Had het niet over jouw reactie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Srs...bro. Ik heb respect voor iedereen.
Je wilde zeker een jongetje in de OP zetten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Dude waarom kapen? Je had de vorige twee al.
Nee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je wilde zeker een jongetje in de OP zetten.
Dacht dat Dimachaerus het niet meende dat ie homo-ouders niet zou accepteren.quote:
Hij is een Turk en die zijn vaak homofoob en nationalistisch.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:30 schreef Neraice het volgende:
[..]
Dacht dat Dimachaerus het niet meende dat ie homo-ouders niet zou accepteren.
Toch?
Turkij altijd #1.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij is een Turk en die zijn vaak homofoob en nationalistisch.
een beetje gay is okquote:
Jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:23 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zie t eigenlijk helemaal nooit, hoe herkende je ze? Gewoon jonge meisjes met babies?
quote:
quote:
Wat... een... fag...quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
gwn lkkr danse man
[ afbeelding ]
n echte alpha laat zn moves zien op feeste niet als pussy in een hoekje staan
Hoezo? Dat je afknapt op zijn persoonlijkheid kan ik begrijpen maar objectief gezien is het gewoon een knappe man.quote:
Nee val niet op teveel poespas. Aziz ziet er niet puur uit met zijn spray tan en kapsel. Sowieso val ik nou niet echt op Armenen (dat was hij toch?) enzo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo? Dat je afknapt op zijn persoonlijkheid kan ik begrijpen maar objectief gezien is het gewoon een knappe man.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Eh? Wanneer is een man volgens jou dan wel knap?
Nee, want hij is doodquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso heeft Zyzz nu geen spiermassa meer.
U hatin' ?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fanta, moet je niet naar school of zo?
Ja ik had gehoord dat die flinke cut heeft ingezet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso heeft Zyzz nu geen spiermassa meer.
U hatin' ?
Ik volg momenteel geen opleiding..;(.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fanta, moet je niet naar school of zo?
Allow me, to introduce you to, me....quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een beetje zoiets. Niet too much.
Nee hoorde van deze meneer iets anders.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, want hij is dood
Luister nog wel af en toe zijn playlist, though.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:57 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja ik had gehoord dat die flinke cut heeft ingezet.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Allow me, to introduce you to, me....
Vervolgens een hele shitload aan kritiek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:50 schreef Dimachaerus het volgende:
objectief gezien is het gewoon een knappe man.
why steeds homoboi posten?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
gwn lkkr danse man
[ afbeelding ]
n echte alpha laat zn moves zien op feeste niet als pussy in een hoekje staan
Hoezo geen International & European Law meer?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik volg momenteel geen opleiding..;(.
Ik ben een havist. Ik kwam op een opleiding met alleen maar mensen met VWO niveau. Big gap dus. Het was moeilijk bij te benen, maar dat is niet de voornaamste reden. Met deze opleiding wordt je legal advisor. Een voetveeg van een advocaat. Dus ik zou dan door moeten studeren daarna. Dat zag ik niet zitten dus beter dat ik nu ben gekapt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo geen International & European Law meer?
21+ toets gedaan ofzo? Of HBO-P.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben een havist. Ik kwam op een opleiding met alleen maar mensen met VWO niveau. Big gap dus. Het was moeilijk bij te benen, maar dat is niet de voornaamste reden. Met deze opleiding wordt je legal advisor. Een voetveeg van een advocaat. Dus ik zou dan door moeten studeren daarna. Dat zag ik niet zitten dus beter dat ik nu ben gekapt.
Ik deed wel een HBO opleiding maar al die internationale studenten hadden VWO niveau gehad. De opleiding werd dus daarop aangepast. Kijk ik ben niet dom, die opdrachten maken lukte makkelijk en mijn Engels is goed, maar het lag er ook gewoon aan dat ik niet gemotiveerd was. Ik weet nog niet precies wat ik wil doen, want ik wil vaak vanalles doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
21+ toets gedaan ofzo? Of HBO-P.
Achja, meer tijd om te pompen nu. Al enig idee wat je in september wil gaan doen?
Vanaf welke lengte ben je manlet ??quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:20 schreef seto het volgende:
laten we manlets posten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dan moet je het ook niet doen idd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik deed wel een HBO opleiding maar al die internationale studenten hadden VWO niveau gehad. De opleiding werd dus daarop aangepast. Kijk ik ben niet dom, die opdrachten maken lukte makkelijk en mijn Engels is goed, maar het lag er ook gewoon aan dat ik niet gemotiveerd was. Ik weet nog niet precies wat ik wil doen, want ik wil vaak vanalles doen.
alles onder de 1.90quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Vanaf welke lengte ben je manlet ??
messie kreeg bepaalde groiehormonen van barcaquote:
Hij is daar nog niet helemaal droog. Maar goed lichaam lekker groot.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die pompt alleen zn bicepsen op zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |