En dan die vraag of je ook blowt/hebt geblowt, welke je zo onduidelijk mogelijk wil beantwoorden want professionele omgeving.quote:
Wegmompelenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En dan die vraag of je ook blowt/hebt geblowt, welke je zo onduidelijk mogelijk wil beantwoorden want professionele omgeving.
precies.. je ziet ze al kijken zodra de vraag bij jou komtquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En dan die vraag of je ook blowt/hebt geblowt, welke je zo onduidelijk mogelijk wil beantwoorden want professionele omgeving.
"Ik heb wel eens een keer geblowt".quote:
Zeg ik dan ook vaak jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
"Ik heb wel eens een keer geblowt".
Lieg ik niks aan. Dat dat gisteravond was zijn details.
Misleiding gewikkeld in een waarheid met een vleugje onduidelijkheid.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:41 schreef Olment het volgende:
[..]
precies.. je ziet ze al kijken zodra de vraag bij jou komt"Wat zal die gaan antwoorden"
En dan ondertussen op Fok! in het Stoners-topic zitten.quote:
Gewoon zeggen "ik ben nu kneiterstoned en ik kan nog gewoon normaal doen en dat zou met heel veel alcohol op niet kunnen"quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
"Ik heb wel eens een keer geblowt".
Lieg ik niks aan. Dat dat gisteravond was zijn details.
beetje terpentine erin, gaatjes dichthouden en goed schudden, is t zo wegquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo, heb mijn glazen pijp nu in een zak met azijn en zout hangen, hopelijk lost al dat ranzig teer enzo een beetje op
Ja, dat is echt een goede uitspraak voor op de werkvloer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
Gewoon zeggen "ik ben nu kneiterstoned en ik kan nog gewoon normaal doen en dat zou met heel veel alcohol op niet kunnen"
Heb geen terpetine hierquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
beetje terpentine erin, gaatjes dichthouden en goed schudden, is t zo weg
wel goed uitspoelen daarna
terpentine wel, dat werkt net zo goed. tip van de gast bij de smartshopquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb geen terpetine hier
Moet eigenlijk eens schoonmaak alcohol kopen hiervoor, maar als ik het me goed herinner verkopen ze het niet bij de AH
Misschien straks maar eens wat meenemen danquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
terpentine wel, dat werkt net zo goed. tip van de gast bij de smartshop
Met een borstel is het erg lastig om de binnenkant schoon te krijgenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Spiritus werkt ook goed.
Of gewoon een borstel en handalcohol.
Heul nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Met een borstel is het erg lastig om de binnenkant schoon te krijgen
Jij wel ja, ik wil wel wat meer werken nouquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:08 schreef Moira. het volgende:
Godver, ik ben echt uitgeput ofzo
Van 3 daagjes werk in 4 dagen
Bij zoiets wordt het toch lastig om binnen rond de bowl te reinigen:quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heul niet
Oude tandenborstel aan een stokkie eraan, voilà.
en voor de smalle pijpjes heb je speciale borsteltjes
Handalcohol en een wattenstaafjequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bij zoiets wordt het toch lastig om binnen rond de bowl te reinigen:
[ afbeelding ]
Ik zat laatst Obese te kijken en zat een kapsalon te vretenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
De ironie, ik zit naar een dikkerdjesprogramma te kijken en een zak chips te kanen
Ja erg hequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zat laatst Obese te kijken en zat een kapsalon te vreten
en die keer daarvoor pizza, en het smerige was nog dat ik
in mijn vuistjes zat te gniffelen.
over tijdje programma over Vas en haar dieet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
De ironie, ik zit naar een dikkerdjesprogramma te kijken en een zak chips te kanen
Misschienquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:20 schreef Olment het volgende:
[..]
over tijdje programma over Vas en haar dieet?
Ja precies ! Van die gore vreetbiggenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja erg hemaarja eigen schuld van hun toch
Doe maar niet.. staat je niet leukquote:
baking soda jwtz gewoon in heet water doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bij zoiets wordt het toch lastig om binnen rond de bowl te reinigen:
[ afbeelding ]
maar er is altijd wat weetje, dan zijn er ook van die meiden die gewoon slank zijn en lopen te zaniken dat ze dik zijn en vervolgens niks gaan eten, pleurt toch op ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja precies ! Van die gore vreetbiggen
Die mensen hebben altijd van die hebzuchtige oogjes,
van die vraatzuchtige varken. Als ze je aankijken
kijken ze je aan alsof je een sappig biefstukje bent.
Ik ga tenminste binnenkort weer disciplinair een koolhydraat-arm
eetpatroon aannemen en meer bewegen
Ja ik heb het wel eens met kristal soda gedaan, werkt op zich wel maar laat ook residu achterquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
baking soda jwtz gewoon in heet water doen
Mijn stiefzusje is zo, en ze is nog maar 14quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar er is altijd wat weetje, dan zijn er ook van die meiden die gewoon slank zijn en lopen te zaniken dat ze dik zijn en vervolgens niks gaan eten, pleurt toch op ook.
picsquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mijn stiefzusje is zo, en ze is nog maar 14
nog erger is dat die dikkertjes verwijten dat ik te dun zou zijn (omdat ik wel op let op wat ik eet en veel beweeg) om hun eigen beter te voelenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar er is altijd wat weetje, dan zijn er ook van die meiden die gewoon slank zijn en lopen te zaniken dat ze dik zijn en vervolgens niks gaan eten, pleurt toch op ook.
80 is nog niet zoveel, ligt een beetje aan de bouw.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nog erger is dat die dikkertjes verwijten dat ik te dun zou zijn (omdat ik wel op let op wat ik eet en veel beweeg) om hun eigen beter te voelen![]()
vrouwen horen geen 80 kilo te wegen
Die mogen van mij per ongeluk van een brug geduwd worden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kon het niet latenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:25 schreef Ugjerke het volgende:
Hey, daar is de "pics van je zusje" weer.
Kleur:12-delige loungesetquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik zoiets op mijn balkon zou moeten zetten...
Wou net zeggen ik woog ook 80, nu 75quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
80 is nog niet zoveel, ligt een beetje aan de bouw.
of van die dikkertjes die op tv elke mooie vrouw afkraken omdat ze te dun is oid.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nog erger is dat die dikkertjes verwijten dat ik te dun zou zijn (omdat ik wel op let op wat ik eet en veel beweeg) om hun eigen beter te voelen![]()
vrouwen horen geen 80 kilo te wegen
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mijn stiefzusje is zo, en ze is nog maar 14
Mooi setje, foto's balkon ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik zoiets op mijn balkon zou moeten zetten...
Komt er aanquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]. Stuur der maar bij mij langs
[..]
Mooi setje, foto's balkon ?
de kussens tellen losquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Kleur:12-delige loungeset
ik tel er maar 4
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
80 is nog niet zoveel, ligt een beetje aan de bouw.
quote:De dikste mensen van het land wonen in de provincie Groningen. Het gemiddelde gewicht van vrouwen is daar 87 kilo. Dit blijkt uit onderzoek van verzekeringsgroep Achmea. De slankste vrouwen wonen in Limburg. Het gemiddelde gewicht van vrouwen is hier 78 kilo.
Heulmal niet met die Limbo-vlaaien !quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van dat de slanksten in limburg wonen.
mooie smatjes hieroquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je zusje, of foto's balkon?
Geen idee, ik heb het idee dat utrecht de meeste dikkertjes wonen, maar limburg ligt al dicht bij belgie dus ze kunnen daar wat van 'afkijken' belgen letter veel meer op hun uiterlijk, misschien daar omquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
zet er 3 grote planten buitenwiet neerquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De ruimte waar tegels liggen is ongeveer 2.10 x 2.70, dus het zou moeten passen
Als wij voor werk in de zomer naar Limburg moesten was er zo ontzettend veel moois te zien.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan mag ik verhuizen wanneer ze er achter komen, en een boete van 5000 euro betalen, nee dank jequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:32 schreef Olment het volgende:
[..]
zet er 3 grote planten buitenwiet neer
seems legit.. dan zou ik kiezen voor een leuke tuinsetquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dan mag ik verhuizen wanneer ze er achter komen, en een boete van 5000 euro betalen, nee dank je
Mooie ruimte !quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo, je mag toch 5 planten hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dan mag ik verhuizen wanneer ze er achter komen, en een boete van 5000 euro betalen, nee dank je
nederland anno 2013quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Er zit op de gevel al een zonnescherm, maar ik weet niet waar de draaistok is om hem open te krijgenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mooie ruimte !
Zie zelfs al mogelijkheden voor een mooi zonnescherm :d
moet ook niet richting Venlo gaan xDquote:
Klopt wel ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:34 schreef Olment het volgende:
[..]
moet ook niet richting Venlo gaan xD
Das erg dicht bij de Duitse grens.. dan vraag je erom...
aan de muur hangenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Maar ja, ik heb er wel over nagedacht om er bloempotten enzo neer te zetten om dan wat kruiden/fruit/sla te groeien
yup. als ze het ontdekken wordt het in beslag genomen, en zolang het niet professioneel is krijg je geen boete.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoezo, je mag toch 5 planten hebben
Ben niet zo'n fan van tomaten, maar sla en aardbeien zat ik idd aan te denkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
aan de muur hangen
tomaten minimaal, sla groeit ook goed, aardbeien kun ook makkelijk laten hangen als ze niet meteen op woren gegeten door de vogels, kost ook nog eens niets
die ""goot" ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moet het wel een keer goed schoonmaken, tussen de achterse muur (op de foto) en de tegels ligt een vrij breed stuk open met allemaal troep er in
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Er zit op de gevel al een zonnescherm, maar ik weet niet waar de draaistok is om hem open te krijgen
Staat zo opgenomen in mijn huurcontract.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet wel echt skere buren hebben als ze je nakken met de pliesiequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:35 schreef Olment het volgende:
[..]
yup. als ze het ontdekken wordt het in beslag genomen, en zolang het niet professioneel is krijg je geen boete.
nee, je MAG nietsquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er is hier geen aansluiting voor een tuinslangquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:36 schreef Olment het volgende:
[..]
die ""goot" ?
Keer tuinslang uurtje op zetten en spoelt vanzelf allemaal weg
Dat lijkt me op zich een puik plan jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:37 schreef Life2.0 het volgende:
5 kilo fijn zand kopen, over de tegel flikkeren en alles goed rondvegen zijn de tegels schoon en wiebelen ze ook niet meer
Ik zou hier echt altijd zitten in de zomerquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon gemiddelde nederlandse domheid is voldoende, ik heb een plant voor mijn slaapkamerraam staan, krijg je de vraag of dat wiet is, jongeren horen namelijk geen planten in huis te hebben?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet wel echt skere buren hebben als ze je nakken met de pliesie
Zucht.quote:Beste heer/mevrouw,
Wij hebben de mini USB connector voor uw telefoon nog niet binnen gekregen.
Onze leverancier verwacht het product eind deze week aan ons te leveren.
Zodra het product bij ons binnen komt zullen wij u hiervan direct op de hoogte brengen.
Onze excuses voor de vertraging.
Met vriendelijke groet,
Ramon Schutte
Jongeren en plantenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gewoon gemiddelde nederlandse domheid is voldoende, ik heb een plant voor mijn slaapkamerraam staan, krijg je de vraag of dat wiet is, jongeren horen namelijk geen planten in huis te hebben?![]()
!
zo zit het wel; alles in verboden maar ze vervolgen bar weinig (ha what else if newquote:
Of plastic.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Jongeren en planten![]()
dat MOET wel wiet zijn
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gewoon gemiddelde nederlandse domheid is voldoende, ik heb een plant voor mijn slaapkamerraam staan, krijg je de vraag of dat wiet is, jongeren horen namelijk geen planten in huis te hebben?![]()
!
terwijl ik voor EN achter allemaal planten heb staan, ach verstokte logicaquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Jongeren en planten![]()
dat MOET wel wiet zijn
Ik heb ook geluk dat het balkon op het westen ligtquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik zou hier echt altijd zitten in de zomer
Echt, ik weet niet wat ik heb vandaag.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb ook geluk dat het balkon op het westen ligt
Maar daardoor is de woonkamer wel altijd vrij donker, want die ligt op het oosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |