Z'n (grove) grappen zal ze waarschijnlijk wat minder vinden.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Dit is wat voor mijn moeder, die vind die films helemaal geweldig.
Dat vermoed ik wel ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Z'n (grove) grappen zal ze waarschijnlijk wat minder vinden waarschijnlijk.
Hans beschouwt het leven als een onophoudende POl-SC.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In alles wat hij zegt zit wel een laagje ironie, dus ik ben benieuwd of Hans überhaupt serieus kan praten.
Zal ook wel veel gaan over Jazz e.d. Niet wat de meeste verwachten, zeker de jongeren niet die uitgaan van gieren en brullen.quote:
Volgende week zaterdag de herhalingquote:Op zondag 28 juli 2013 20:14 schreef Specularium het volgende:
Vraag me af of het wel op UG mag, met al die rechten op clipjes.
Dan hebben ze niet goed opgelet bij zijn theatershows.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal ook wel veel gaan over Jazz e.d. Niet wat de meeste verwachten, zeker de jongeren niet die uitgaan van gieren en brullen.
Enigszins.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Je wordt ongemakkelijk van die tappende mannen op het bureau hè?
Ik blijf dit raar vinden hoor, iedereen heeft toch een tv en dus NL2? Net als dat iedereen een computer heeft... Waarom niet live op pc, maar wel 10 dagen op UG? Mocht je het willen opnemen kan dat ook met tv en via uitzendinggemist ook wel. En op Usenet of torrentsites komt het sowieso wel...twitter:zomergasten twitterde op zondag 15-07-2012 om 21:30:10@raffietaffie geen stream, wel 10 dagen op uitzending gemist! reageer retweet
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
Ik krijg hier echt de zenuwen van, dat getap.
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
Ik krijg hier echt de zenuwen van, dat getap.
Jazz vind ik verder prima. De muziek is ook niet het nare eraan. Het is tekst + dat getapquote:Op zondag 28 juli 2013 20:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal ook wel veel gaan over Jazz e.d. Niet wat de meeste verwachten, zeker de jongeren niet die uitgaan van gieren en brullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |