SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by je boy Monerpoly:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Ja ik dacht al, ligt 't nou aan mij of bedoelt ze "Je weet pas wie je echte vrienden zijn als je levens nodig hebt bij Candy Crush"quote:
Tevens FIPO
Fuck the EBU.![]()
Die gekke Moira. toch ook
Zoveel goede woorden gekregen van haar, tegen de stress alles
Maar lieve vriendjes en vriendinnetjes:2 Modules gewoon gehaald
![]()
![]()
Hoeveel nog eigenlijk?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:47 schreef Monopoly het volgende:
![]()
Wat een heldquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:47 schreef Monopoly het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Welke heb je wanneer dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog 2. Een reizigers en goederenmodule.
Fuck the EBU.![]()
Wat heb je nou vrijdag in Amersfoort dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij ergens begin April (5 April ofzo), moet ik nog even vragen.Dacht dat dat ook een examen was
Fuck the EBU.![]()
Hoezoquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:52 schreef Impect het volgende:
Vandaag verhuizen, na het wekend op een ander locatie aan het werk..? Is dat niet chill? Beetje vernieuwing, nieuwe frisse omgeving, gelijk een goeie start maken en zulks.
Fuck the EBU.![]()
Ja het is meer een "toets.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat heb je nou vrijdag in Amersfoort dan?Dacht dat dat ook een examen was
Ze hebben daar van die simulatoren om in te oefenen. Dan krijg je bermbrandjes en alarm oproepen enzoWel tof.
![]()
Ghehe simulatorsquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja het is meer een "toets.
Ze hebben daar van die simulatoren om in te oefenen. Dan krijg je bermbrandjes en alarm oproepen enzoWel tof.
Fuck the EBU.![]()
Komt vast goed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soberso
Ben wel benieuwd allemaal.
Jolijt en vertier en zulks.Fuck the EBU.![]()
We gaan fuseren en de afdelingen worden samengevoegd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo? Is dat niet chill? Beetje vernieuwing, nieuwe frisse omgeving, gelijk een goeie start maken en zulks.
Vernieuwing vind ik niet erg, maar werk hier nog maar 3 jaar en was net een beetje aan de collega's op de kamer gewend, nu moet ik het nog maar weer zien
Je weet het niet?!![]()
Ohja dat is wel weer een beetje naarquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:58 schreef Impect het volgende:
[..]
We gaan fuseren en de afdelingen worden samengevoegd.
Vernieuwing vind ik niet erg, maar werk hier nog maar 3 jaar en was net een beetje aan de collega's op de kamer gewend, nu moet ik het nog maar weer zien![]()
Maar komt ook vast wel goed
Fuck the EBU.![]()
Vast wel, hopen dat ik daar wel kan blijven fokken op de pcquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja dat is wel weer een beetje naar![]()
Maar komt ook vast wel goed
Je weet het niet?!![]()
Beeldschermpje draaien allesquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:59 schreef Impect het volgende:
[..]
Vast wel, hopen dat ik daar wel kan blijven fokken op de pc
Fuck the EBU.![]()
3 jaar om te wennen, ik heb na 3 maanden mezelf al zo vaak voor schut gezet dat niemand zich meer awkward kan voelen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:58 schreef Impect het volgende:
[..]
We gaan fuseren en de afdelingen worden samengevoegd.
Vernieuwing vind ik niet erg, maar werk hier nog maar 3 jaar en was net een beetje aan de collega's op de kamer gewend, nu moet ik het nog maar weer zien
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ja, dat is het mooistequote:
Heb mezelf opgegeven om te helpen met verhuizen, dus ik kan de kamer indelen![]()
Ik zet mezelf op de mooiste plek van de kamer neer, zodat niemand mee kan kijken op mijn beeldscherm
Je weet het niet?!![]()
Ik heb mijzelf bij de laatste verhuizing ook in een hoekje gezet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:02 schreef Impect het volgende:
[..]
Ja, dat is het mooiste
Heb mezelf opgegeven om te helpen met verhuizen, dus ik kan de kamer indelen![]()
Ik zet mezelf op de mooiste plek van de kamer neer, zodat niemand mee kan kijken op mijn beeldschermGelukkig kon ik aangeven wie waar moest zitten.
Daar ben ik ook altijd goed in jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
3 jaar om te wennen, ik heb na 3 maanden mezelf al zo vaak voor schut gezet dat niemand zich meer awkward kan voelen.Achter in de hoek, waar FOK!kers zich altijd verschuilenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:02 schreef Impect het volgende:
[..]
Ja, dat is het mooiste
Ik zet mezelf op de mooiste plek van de kamer neer, zodat niemand mee kan kijken op mijn beeldscherm
Fuck the EBU.![]()
Oh jij was dat meisje die altijd met die BH's liep en schreeuwde dat je de mooist tetten van de wereld had ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar ben ik ook altijd goed in ja
[..]
Achter in de hoek, waar FOK!kers zich altijd verschuilen![]()
![]()
Omarm het, het is een gave.quote:quote:[..]
Achter in de hoek, waar FOK!kers zich altijd verschuilen
Waar heb je mij gezien dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh jij was dat meisje die altijd met die BH's liep en schreeuwde dat je de mooist tetten van de wereld had ?![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Iddquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar ben ik ook altijd goed in ja
[..]
Achter in de hoek, waar FOK!kers zich altijd verschuilen![]()
Heb de laatste 10 topics niet doorgelezen, al iets voor de meet gepland?Je weet het niet?!![]()
Nope, nog steeds ergens in mei als het mooier weer is op een openbare chillplek in Utrechtquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:04 schreef Impect het volgende:
[..]
Idd![]()
Heb de laatste 10 topics niet doorgelezen, al iets voor de meet gepland?
Fuck the EBU.![]()
Nee, de meet bespreken we bij het 50e topic.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:04 schreef Impect het volgende:
[..]
Idd![]()
Heb de laatste 10 topics niet doorgelezen, al iets voor de meet gepland?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat we samen picknicken en regenbogen zien terwijl de zon ondergaat op een hagelwit strand op Bora-Bora. Daarna drinken wij samen een heerlijke cocktail en dansen we innig en verliefd tot de zon weer op komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We zijn alweer bijna bij de volgende 50.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:05 schreef Moira. het volgende:
"stonermeet bij topic #50"
Ik dacht dat #50 ergens in juli zou zijn ofzo
A wild Ugjerke appears!quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat we samen picknicken en regenbogen zien terwijl de zon ondergaat op een hagelwit strand op Bora-Bora. Daarna drinken wij samen een heerlijke cocktail en dansen we innig en verliefd tot de zon weer op komt.
Ugjerke uses pants on head.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat we samen picknicken en regenbogen zien terwijl de zon ondergaat op een hagelwit strand op Bora-Bora. Daarna drinken wij samen een heerlijke cocktail en dansen we innig en verliefd tot de zon weer op komt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moest kotsen
![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat we samen picknicken en regenbogen zien terwijl de zon ondergaat op een hagelwit strand op Bora-Bora. Daarna drinken wij samen een heerlijke cocktail en dansen we innig en verliefd tot de zon weer op komt.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
A wild Ugjerke appears!
Ugjerke uses pants on head.Held
Fuck the EBU.![]()
Ik prefereer gewoon de pets op moira's billen scheur die kleren kapot en penetreer d'r hersens uit d'r kop-dromenquote:![]()
Is geblokkeerd vanwege Adult Material.quote:
Goeie keusquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik prefereer gewoon de pets op moira's billen scheur die kleren kapot en penetreer d'r hersens uit d'r kop-dromen
Fuck the EBU.![]()
*pok*quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik prefereer gewoon de pets op moira's billen scheur die kleren kapot en penetreer d'r hersens uit d'r kop-dromenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Mono IS ook adult materialquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Is geblokkeerd vanwege Adult Material.
Fuck the EBU.![]()
Jij noemt je piemel bartje?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:15 schreef Monopoly het volgende:
Hihi, ik ben een stoute jongen, maar stiekem heb ik gewoon een klein hartje
Afblijven dus?quote:
Ik heb juist een groot hartjequote:Op woensdag 27 maart 2013 13:15 schreef Monopoly het volgende:
Hihi, ik ben een stoute jongen, maar stiekem heb ik gewoon een klein hartjeHalf ONZ past erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Ik heb hele vrijzinnige ogen, die lezen wat ze willen lezen.quote:
Om het goed te maken heb ik een plaatje.
Zo, mooi plaatje zeg, tsjonge, nou dat zet het weer recht enzo.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb hele vrijzinnige ogen, die lezen wat ze willen lezen.
Om het goed te maken heb ik een plaatje.
[ afbeelding ]
Zo, mooi plaatje zeg, tsjonge, nou dat zet het weer recht enzo.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb juist een groot hartjeHalf ONZ past erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
HO EENS! Anders kom je er even achter dat je quotevensters kunt vergroten en verkleinen![]()
Fuck the EBU.![]()
Alleen als ze te groot zijn of altijd?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
HO EENS! Anders kom je er even achter dat je quotevensters kunt vergroten en verkleinen
Hoe dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
HO EENS! Anders kom je er even achter dat je quotevensters kunt vergroten en verkleinen![]()
![]()
Altijd, probeer maar eens, rechtsonder bij die stipjes in het hoekjequote:Op woensdag 27 maart 2013 13:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Alleen als ze te groot zijn of altijd?
Fuck the EBU.![]()
volgens mij zie je ze vliegenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Altijd, probeer maar eens, rechtsonder bij die stipjes in het hoekje
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Is eigenlijk alleen handig bij echt hele lange quotesquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
nu wel, rechtsonder hoekje op de schuine streepjes.Maar meestal scroll ik dan gewoon terug naar de originele post omdat dat sowieso een groter venster is om een langer verhaal te lezen
Fuck the EBU.![]()
IK HEB DAAR GEEN STIPJES!quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Altijd, probeer maar eens, rechtsonder bij die stipjes in het hoekje
(Zal wel aan Internet Explorer liggen, kutbrowser)Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Die lekker piemel is te afleidend.quote:
dat kan verklaren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
IK HEB DAAR GEEN STIPJES!
(Zal wel aan Internet Explorer liggen, kutbrowser)
Ik heb ook niet die blauw/groene kleur maar gewoon saai grijs :S
(Wel alles in Comic Sans![]()
![]()
![]()
)
Ik heb mijn eigen posts in felgroen. Dat is gewoon een instelling op Fok.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:31 schreef Olment het volgende:
[..]
dat kan verklaren.
![]()
![]()
)
Hij is mooi hequote:Ik zit op Firefox nu hihiquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
(Zal wel aan Internet Explorer liggen, kutbrowser)Gatverquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:31 schreef Olment het volgende:
[..]
dat kan verklaren.
![]()
![]()
)
Ik heb die cheat echt een uurtje aan kunnen houden voor ik 'm uitkotste
Fuck the EBU.![]()
En dat groene kun je instellen, zijn berichten van jezelf. Is makkelijker scrollen naar posts en quotes van jou
Fuck the EBU.![]()
Eigen posts eerst!quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:32 schreef Moira. het volgende:
En dat groene kun je instellen, zijn berichten van jezelf. Is makkelijker scrollen naar posts en quotes van jouOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
ligt er aan dat het geen quote is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
(Zal wel aan Internet Explorer liggen, kutbrowser)Goed voorbeeld over een quote, zonder quote toe te voegen.
![]()
![]()
Jonguh, murdera sukkeeeel, ik zat toch naar de rechteronderkant van een quote te kijken, tssss.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
ligt er aan dat het geen quote is.Goed voorbeeld over een quote, zonder quote toe te voegen.
Wat is geen quote?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
ligt er aan dat het geen quote is.Goed voorbeeld over een quote, zonder quote toe te voegen.
Op mijn plaatje zie je gewoon die stipjes in het quotevenster waar Vas mij quote hoor
Fuck the EBU.![]()
oh hehe grapje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat is geen quote?
Op mijn plaatje zie je gewoon die stipjes in het quotevenster waar Vas mij quote hoor![]()
![]()
Mur ziet spokenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat is geen quote?
Op mijn plaatje zie je gewoon die stipjes in het quotevenster waar Vas mij quote hoor
Het is me zowaar gelukt om om 13:00 op te staan terwijl ik vrij heb vandaag
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
I see that you are quite the master ruseman.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Resepct!quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:37 schreef Studeur het volgende:
Het is me zowaar gelukt om om 13:00 op te staan terwijl ik vrij heb vandaag
Ik ben al best een tijd wakker eigenlijk, wel nog een tijd lekker onder de dekens liggen chillen though
Fuck the EBU.![]()
Iddquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh skeerDa's voor luie scrollers
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
I see that you are quite the master ruseman.![]()
![]()
Damn.. Stelletje luie fl.....quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Resepct!
Ik ben al best een tijd wakker eigenlijk, wel nog een tijd lekker onder de dekens liggen chillen though
Ben al centjes aant verdienen vanaf half 9
Ik heb gister en eergister centjes verdiend, vandaag en morgen chillen en opruimen en morgen ff naar de tandarts, en vrijdag weer centjes verdienenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Damn.. Stelletje luie fl.....
Ben al centjes aant verdienen vanaf half 9
Fuck the EBU.![]()
wel vreemd dat zoveel mensen groen hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:32 schreef Moira. het volgende:
En dat groene kun je instellen, zijn berichten van jezelf. Is makkelijker scrollen naar posts en quotes van jouIk heb mn eigen berichten ook groen en de TS blauw
![]()
ik heb gewoon geen kleurenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wel vreemd dat zoveel mensen groen hebbenIk heb mn eigen berichten ook groen en de TS blauw
Groen is volgens mij de standaard toch? Alleen ik vond de groen die er eerst was té groen en heb ik het iets minder groen aangepast (geloof dat dat het was).quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wel vreemd dat zoveel mensen groen hebbenIk heb mn eigen berichten ook groen en de TS blauw
De TS heb ik op mijn telefoon wel blauw, maar op de laptop niet. Heb ik ook niet zien staan als optie toen ik dat groen aanpaste
Fuck the EBU.![]()
van mij nageaapt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
![]()
Groen wordt meestal gezien als een positieve kleur. Dus zo gek is dat niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Voor de TS heb ik geen kleurtje, ik zou niet weten waarom die gekleurd moet zijn.
soms in een topic dat je de reacties van de ts wilt lezen ofzoquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Groen wordt meestal gezien als een positieve kleur. Dus zo gek is dat niet.Voor de TS heb ik geen kleurtje, ik zou niet weten waarom die gekleurd moet zijn.
hoef je geen moeite te doen om te zoeken
![]()
Wat voor topics zijn dat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
soms in een topic dat je de reacties van de ts wilt lezen ofzohoef je geen moeite te doen om te zoeken
Grappig omdat het waar is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
we zijn gewoon gemaakt voor elkaar, zie je.
![]()
![]()
fuck fuck fuck fuck FUUUUCK![]()
grafhoerenzaadteringtyfustakkezooi.
Ik geloof dat ik de komende tijd wel even zal overwerken.![]()
Hm, nooit gehad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
eh, gewoon topics?klb, onz whatever. Vooral trollende TS'en zijn wel leuk om te volgen
Gelukkig werkt mijn muis zonderquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:02 schreef Studeur het volgende:
Al 2 dagen mn muismat kwijt, snap er echt geen hol van
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
mijne ook maar het oppervlak is niet zo glad als die van de muismatquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gelukkig werkt mijn muis zonderHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Hoe raak je die nou weer kwijtquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:02 schreef Studeur het volgende:
Al 2 dagen mn muismat kwijt, snap er echt geen hol van![]()
Dat ding ligt toch gewoon "stil" onder je muis?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja daarom snap ik het dus ook godverdomme niet. Heb overal gezocht maar dat ding kan praktisch niet verdwijnen omdat het altijd op dezelfde plek ligt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Hoe raak je die nou weer kwijt![]()
Dat ding ligt toch gewoon "stil" onder je muis?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
![]()
Wetenschappers hebben zo'n mooi leven. Als ik dit doe verklaart iedereen mij voor gek en zij krijgen ervoor betaald.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
die eerste is gewoon een web wat nog niet af isquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:08 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Wetenschappers hebben zo'n mooi leven. Als ik dit doe verklaart iedereen mij voor gek en zij krijgen ervoor betaald.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik vind 'em prima zo. Die vierde is echt verlept.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
die eerste is gewoon een web wat nog niet af isOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik vind dat mijn flesje moonshine prima tussen de stonerskunst kan eigenlijk
Ook in moeilijke tijden.![]()
Ziet er goed uit.. Waar smaakt het naar? (Citroen lijkt me? of gewoon dikke alcohol xD)quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vind dat mijn flesje moonshine prima tussen de stonerskunst kan eigenlijkHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Idd, maar ziet er wel uit dat áls hij af is het een perfect web isquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
die eerste is gewoon een web wat nog niet af is
Fuck the EBU.![]()
Getracht te bereiken: Cointreauquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.. Waar smaakt het naar? (Citroen lijkt me? of gewoon dikke alcohol xD)
Behaald resultaat: 35% Alc. Met sinaasappel vanille smaak.
Heb je dat gemaakt door vruchtensap te laten staan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Getracht te bereiken: Cointreau
Behaald resultaat: 35% Alc. Met sinaasappel vanille smaak.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
gewoon een pak ijsthee 2 weken in de zon zettenquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
Heb je dat gemaakt door vruchtensap te laten staan?
Nope, recept is op page 2 van vorig topic te lezen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
Heb je dat gemaakt door vruchtensap te laten staan?Vers fruit, brandewijn / jenever en suiker.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:33 schreef Olment het volgende:
[..]
gewoon een pak ijsthee 2 weken in de zon zetten
Laat het fruit zelf zijn werk doen
Ik moest gewoon even mijn liefde en blijdschap tonen aan jullie
[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2013 14:43:24 ]![]()
Doe mij wat, ik heb enkel haat en een lichte opkomende depressie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik moest gewoon even mijn liefde en blijdschap tonen aan jullie![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik moest gewoon even mijn liefde en blijdschap tonen aan jullieOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe mij wat, ik heb enkel haat en een lichte opkomende depressie.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik moest gewoon even mijn liefde en blijdschap tonen aan jullie
Fuck the EBU.![]()
Broeder, blijf strijden. Een naakte vas wacht op jequote:Op woensdag 27 maart 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe mij wat, ik heb enkel haat en een lichte opkomende depressie.![]()
![]()
oh ja?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Broeder, blijf strijden. Een naakte vas wacht op je![]()
Niet grappig, de lastigste shots van de show om te verwerken (mijn scene) zouden maar 2 shots zijn. Nu zijn het opeens fucking 9 shots geworden. Ik word gestoord hier.quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet grappig, de lastigste shots van de show om te verwerken (mijn scene) zouden maar 2 shots zijn. Nu zijn het opeens fucking 9 shots geworden. Ik word gestoord hier.
Zeg me dat het waar is, mijn vasje, Jij bent het lichtpuntje aan het einde van deze duistere tunnel des doods.quote:![]()
![]()
Heb de sleutel van je huis niet anders wachtte ik op jequote:Op woensdag 27 maart 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zeg me dat het waar is, mijn vasje, Jij bent het lichtpuntje aan het einde van deze duistere tunnel des doods..
![]()
Vaseline met inkijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zeg me dat het waar is, mijn vasje, Jij bent het lichtpuntje aan het einde van deze duistere tunnel des doods.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb de sleutel van je huis niet anders wachtte ik op je.
![]()
![]()
![]()
duurt 6 wekenquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nope, recept is op page 2 van vorig topic te lezen.
[..]
Vers fruit, brandewijn / jenever en suiker.
Laat het fruit zelf zijn werk doen
koop liever een flesje sterkHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Vaseline met inkijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die liefheid is ook niet voor jou bestemd, hebberig mannetje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:52 schreef Monopoly het volgende:
Zulks één lief meisje die Vas. Nog niet zo lief als Moira. Want je weetMoira.
![]()
hoe gaat het met niet blowen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb de sleutel van je huis niet anders wachtte ik op je.
Was alweer begonnenquote:maar ben flink verkouden en heb koppijn en keel is opgezwollen dus ik las weer ff pauze in anders duurt het alleen maar langer
![]()
Dat is de moeite zeker waard.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
duurt 6 weken
koop liever een flesje sterk
Lobi allesquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:52 schreef Monopoly het volgende:
Straks ff aan het opruimen, hoogstaand bezoek dit dat.Fuck the EBU.![]()
Fixedquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:54 schreef Studeur het volgende:
jointje tollen en uitzending gemist hoorcollege terugkijken op internet
Verdomme waarom doet mijn faculteit niet aan
terugkijken van hoorcolleges..
het is echt zo chill, je hoeft niet helemaal met de trein naar de faculteit en je kan gewoon thuis wanneer je wil chill op de bank met een jointje rustig kijkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Verdomme waarom doet mijn faculteit niet aan
terugkijken van hoorcolleges..
![]()
Neuk haar nou eerst maar eens, dan lullen we daarna verder.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:52 schreef Monopoly het volgende:
![]()
Ik dacht even dat je mij bedoeldequote:Op woensdag 27 maart 2013 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neuk haar nou eerst maar eens, dan lullen we daarna verder.Ik dacht al wat.
![]()
Verdomme, waarom doen mij werk niet aan
terugkijken van uitzending gemist..
en dan nog werken in je vrije tijd? Nee bedanktquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:59 schreef Ugjerke het volgende:
Verdomme, waarom doen mij werk niet aan
terugkijken van uitzending gemist..
In mijn geval, jointje en mooshinequote:Op woensdag 27 maart 2013 14:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
het is echt zo chill, je hoeft niet helemaal met de trein naar de faculteit en je kan gewoon thuis wanneer je wil chill op de bank met een jointje rustig kijken![]()
.hihi
Ja dat mis ik tegenwoordig wel, toen ik op de uni zat kon dat gewoonquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
het is echt zo chill, je hoeft niet helemaal met de trein naar de faculteit en je kan gewoon thuis wanneer je wil chill op de bank met een jointje rustig kijken![]()
Als je met werken Civilization V bedoelt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:00 schreef Olment het volgende:
[..]
en dan nog werken in je vrije tijd? Nee bedankt
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je mij bedoeldeIk dacht al wat.
Neen.
![]()
![]()
Elke keer als ik No Air op de radio hoor moet ik aan Never Mind The Buzzcocks denken.
Het is zo'n kutnummer, maar ik moet toch glimlachen omdat ik elke keer Phil Jupitus en Simon Amstell ontzettend fout zie dansen.
Ik doe mijn zondagskleren aanquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lobi alles
Straks ff aan het opruimen, hoogstaand bezoek dit dat.![]()
![]()
tokkiequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Please don'tJoggingbroek alles
Comfy shit jwz
![]()
hehe jwz
Pa smst net: Hij zegt: Stap zometeen als je vrij bent op Hollands Spoor uit, gaan we lekker bikken in de stad
Dan eten we en zegt ie: Ik moet van de boekhouder vaker uit eten, dat valt zo lekker te declareren
Free quality food alles![]()
![]()
sowieso gelijk joggingbroek aan, chillmodusquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Please don'tJoggingbroek alles
Comfy shit jwz
![]()
NTMB met Simon Amstell was geniaalquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:06 schreef Ugjerke het volgende:
Elke keer als ik No Air op de radio hoor moet ik aan Never Mind The Buzzcocks denken.
kleren aanhuden bij stoner chill avondjequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
sowieso gelijk joggingbroek aan, chillmodus_!
![]()
True, liefst gewoon nakend zitten en elkaar warmhoudenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
kleren aanhuden bij stoner chill avondje_!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:18 schreef Monopoly het volgende:
hehe jwz
Pa smst net: Hij zegt: Stap zometeen als je vrij bent op Hollands Spoor uit, gaan we lekker bikken in de stad
Dan eten we en zegt ie: Ik moet van de boekhouder vaker uit eten, dat valt zo lekker te declareren
Free quality food alles
Fuck the EBU.![]()
Vas weet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
sowieso gelijk joggingbroek aan, chillmodusFuck the EBU.![]()
Dit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True, liefst gewoon nakend zitten en elkaar warmhouden![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo deden jullie dat ook, ja?
Fuck the EBU.![]()
Alhoewel het natuurlijk nogal raar is om bij vrienden kleding uit te gaan zitten doen als je gaat chillen
Oh ja, ik heb lachgas besteld
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:23 schreef Monopoly het volgende:
Niet lief zijn voor dat ene speciale meisjeNiet voor Monoquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Alhoewel het natuurlijk nogal raar is om bij vrienden kleding uit te gaan zitten doen als je gaat chillen
Fuck the EBU.![]()
goed idee wel. mag je best op schoot komen zitten. :$ :$ :$quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mwa, zelfs bij mono zou ik het niet doenquote:
Hij welquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mwa, zelfs bij mono zou ik het niet doen
Fuck the EBU.![]()
Maar dat kan meer te maken hebben met mijn lichaam
Is er een TC op dit moment dan?quote:
Nee denk het nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is er een TC op dit moment dan?![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, maar hij zou geen problemen mee hebben geloof ikKloptquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
goed idee wel. mag je best op schoot komen zitten. :$ :$ :$
Fuck the EBU.![]()
jij wel?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, maar hij zou geen problemen mee hebben geloof ik
Ik loop het liefste rond in boxer, maar ander struikel ik telkens bijna.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij wel?
Ik loop het liefste rond in boxer, maar ander struikel ik telkens bijna.![]()
![]()
Niet als dat Vas is, neequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alsof jij nee zou zeggen tegen een lekker wijf dat naakt door je huis loopt.
Fuck the EBU.![]()
Omg, een discussie op werk over Alcohol vs. Blowen. Gaat zo'n grefo z'n volledig ongeïnformeerde mening geven.
Altijd leukquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:34 schreef Ugjerke het volgende:
Omg, een discussie op werk over Alcohol vs. Blowen. Gaat zo'n grefo z'n volledig ongeïnformeerde mening geven.
Fuck the EBU.![]()
sobersoquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]We weten allemaal dat dit jouw gedachte was:
[ afbeelding ]![]()
![]()
En dan die vraag of je ook blowt/hebt geblowt, welke je zo onduidelijk mogelijk wil beantwoorden want professionele omgeving.quote:
Wegmompelenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En dan die vraag of je ook blowt/hebt geblowt, welke je zo onduidelijk mogelijk wil beantwoorden want professionele omgeving.
Fuck the EBU.![]()
precies.. je ziet ze al kijken zodra de vraag bij jou komtquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En dan die vraag of je ook blowt/hebt geblowt, welke je zo onduidelijk mogelijk wil beantwoorden want professionele omgeving."Wat zal die gaan antwoorden"
"Ik heb wel eens een keer geblowt".quote:
Lieg ik niks aan. Dat dat gisteravond was zijn details.
Zeg ik dan ook vaak jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
"Ik heb wel eens een keer geblowt".
Lieg ik niks aan. Dat dat gisteravond was zijn details.
Fuck the EBU.![]()
Misleiding gewikkeld in een waarheid met een vleugje onduidelijkheid.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:41 schreef Olment het volgende:
[..]
precies.. je ziet ze al kijken zodra de vraag bij jou komt"Wat zal die gaan antwoorden"
En dan ondertussen op Fok! in het Stoners-topic zitten.quote:
Gewoon zeggen "ik ben nu kneiterstoned en ik kan nog gewoon normaal doen en dat zou met heel veel alcohol op niet kunnen"quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
"Ik heb wel eens een keer geblowt".
Lieg ik niks aan. Dat dat gisteravond was zijn details.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Zo, heb mijn glazen pijp nu in een zak met azijn en zout hangen, hopelijk lost al dat ranzig teer enzo een beetje op
beetje terpentine erin, gaatjes dichthouden en goed schudden, is t zo wegquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo, heb mijn glazen pijp nu in een zak met azijn en zout hangen, hopelijk lost al dat ranzig teer enzo een beetje op
wel goed uitspoelen daarnaHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ja, dat is echt een goede uitspraak voor op de werkvloer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
Gewoon zeggen "ik ben nu kneiterstoned en ik kan nog gewoon normaal doen en dat zou met heel veel alcohol op niet kunnen"
Heb geen terpetine hierquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
beetje terpentine erin, gaatjes dichthouden en goed schudden, is t zo weg
wel goed uitspoelen daarna
Moet eigenlijk eens schoonmaak alcohol kopen hiervoor, maar als ik het me goed herinner verkopen ze het niet bij de AH
De enige alcohol die ik hier momenteel heb staan is whisky, ben bang dat dat teveel 'smaak' achter laat
terpentine wel, dat werkt net zo goed. tip van de gast bij de smartshopquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb geen terpetine hier
Moet eigenlijk eens schoonmaak alcohol kopen hiervoor, maar als ik het me goed herinner verkopen ze het niet bij de AHHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Misschien straks maar eens wat meenemen danquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
terpentine wel, dat werkt net zo goed. tip van de gast bij de smartshop
Hij ziet er in ieder geval al een stuk schoner uit, maar dat kan ook zijn omdat ik em lang met warm water heb gespoeld
The pirate app, wat een geniaal programma. Werkelijk geen 1 nummer wat je er niet mee kunt downloaden op 320kb/s. En hij downloadt in 5 seconden een nummer van 10 MB
Met een borstel is het erg lastig om de binnenkant schoon te krijgenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Spiritus werkt ook goed.
Of gewoon een borstel en handalcohol.
Heul nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Met een borstel is het erg lastig om de binnenkant schoon te krijgen
Oude tandenborstel aan een stokkie eraan, voilà.
en voor de smalle pijpjes heb je speciale borsteltjes
Jij wel ja, ik wil wel wat meer werken nouquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:08 schreef Moira. het volgende:
Godver, ik ben echt uitgeput ofzo
Van 3 daagjes werk in 4 dagen![]()
![]()
Bij zoiets wordt het toch lastig om binnen rond de bowl te reinigen:quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heul niet
Oude tandenborstel aan een stokkie eraan, voilà.
en voor de smalle pijpjes heb je speciale borsteltjes
Handalcohol en een wattenstaafjequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bij zoiets wordt het toch lastig om binnen rond de bowl te reinigen:
[ afbeelding ]
Ik zat laatst Obese te kijken en zat een kapsalon te vretenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
De ironie, ik zit naar een dikkerdjesprogramma te kijken en een zak chips te kanen
en die keer daarvoor pizza, en het smerige was nog dat ik
in mijn vuistjes zat te gniffelen.
Ja erg hequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zat laatst Obese te kijken en zat een kapsalon te vreten
en die keer daarvoor pizza, en het smerige was nog dat ik
in mijn vuistjes zat te gniffelen.maarja eigen schuld van hun toch
![]()
![]()
over tijdje programma over Vas en haar dieet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
De ironie, ik zit naar een dikkerdjesprogramma te kijken en een zak chips te kanenHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Misschienquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:20 schreef Olment het volgende:
[..]
over tijdje programma over Vas en haar dieet?.
![]()
Ja precies ! Van die gore vreetbiggenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja erg hemaarja eigen schuld van hun toch
Die mensen hebben altijd van die hebzuchtige oogjes,
van die vraatzuchtige varken. Als ze je aankijken
kijken ze je aan alsof je een sappig biefstukje bent.
Ik ga tenminste binnenkort weer disciplinair een koolhydraat-arm
eetpatroon aannemen en meer bewegen
Doe maar niet.. staat je niet leukquote:
![]()
Mijn lachgas cracker + ballonnen zouden morgen binnen moeten zijn
baking soda jwtz gewoon in heet water doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bij zoiets wordt het toch lastig om binnen rond de bowl te reinigen:
[ afbeelding ]![]()
maar er is altijd wat weetje, dan zijn er ook van die meiden die gewoon slank zijn en lopen te zaniken dat ze dik zijn en vervolgens niks gaan eten, pleurt toch op ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja precies ! Van die gore vreetbiggen
Die mensen hebben altijd van die hebzuchtige oogjes,
van die vraatzuchtige varken. Als ze je aankijken
kijken ze je aan alsof je een sappig biefstukje bent.
Ik ga tenminste binnenkort weer disciplinair een koolhydraat-arm
eetpatroon aannemen en meer bewegen.
![]()
Ja ik heb het wel eens met kristal soda gedaan, werkt op zich wel maar laat ook residu achterquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
baking soda jwtz gewoon in heet water doendas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Mijn stiefzusje is zo, en ze is nog maar 14quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar er is altijd wat weetje, dan zijn er ook van die meiden die gewoon slank zijn en lopen te zaniken dat ze dik zijn en vervolgens niks gaan eten, pleurt toch op ook.
En dan zit ze wel elke dag keiveel chips te eten![]()
![]()
picsquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mijn stiefzusje is zo, en ze is nog maar 14
Ik zit te twijfelen of ik zoiets op mijn balkon zou moeten zetten...
Hey, daar is de "pics van je zusje" weer.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
nog erger is dat die dikkertjes verwijten dat ik te dun zou zijn (omdat ik wel op let op wat ik eet en veel beweeg) om hun eigen beter te voelenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar er is altijd wat weetje, dan zijn er ook van die meiden die gewoon slank zijn en lopen te zaniken dat ze dik zijn en vervolgens niks gaan eten, pleurt toch op ook.
![]()
vrouwen horen geen 80 kilo te wegen![]()
![]()
80 is nog niet zoveel, ligt een beetje aan de bouw.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nog erger is dat die dikkertjes verwijten dat ik te dun zou zijn (omdat ik wel op let op wat ik eet en veel beweeg) om hun eigen beter te voelen![]()
vrouwen horen geen 80 kilo te wegen
Die mogen van mij per ongeluk van een brug geduwd worden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kon het niet latenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:25 schreef Ugjerke het volgende:
Hey, daar is de "pics van je zusje" weer.
Kleur:12-delige loungesetquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik zoiets op mijn balkon zou moeten zetten...
ik tel er maar 4![]()
![]()
Wou net zeggen ik woog ook 80, nu 75quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
80 is nog niet zoveel, ligt een beetje aan de bouw..
![]()
of van die dikkertjes die op tv elke mooie vrouw afkraken omdat ze te dun is oid.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nog erger is dat die dikkertjes verwijten dat ik te dun zou zijn (omdat ik wel op let op wat ik eet en veel beweeg) om hun eigen beter te voelen![]()
vrouwen horen geen 80 kilo te wegen
Komop zeg,, je bent zelf een swine...
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mijn stiefzusje is zo, en ze is nog maar 14. Stuur der maar bij mij langs
Mooi setje, foto's balkon ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik zoiets op mijn balkon zou moeten zetten...Ook in moeilijke tijden.![]()
Komt er aanquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]. Stuur der maar bij mij langs
[..]
Mooi setje, foto's balkon ?
de kussens tellen losquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Kleur:12-delige loungeset
ik tel er maar 4
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
80 is nog niet zoveel, ligt een beetje aan de bouw.quote:De dikste mensen van het land wonen in de provincie Groningen. Het gemiddelde gewicht van vrouwen is daar 87 kilo. Dit blijkt uit onderzoek van verzekeringsgroep Achmea. De slankste vrouwen wonen in Limburg. Het gemiddelde gewicht van vrouwen is hier 78 kilo.!!!!!
![]()
Heulmal niet met die Limbo-vlaaien !quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van dat de slanksten in limburg wonen.Ook in moeilijke tijden.![]()
mooie smatjes hieroquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van dat de slanksten in limburg wonen.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je zusje, of foto's balkon?
De ruimte waar tegels liggen is ongeveer 2.10 x 2.70, dus het zou moeten passen
Geen idee, ik heb het idee dat utrecht de meeste dikkertjes wonen, maar limburg ligt al dicht bij belgie dus ze kunnen daar wat van 'afkijken' belgen letter veel meer op hun uiterlijk, misschien daar omquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van dat de slanksten in limburg wonen.![]()
zet er 3 grote planten buitenwiet neerquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als wij voor werk in de zomer naar Limburg moesten was er zo ontzettend veel moois te zien.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van dat de slanksten in limburg wonen.
Dan mag ik verhuizen wanneer ze er achter komen, en een boete van 5000 euro betalen, nee dank jequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:32 schreef Olment het volgende:
[..]
zet er 3 grote planten buitenwiet neer
seems legit.. dan zou ik kiezen voor een leuke tuinsetquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dan mag ik verhuizen wanneer ze er achter komen, en een boete van 5000 euro betalen, nee dank je
Mooie ruimte !quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie zelfs al mogelijkheden voor een mooi zonnescherm :dOok in moeilijke tijden.![]()
Hoezo, je mag toch 5 planten hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dan mag ik verhuizen wanneer ze er achter komen, en een boete van 5000 euro betalen, nee dank je![]()
Maar ja, ik heb er wel over nagedacht om er bloempotten enzo neer te zetten om dan wat kruiden/fruit/sla te groeien
nederland anno 2013quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dan mag ik verhuizen wanneer ze er achter komen, en een boete van 5000 euro betalen, nee dank je![]()
![]()
Er zit op de gevel al een zonnescherm, maar ik weet niet waar de draaistok is om hem open te krijgenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mooie ruimte !
Zie zelfs al mogelijkheden voor een mooi zonnescherm :d
moet ook niet richting Venlo gaan xDquote:
Das erg dicht bij de Duitse grens.. dan vraag je erom...He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Klopt wel ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:34 schreef Olment het volgende:
[..]
moet ook niet richting Venlo gaan xD
Das erg dicht bij de Duitse grens.. dan vraag je erom...![]()
aan de muur hangenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Maar ja, ik heb er wel over nagedacht om er bloempotten enzo neer te zetten om dan wat kruiden/fruit/sla te groeien
tomaten minimaal, sla groeit ook goed, aardbeien kun ook makkelijk laten hangen als ze niet meteen op woren gegeten door de vogels, kost ook nog eens niets![]()
![]()
Moet het wel een keer goed schoonmaken, tussen de achterse muur (op de foto) en de tegels ligt een vrij breed stuk open met allemaal troep er in
yup. als ze het ontdekken wordt het in beslag genomen, en zolang het niet professioneel is krijg je geen boete.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoezo, je mag toch 5 planten hebbenHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ben niet zo'n fan van tomaten, maar sla en aardbeien zat ik idd aan te denkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
aan de muur hangen
tomaten minimaal, sla groeit ook goed, aardbeien kun ook makkelijk laten hangen als ze niet meteen op woren gegeten door de vogels, kost ook nog eens niets
Enige wat lastig is is dat ik geen vervoer heb buiten mijn fiets, kan het via tnt post laten bezorgen maar dan moet je ook maar geluk hebben dat ze op een handig tijdstip langskomen
die ""goot" ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moet het wel een keer goed schoonmaken, tussen de achterse muur (op de foto) en de tegels ligt een vrij breed stuk open met allemaal troep er in
Keer tuinslang uurtje op zetten en spoelt vanzelf allemaal weg
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Er zit op de gevel al een zonnescherm, maar ik weet niet waar de draaistok is om hem open te krijgenAnders kan je zelf nog iets improviseren
5 kilo fijn zand kopen, over de tegel flikkeren en alles goed rondvegen zijn de tegels schoon en wiebelen ze ook niet meer![]()
![]()
Staat zo opgenomen in mijn huurcontract.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoezo, je mag toch 5 planten hebben
Er staat voor zover ik weet niks in over persoonlijk gebruik, dus ik ga er gewoon vanuit dat het toegestaan is
Je moet wel echt skere buren hebben als ze je nakken met de pliesiequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:35 schreef Olment het volgende:
[..]
yup. als ze het ontdekken wordt het in beslag genomen, en zolang het niet professioneel is krijg je geen boete.![]()
![]()
nee, je MAG nietsquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoezo, je mag toch 5 planten hebben![]()
Er is hier geen aansluiting voor een tuinslangquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:36 schreef Olment het volgende:
[..]
die ""goot" ?
Keer tuinslang uurtje op zetten en spoelt vanzelf allemaal wegDat lijkt me op zich een puik plan jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:37 schreef Life2.0 het volgende:
5 kilo fijn zand kopen, over de tegel flikkeren en alles goed rondvegen zijn de tegels schoon en wiebelen ze ook niet meer
Ik zou hier echt altijd zitten in de zomerquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was de minst gemeende "Het was leuk om met je samen te werken" ooit.
baby you light up my world like nobody elseThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
gewoon gemiddelde nederlandse domheid is voldoende, ik heb een plant voor mijn slaapkamerraam staan, krijg je de vraag of dat wiet is, jongeren horen namelijk geen planten in huis te hebben?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet wel echt skere buren hebben als ze je nakken met de pliesie![]()
!
![]()
Hoi allemaal![]()
Alles coolio?
Kreeg net een e-mail over mijn telefoon, ze kunnen hem nog niet fixen omdat ze het USB portje nog niet binnen hebben gekregen.Zucht.quote:Beste heer/mevrouw,
Wij hebben de mini USB connector voor uw telefoon nog niet binnen gekregen.
Onze leverancier verwacht het product eind deze week aan ons te leveren.
Zodra het product bij ons binnen komt zullen wij u hiervan direct op de hoogte brengen.
Onze excuses voor de vertraging.
Met vriendelijke groet,
Ramon SchutteDit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Jongeren en plantenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gewoon gemiddelde nederlandse domheid is voldoende, ik heb een plant voor mijn slaapkamerraam staan, krijg je de vraag of dat wiet is, jongeren horen namelijk geen planten in huis te hebben?![]()
!
![]()
dat MOET wel wiet zijn
zo zit het wel; alles in verboden maar ze vervolgen bar weinig (ha what else if newquote:) dat soort praktijken hoor je in een dictatuur te zien...
![]()
Of plastic.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Jongeren en planten![]()
dat MOET wel wiet zijn
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gewoon gemiddelde nederlandse domheid is voldoende, ik heb een plant voor mijn slaapkamerraam staan, krijg je de vraag of dat wiet is, jongeren horen namelijk geen planten in huis te hebben?![]()
!
![]()
terwijl ik voor EN achter allemaal planten heb staan, ach verstokte logicaquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Jongeren en planten![]()
dat MOET wel wiet zijn
en mijn poezel zou een vogel opgegeten hebben(aan de hoeveelheid veren een duif te zien) ze was 2 jaar oud en zou nog wegrennen voor een propje papier maar okay![]()
![]()
Ik heb ook geluk dat het balkon op het westen ligtquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik zou hier echt altijd zitten in de zomer
Maar daardoor is de woonkamer wel altijd vrij donker, want die ligt op het oosten
Echt, ik weet niet wat ik heb vandaag.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb ook geluk dat het balkon op het westen ligt
Maar daardoor is de woonkamer wel altijd vrij donker, want die ligt op het oosten
Mijn eerste gedachte "Eeh, de Balkan ligt in het oosten.."Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: