht maar dit is precies hetzelfde en daar doen ze niks aan. Dat stelt gewoon teleur, als je het doet doe het dan goed en niet willekeurig een persoon aanpakken en de andere zijn gang laten gaan. Zoals TomPSV die ws ook een ban krijgt nu en die 422 vrolijk verder kan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze zijn juist wat volwassener naar mijn idee. Ze behandelen users gewoon als volwassenen en niet als kinderen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
moet er volgende week dinsdag nog heen voor een schoolopdracht, lekker vergaderinkje bijwonen. Misschien gaat het wel over de staatssteunquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe laat morgen aanwezig bij het gemeentehuis?
Moet je eronder typen xD echt lachuh is dat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Brands zo; check mij al jullie belastingcentjes opmaken.
Totaal niet vergelijkbaar, maar als je serieus bent mag je in feedback klagen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stelt me idd teleur, mijn ban was wel terecht maar dit is precies hetzelfde en daar doen ze niks aan. Dat stelt gewoon teleur, als je het doet doe het dan goed en niet willekeurig een persoon aanpakken en de andere zijn gang laten gaan. Zoals TomPSV die ws ook een ban krijgt nu en die 422 vrolijk verder kan.
Waarom zou ik een ban krijgen dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stelt me idd teleur, mijn ban was wel terecht maar dit is precies hetzelfde en daar doen ze niks aan. Dat stelt gewoon teleur, als je het doet doe het dan goed en niet willekeurig een persoon aanpakken en de andere zijn gang laten gaan. Zoals TomPSV die ws ook een ban krijgt nu en die 422 vrolijk verder kan.
OOHHHH BRRRA BRRRAquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geef hem anders een positieve note, als (staats)steuntje in de rug
Hij verzint graag dingen om het een en ander te dramatiseren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een ban krijgen dan?
Nee, ik ga wel mailen.. Aan de feedback heb je geen fuck, mods dekken elkaars rug en heeft geen nut.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totaal niet vergelijkbaar, maar als je serieus bent mag je in feedback klagen.
joh.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:05 schreef Aldo-MC het volgende:
Er zijn 2 mogelijke oplossingen:
1). de deal terug draaien. PSV heeft de grond dan weer terug, maar moet elders het geld lenen (een hypothecaire lening) om de Gemeente terug te betalen. De vraag is waar, de banken zijn momenteel "dicht" voor dat soort leningen.
2). De deal aanpassen. Stel dat de deal wel marktconform zou zijn indien de erfpacht een X-bedrag hoger zou zijn, dan zou PSV dat hogere bedrag aan de gemeente moeten betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |