3V voucher --> Prepaid credit card toch? Dat zou gewoon moeten kunnen, eventueel via Paypal danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:20 schreef King-Ernie het volgende:
Hallo,
Ik ga voor de eerste keer een bestelling doen bij Taobao via MisterTao, Kan ik met een 3V voucher betalen? Op hoeveel verzendkosten moet ik rekenen, het gaat om 3 paar schoenen a 800 gram per paar
Nog even een bonus tip: Elk paar los laten verzenden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:24 schreef tokko1 het volgende:
[..]
3V voucher --> Prepaid credit card toch? Dat zou gewoon moeten kunnen, eventueel via Paypal dan| Paypal doen ze daar niet meer an
En voor de verzendkosten moet je de calculator op hun site even gebruiken in combinatie met prijs van de producten. Krijg je gewoon een totaalplaatje wat vaak goed in de richting is inclusief fee's enzo.
(Taobao link copiëren, in mistertao balk bovenin plakken.. dan tabje shipping even invullen)
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:11 schreef Miniem het volgende:
Voor iedereen gratis Tenga Eggs met pasen.
Chemische chinese troep...quote:
gewoon Imgur account maken joh!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:29 schreef Syphixx het volgende:
powerbankske received. hopelijk haat ie lang mee
dropbox foto's worden ook niet ondersteunt ?![]()
Protip: SharexModquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:29 schreef Syphixx het volgende:
powerbankske received. hopelijk haat ie lang mee
dropbox foto's worden ook niet ondersteunt ?![]()
Ja, dat was wel de grootste faal ooit. Ach ja heb achteraf voor elke bag een gehele of deel een refund gekregen/geëist.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:56 schreef mickeyD het volgende:
bijna april, krijgen we weer Surprise Bags bij DX? hahahahaha
dat was echt de aller grootste chinese scam ooit geloof ik, wat een zepert was dat zeg.
Ja is gewoon het zelfdequote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:05 schreef Xaia het volgende:
Laten jullie wel eens wat verzenden met de Singapore post? Ik verwacht 2 pakketjes met die shippingmethod, alleen vroeg me af of het met de douane enzo ongeveer het zelfde zit als Hongkong post en China post?
Gaat wel om een doorzichtig bescherm hoes he :$.. niet dat je denk dat het om de achtercase gaat van de ipad zelf..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:33 schreef bobbernaut het volgende:
Video bewerkt/geupload en opgestuurd
Nieuw iPad achterkantje besteld
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)me=ADME:L:OC:NL:3160
(BangGood)
..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
Gaat wel om een doorzichtig bescherm hoes he :$.. niet dat je denk dat het om de achtercase gaat van de ipad zelf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |