yup. als ze het ontdekken wordt het in beslag genomen, en zolang het niet professioneel is krijg je geen boete.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoezo, je mag toch 5 planten hebben
Ben niet zo'n fan van tomaten, maar sla en aardbeien zat ik idd aan te denkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
aan de muur hangen
tomaten minimaal, sla groeit ook goed, aardbeien kun ook makkelijk laten hangen als ze niet meteen op woren gegeten door de vogels, kost ook nog eens niets
die ""goot" ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moet het wel een keer goed schoonmaken, tussen de achterse muur (op de foto) en de tegels ligt een vrij breed stuk open met allemaal troep er in
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Er zit op de gevel al een zonnescherm, maar ik weet niet waar de draaistok is om hem open te krijgen
Staat zo opgenomen in mijn huurcontract.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet wel echt skere buren hebben als ze je nakken met de pliesiequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:35 schreef Olment het volgende:
[..]
yup. als ze het ontdekken wordt het in beslag genomen, en zolang het niet professioneel is krijg je geen boete.
nee, je MAG nietsquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er is hier geen aansluiting voor een tuinslangquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:36 schreef Olment het volgende:
[..]
die ""goot" ?
Keer tuinslang uurtje op zetten en spoelt vanzelf allemaal weg
Dat lijkt me op zich een puik plan jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:37 schreef Life2.0 het volgende:
5 kilo fijn zand kopen, over de tegel flikkeren en alles goed rondvegen zijn de tegels schoon en wiebelen ze ook niet meer
Ik zou hier echt altijd zitten in de zomerquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De ruimte waar tegels liggen is ongeveer 2.10 x 2.70, dus het zou moeten passen
gewoon gemiddelde nederlandse domheid is voldoende, ik heb een plant voor mijn slaapkamerraam staan, krijg je de vraag of dat wiet is, jongeren horen namelijk geen planten in huis te hebben?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet wel echt skere buren hebben als ze je nakken met de pliesie
Zucht.quote:Beste heer/mevrouw,
Wij hebben de mini USB connector voor uw telefoon nog niet binnen gekregen.
Onze leverancier verwacht het product eind deze week aan ons te leveren.
Zodra het product bij ons binnen komt zullen wij u hiervan direct op de hoogte brengen.
Onze excuses voor de vertraging.
Met vriendelijke groet,
Ramon Schutte
Jongeren en plantenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gewoon gemiddelde nederlandse domheid is voldoende, ik heb een plant voor mijn slaapkamerraam staan, krijg je de vraag of dat wiet is, jongeren horen namelijk geen planten in huis te hebben?![]()
!
zo zit het wel; alles in verboden maar ze vervolgen bar weinig (ha what else if newquote:
Of plastic.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Jongeren en planten![]()
dat MOET wel wiet zijn
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gewoon gemiddelde nederlandse domheid is voldoende, ik heb een plant voor mijn slaapkamerraam staan, krijg je de vraag of dat wiet is, jongeren horen namelijk geen planten in huis te hebben?![]()
!
terwijl ik voor EN achter allemaal planten heb staan, ach verstokte logicaquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Jongeren en planten![]()
dat MOET wel wiet zijn
Ik heb ook geluk dat het balkon op het westen ligtquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik zou hier echt altijd zitten in de zomer
Echt, ik weet niet wat ik heb vandaag.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb ook geluk dat het balkon op het westen ligt
Maar daardoor is de woonkamer wel altijd vrij donker, want die ligt op het oosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |