Had het niet over jouw reactie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Srs...bro. Ik heb respect voor iedereen.
Je wilde zeker een jongetje in de OP zetten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Dude waarom kapen? Je had de vorige twee al.
Nee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je wilde zeker een jongetje in de OP zetten.
Dacht dat Dimachaerus het niet meende dat ie homo-ouders niet zou accepteren.quote:
Hij is een Turk en die zijn vaak homofoob en nationalistisch.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:30 schreef Neraice het volgende:
[..]
Dacht dat Dimachaerus het niet meende dat ie homo-ouders niet zou accepteren.
Toch?
Turkij altijd #1.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij is een Turk en die zijn vaak homofoob en nationalistisch.
een beetje gay is okquote:
Jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:23 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zie t eigenlijk helemaal nooit, hoe herkende je ze? Gewoon jonge meisjes met babies?
quote:
quote:
Wat... een... fag...quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
gwn lkkr danse man
[ afbeelding ]
n echte alpha laat zn moves zien op feeste niet als pussy in een hoekje staan
Hoezo? Dat je afknapt op zijn persoonlijkheid kan ik begrijpen maar objectief gezien is het gewoon een knappe man.quote:
Nee val niet op teveel poespas. Aziz ziet er niet puur uit met zijn spray tan en kapsel. Sowieso val ik nou niet echt op Armenen (dat was hij toch?) enzo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo? Dat je afknapt op zijn persoonlijkheid kan ik begrijpen maar objectief gezien is het gewoon een knappe man.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Eh? Wanneer is een man volgens jou dan wel knap?
Nee, want hij is doodquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso heeft Zyzz nu geen spiermassa meer.
U hatin' ?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fanta, moet je niet naar school of zo?
Ja ik had gehoord dat die flinke cut heeft ingezet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso heeft Zyzz nu geen spiermassa meer.
U hatin' ?
Ik volg momenteel geen opleiding..;(.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fanta, moet je niet naar school of zo?
Allow me, to introduce you to, me....quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een beetje zoiets. Niet too much.
Nee hoorde van deze meneer iets anders.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, want hij is dood
Luister nog wel af en toe zijn playlist, though.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:57 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja ik had gehoord dat die flinke cut heeft ingezet.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Allow me, to introduce you to, me....
Vervolgens een hele shitload aan kritiek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:50 schreef Dimachaerus het volgende:
objectief gezien is het gewoon een knappe man.
why steeds homoboi posten?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
gwn lkkr danse man
[ afbeelding ]
n echte alpha laat zn moves zien op feeste niet als pussy in een hoekje staan
Hoezo geen International & European Law meer?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik volg momenteel geen opleiding..;(.
Ik ben een havist. Ik kwam op een opleiding met alleen maar mensen met VWO niveau. Big gap dus. Het was moeilijk bij te benen, maar dat is niet de voornaamste reden. Met deze opleiding wordt je legal advisor. Een voetveeg van een advocaat. Dus ik zou dan door moeten studeren daarna. Dat zag ik niet zitten dus beter dat ik nu ben gekapt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo geen International & European Law meer?
21+ toets gedaan ofzo? Of HBO-P.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben een havist. Ik kwam op een opleiding met alleen maar mensen met VWO niveau. Big gap dus. Het was moeilijk bij te benen, maar dat is niet de voornaamste reden. Met deze opleiding wordt je legal advisor. Een voetveeg van een advocaat. Dus ik zou dan door moeten studeren daarna. Dat zag ik niet zitten dus beter dat ik nu ben gekapt.
Ik deed wel een HBO opleiding maar al die internationale studenten hadden VWO niveau gehad. De opleiding werd dus daarop aangepast. Kijk ik ben niet dom, die opdrachten maken lukte makkelijk en mijn Engels is goed, maar het lag er ook gewoon aan dat ik niet gemotiveerd was. Ik weet nog niet precies wat ik wil doen, want ik wil vaak vanalles doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
21+ toets gedaan ofzo? Of HBO-P.
Achja, meer tijd om te pompen nu. Al enig idee wat je in september wil gaan doen?
Vanaf welke lengte ben je manlet ??quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:20 schreef seto het volgende:
laten we manlets posten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dan moet je het ook niet doen idd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik deed wel een HBO opleiding maar al die internationale studenten hadden VWO niveau gehad. De opleiding werd dus daarop aangepast. Kijk ik ben niet dom, die opdrachten maken lukte makkelijk en mijn Engels is goed, maar het lag er ook gewoon aan dat ik niet gemotiveerd was. Ik weet nog niet precies wat ik wil doen, want ik wil vaak vanalles doen.
alles onder de 1.90quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Vanaf welke lengte ben je manlet ??
messie kreeg bepaalde groiehormonen van barcaquote:
Hij is daar nog niet helemaal droog. Maar goed lichaam lekker groot.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die pompt alleen zn bicepsen op zo te zien.
Goeie strandkastquote:
Mijn vriendin.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe vaak hebben jullie in je gym een meisje zien squatten? Ik een keer, lekker billen, geen tieten en vriend die RIPPED AS FUCKKK was jammerdepammer maar wel geil
nettie?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:34 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje weer eens tegen gekomen, zo sick dit.
Minder op 9gag zitten jij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:34 schreef Ethanolic het volgende:
Te simpel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:36 schreef seto het volgende:
[..]
jawel men
dit is perfect voor vrouw
[ afbeelding ]
90kg bale is wel goeie fysiek hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:34 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Mwa, mag van mij wel iets meer vet op hoor. Ik ben ook wel iemand die gek is op grote tieten en billen, die skinny wijven zonder vormenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:36 schreef seto het volgende:
[..]
jawel men
dit is perfect voor vrouw
[ afbeelding ]
Mijn vriendin is gezegend met beide.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:34 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
haha heeft jou vriendin geen tieten gekondoleert
Haha, zie die rechter dude ook nog op z'n tenen staan dan.quote:
Deze man weet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef Verbosity het volgende:
Mooiste fysiek en alles in balans+ die baard![]()
[ afbeelding ]
alles shaven, behalve je baardquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef Verbosity het volgende:
[ afbeelding ]
lkr plaatje ja ga k ook s draaiequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:50 schreef Jahr00n het volgende:
Ik weet niet wie deze postte maar fucking lekkere sound gek. Post aub meer van dit en ik ga morgen gigantische pr's zetten.
Niks die taille is niet ripped genoegquote:
Dankjewelquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:00 schreef G.R.S. het volgende:
Fanta heeft prachtbenen. Ik ben jaloers op je!
Minder nu. Ik merk wel dat de billen een beetje ronder zijn maar m'n benen zijn zowat hetzelfde. Ik ben nu ook een beetje aan het stressen (afstudeerstress) waardoor ik minder me minder kan focussen op het trainenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dankjewel..Hoe gaat het bij jou?
Goed om te horen man, had hem in de OP gezet. Heb wel meer van dit soort shit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:50 schreef Jahr00n het volgende:
Ik weet niet wie deze postte maar fucking lekkere sound gek. Post aub meer van dit en ik ga morgen gigantische pr's zetten.
Mag ik jouw benen zien?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:00 schreef G.R.S. het volgende:
Fanta heeft prachtbenen. Ik ben jaloers op je!
Ik post morgen een paar foto's in het fitness topicquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed om te horen man, had hem in de OP gezet. Heb wel meer van dit soort shit.
[..]
Mag ik jouw benen zien?
Alles behalve z'n biceps. Hij ziet er nu nog wel goed uit toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef Verbosity het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb ook pics van mezelf jonges, ben net klaar met de bulk zijn er nog dingetjes waar ik op moet letten?Je nickname klopt aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef Verbosity het volgende:
[ afbeelding ]
Steve reeves a.k.a. hercules.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:28 schreef Bendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Even mooi, zoniet mooier.
Ja nice man. Ging net weg toen er twee van die moslimchickies aan kwamenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:11 schreef Pastapipos het volgende:
Nog meer vrouwen in de gym
We worden steeds minder hardcore
Dank brah.quote:
Whehe, nee dat is iets teveel imo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:38 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
dit is perfect voor sapstengel
Nee niet geliked... ff doorgespit alleen kwam hem tegen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Iemand die Fitness Girls heeft geliked op Facebook? Ik erger me echt aan het voedsel wat ze daar neerzetten. Alleen maar fruit altijd. 100% carbs, geen protons en vetten. En dan een foto erbij van zo'n fitnessmodel met een tekst als "eat healthy and look good". Sure, met je pure carbs dieet.
Ja en gewoon suf. Alsof je zo'n fysiek gaat bereiken door te leven op fruit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee niet geliked... ff doorgespit alleen kwam hem tegen.
Ja het is redelijk obsessief
Juist dat is nooit mogelijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en gewoon suf. Alsof je zo'n fysiek gaat bereiken door te leven op fruit.
Alleen maar hipsters, aandachtzoekend volk en modefags daarquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:08 schreef Jahr00n het volgende:
Als je wil lachen moet je ff in het wat heb jij vandaag aan topic kijken. Hahahaha die outfits.
link?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:08 schreef Jahr00n het volgende:
Als je wil lachen moet je ff in het wat heb jij vandaag aan topic kijken. Hahahaha die outfits.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:15 schreef seto het volgende:
ik kijk altijd in het heels topic om te fappen
Goede. Heelsquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:15 schreef seto het volgende:
ik kijk altijd in het heels topic om te fappen
niet op stormqueen thoughquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede. HeelsIn heb een keer in de heels van m'n vriendin gefapt.
u wot m8quote:
Minder dan een durex play in elk gevalquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:28 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf maar 6 euro voor zo'n ei? Ben wel benieuwd
Ja da's ook alleen maar een vibrerende ring, iets heel anders natuurlijk. En hij was te klein voor mijn penis (srs)quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Minder dan een durex play in elk geval
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja da's ook alleen maar een vibrerende ring, iets heel anders natuurlijk. En hij was te klein voor mijn penis (srs)
Al die foto's van die strakke dames zijn wel motiverendquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en gewoon suf. Alsof je zo'n fysiek gaat bereiken door te leven op fruit.
jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef Pastapipos het volgende:
Proberen jullie nou de vrouwen weer weg te jagen met al deze praat
Idd alleen het sterke geslacht mag hier komen vind ik persoonlijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:55 schreef seto het volgende:
[..]
ja
die verneuken deze topic toch alleen maar
Wat doe jij hier dan nog?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd alleen het sterke geslacht mag hier komen vind ik persoonlijk.
Japanners hebben een kleine penis, ik was daar en als je dan moet schijten hangt je eikel in het pleewater. (srs)quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja da's ook alleen maar een vibrerende ring, iets heel anders natuurlijk. En hij was te klein voor mijn penis (srs)
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:57 schreef Panzermaus het volgende:
Heerlijk lichaam heefthad die Zyzz zeg.
[..]![]()
Zou wel ziek zijn als je zo fucking hard gaat squatten en dan ineens diaree. hahahaha als je zo met je kont naar achter gaat en dan ineens WOOOOOP alles eruit!quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:09 schreef Awesome_ het volgende:
Diarree is weer over guys. M'n recordpoging van gisteren werd hierdoor gesaboteerd maar vandaag recht gezet.
The hair is strong in this onequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn persoonlijke 10/10 is eigenlijk helemaal geen chubby meisje, maar deze dame:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maarja genoeg inderdaad. White chocolate whey van B&F
Mensen die bezig zijn met streeffysiek zijn onzeker. Gewoon hard trainen en doorgaan tot je tevreden bent. Met anderen vergelijken heeft geen zin. Zie quote Arnold in het BB-topic.quote:
Is toch handig laat je gewoon een plaatje aan je anabolendealer zien en dan geeft ie je een kuurtje op maat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mensen die bezig zijn met streeffysiek zijn onzeker. Gewoon hard trainen en doorgaan tot je tevreden bent. Met anderen vergelijken heeft geen zin. Zie quote Arnold in het BB-topic.
Frank Zanequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef Verbosity het volgende:
[ afbeelding ]
Aardige baas. Zit je wel in een goeden gym ws.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:42 schreef Levolution het volgende:
Beste mensen,
Vandaag squatte iemand 3x 220kg in mijn gym.
Gr gr
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb ook pics van mezelf jonges, ben net klaar met de bulk zijn er nog dingetjes waar ik op moet letten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. Je tanningspray is niet egaal aangebracht.
Wat heeft de hoeveelheid vrouwen in een gym te maken met het minder hardcore worden?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:11 schreef Pastapipos het volgende:
Nog meer vrouwen in de gym
We worden steeds minder hardcore
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe, nee dat is iets teveel imo.
Dit is perfect:
[ afbeelding ]
Deze man, uur lang van dit soort muziek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:50 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Tracklist:
Nadia Ali, Starkillers and Alex Kenji - Pressure (Alesso Remix)
Tiesto & Sneaky Sound System - I Will Be Here (Wolfgang Gartner Radio Edit)
Above & Beyond - Sun & Moon
John O'Callaghan feat. Audrey Gallagher - Big Sky (Agnelli & Nelson Remix)
Sam La More - I Wish It Could Last (Hook & Sling Remix)
Example vs Quintino & Sandro Silva - Epic The Way You Kissed Me
W&W - Alpha
A-Force - Silent Prophecy (Original Mix)
Hardwell - Cobra
Gareth Emery feat. Lucy Saunders - Sanctuary (Original Mix)
John O'Callaghan feat. Sarah Howells - Find Yourself (Zyzz Version)
Arty - Zara (Original Mix)
Avicii - Enough Is Enough (Don't Give Up On Us)
Shogun - Save Me (Original Mix)
Sebastian Ingrosso - Kidsos (Wippenberg Remix)
Tritonal feat. Meredith Call - Broken Down (Club Mix)
TyDi feat. Tania Zygar - The Moment It Breaks (Original Mix)
Chicane - What Am I Doing Here (Walsh & McAuley Remix)
Hans Zimmer - Time
de dames gaan iig wel over een tijdje met elkaar knokkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee..die heupen zijn smaller dan haar bovenlichaam.
MMA?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de dames gaan iig wel over een tijdje met elkaar knokken
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:03 schreef Ethanolic het volgende:
jajaja mja jy bent lkr chubby tog fanta lkr rolletjes
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]. En nu moet ik onzeker dit topic verlaten?
Welke?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef Awesome_ het volgende:
Wat is er trouwens met de Icoontjes mangg.
Niks.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dubbele punt, apostrof, haakje sluiten.
Elke training iets anders, zou ik jou ook aanraden. Turkeh stinken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Hey boys, doen jullie trainen met de zelfde shirt en broek en in weekend wassen of iedere training iets anders aan?
Altijd zelfde an jwzffquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Hey boys, doen jullie trainen met de zelfde shirt en broek en in weekend wassen of iedere training iets anders aan?
tja, hetzelfde voor die alpha male cavemen look, elke dag wat anders for die kippen te hosselenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb voor iedere dag van de week een andere kleur tanktop. Vandaag was geel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wissel mijn onderbroek pas als het gaat knisperen. Beter voor het milieu.
Echt nasty.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
Bij mijn gym loopt er altijd zon vetkees rond met elke dag hetzelfde badstoffen vest..
euhm jij wil r ook zo uitzien alsop je plaatje hoor dus je bent zelf ook onzekerquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mensen die bezig zijn met streeffysiek zijn onzeker. Gewoon hard trainen en doorgaan tot je tevreden bent. Met anderen vergelijken heeft geen zin. Zie quote Arnold in het BB-topic.
kut kpnquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kutjes...die zender doet het niet bij mijn digitenne.
lol ben je ff kk skeerquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
brullen als een baby, dat wijfquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Herhaling van zondag? Want zij valt echt tering veel af. Word best een chick nog.
digitennequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze eten vrij veel gekruid voedsel, vaak nog pittig ook, dus meer zweten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:01 schreef CarbonC het volgende:
Waarom stinken eigenlijk veel van die Aziaten en Afrikanen in de gym naar een overjarige curryschotel??
Indiërs, Molukkers, Aziaten, Afrikanen,Turken,Marrokanen,quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze eten vrij veel gekruid voedsel, vaak nog pittig ook, dus meer zweten.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:00 schreef Awesome_ het volgende:
OKÉ IK WIL NU WETEN WAT ER AAN DE HAND IS. BIJ IEDEREEN DIE EEN HUILLACHSMILEY TYPT ZIE IK EEN JUICHENDE CHEERLEADER SMILEY!
GEWENSTE OPLOSSING:
FOK DIE NORMAAL DOET!! IK WORD HELEMAAL PARA!!
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:00 schreef Awesome_ het volgende:
OKÉ IK WIL NU WETEN WAT ER AAN DE HAND IS. BIJ IEDEREEN DIE EEN HUILLACHSMILEY TYPT ZIE IK EEN JUICHENDE CHEERLEADER SMILEY!
GEWENSTE OPLOSSING:
FOK DIE NORMAAL DOET!! IK WORD HELEMAAL PARA!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom eet ik geen gekruid voedsel voor het sporten. Sowieso ben ik een uitzondering wat betreft beharing en stinkie doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Indiërs, Molukkers, Aziaten, Afrikanen,Turken,Marrokanen,
Allemaal hebben ze er last van.
3 maal is scheepsrechts misschien...quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Cancer wat verveel ik mij. Ik geef het eerlijk toe.
Dude. ManageTheDesperatenessquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
3 maal is scheepsrechts misschien...
DM-speeddaten?
Haha ik ga voorlopig niet meer daten. Ben net 4 uur single.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
3 maal is scheepsrechts misschien...
DM-speeddaten?
Als je opgevuld wil worden moet je het maar zeggen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha ik ga voorlopig niet meer daten. Ben net 4 uur single.
quote:
Zal ik doen in 2050.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je opgevuld wil worden moet je het maar zeggen.
Je laat al je lichaamshaar staanquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Daarom eet ik geen gekruid voedsel voor het sporten. Sowieso ben ik een uitzondering wat betreft beharing en stinkie doen.
Sterkte.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ooh, niet meegekregen, jammer voor jequote:Op woensdag 27 maart 2013 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Neuh..genoeg vissen in de zee toch. En nu eerst eens tijd voor mij en mezelf.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef THEFXR het volgende:
had je nu gisteren dat nummer maar gegeven,lol
klopt,jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Neuh..genoeg vissen in de zee toch. En nu eerst eens tijd voor mij en mezelf.
Je zal wel weer rond gaan ligge slutten, zoals alle wijve.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Neuh..genoeg vissen in de zee toch. En nu eerst eens tijd voor mij en mezelf.
Dat is zeker wel nice.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon lekker bbqen in het noorderplantsoen man. Daarna stappen in de ome Ko
Grunn dus?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon lekker bbqen in het noorderplantsoen man. Daarna stappen in de ome Ko
Die periode al gehad. Na 1,5 jaar in relaties wil ik nu ff single blijven.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je zal wel weer rond gaan ligge slutten, zoals alle wijve.
gewoon een meid proberenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die periode al gehad. Na 1,5 jaar in relaties wil ik nu ff single blijven.
ik heb gehoord dat die lesbo's kunnen likken als Lassiequote:Op woensdag 27 maart 2013 23:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oh hell no. Meiden zijn lastig. En ik val toch alleen op mannen.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat die lesbo's kunnen likken als Lassie
Wat een amazing discoveryquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een ziekelijke obsessie heb jij met turkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee heb niet veel lichaamsbeharing zoals de meeste turkies.
Klopt maar mannen ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dude ik ben er zelf een en irriteer me vaak aan ze.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat een ziekelijke obsessie heb jij met turken
I noticedquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dude ik ben er zelf een en irriteer me vaak aan ze.
Nee wie is dat? Maar dat homofobe-we-moeten-ons-gedragen-alsof-we-in-Turkije-zijn gedrag vind ik irritant ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
I noticed, ben je toevallig zusje / familie van ambipur?
Daar heb je eigenlijk wel gelijk inquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij hebt overal negatief commentaar op.
Kaboom, mooi lichaamquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:33 schreef THEFXR het volgende:
damn, wat een verhoudingen
[ afbeelding ]
Vooral op mij valt me op.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij hebt overal negatief commentaar op.
Ik krijg het er niet warm van.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:33 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben geen hater, ik vertel de waarheid en waar een groot deel van Nederland zo over denkt. Stond pas nog een artikeltje in de krant erover. Just accept it.quote:
True. Je bent een realist.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben geen hater, ik vertel de waarheid en waar een groot deel van Nederland zo over denkt. Stond pas nog een artikeltje in de krant erover. Just accept it.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in
Hij gaat er nu heel erg op letten.quote:
Niet bewust. Je zult wel veel pe0p posten dan.quote:
haha projectie psychoquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik ben ook een realist alleen heb jij dat kennelijk nog niet door
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niet bewust. Je zult wel veel pe0p posten dan.Oh ik neem de "bashing" ook absoluut niet serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik ben nu op een leeftijd, dat meningen van anderen mij niet meer hoeven te interesseren"
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Zie TT en smiley.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben geen hater, ik vertel de waarheid en waar een groot deel van Nederland zo over denkt. Stond pas nog een artikeltje in de krant erover. Just accept it.
haha, dat doe jij toch alquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha never. Wanneer ga jij een mannenanus kapot maken dan? ".
Goed man!quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Oh ik neem de "bashing" ook absoluut niet serieus
"Ik ben nu op een leeftijd, dat meningen van anderen mij niet meer hoeven te interesseren"
Die benenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:33 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Whats met dit topic.. Kijk ik 12 pagina's door alleen smattie bOiis en dikke padvrouwen.
loverboy xxxxlquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
No shit homie, wat is deze?![]()
Hier mijn streef, zowel in body als in total look:
[ afbeelding ]
What deeee neukkk!!!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:09 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.soepvork.nl/harlem-shake-poop-wtf/
lekker bulken, midden in de n8quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom kijk ik dit, ik ebn aan het eten.
dat verbrand ik, in mijn slaapquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zit nog niet aan de 1500 kcal dus het magg!!!!
Ik ook, maar dan slaap ik niet!quote:
Inderdaad. No carbs after 8 toch.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:18 schreef seto het volgende:
eten na 10 uur 's avonds lol
enjoy your fat gains
Dat maakt niet uit, zolang je niet over je marges gaat toch? Ik zit nu trouwens op 1200, veel te weinig I know.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. No carbs after 8 toch.
Jeez..hij leek wel dood.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:35 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
wtf, anorexia is a bitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |