?quote:
Jij hebt alles live gezien zeker..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
?
Ik heb haar al 4x live gezien.
Wanneer ga jij naar je eerste concert duck? en daar dan weer de liveshow van?quote:
Bagger is het.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
?
Ik heb haar al 4x live gezien.
Mijn met liefde gevulde bui van vanmiddag (zie Facebook) is ingezakt en heeft plaatsgemaakt voor een donderbuiquote:
Nee. Roosbeef staat op 1 qua keren live gezien.quote:
quote:
Ben je besnodverdomd jij mormelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn met liefde gevulde bui van vanmiddag (zie Facebook) is ingezakt en heeft plaatsgemaakt voor een donderbui![]()
Gewoon, zonder reden. Omdat het kan
Cornedbeef is wel okquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand hier die Roosbeef wél leuk vindt?
Nee. Pure haat voor dat mormel. Sorryquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog nooit naar geluisterd...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga wel naar no(rr)age toe.quote:
Zit je al ingegraven tot aan je elleboog?!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Deze koning keizer admiraal WEETS!
![]()
Sander zit te melken niet te zuinig dit datquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
Tof ook dat Sander Hoogendoorn nu alles weet over m'n ondergoed
Zo te zien heeft hij het bericht nog niet gelezen, dus hij zal wel ergens anders op zitten te jerkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sander zit te melken niet te zuinig dit dat
Ja, ja! Ik!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roosbeef is beter.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Net zulke verschrikkelijke bagger als Roosbeef.
haha humorquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:15 schreef borisz het volgende:
Grappenmakers bij de NPO
Kom je op een link.
Dit is de default documentroot
Als je hier bent uitgekomen zijn er twee mogelijkheden:
1. Iemand heeft ergens een foutje gemaakt
2. of, je weet precies wat je aan het doen bent
We gaan maar uit van het laatste.
AL hebben ze stiekem wel gelijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haha humor
en dat van MIJN CENTE!!!!!!!!!!!!!111111![]()
![]()
![]()
quote:(i) Top 20 in de 3FM-reeks op 26-03-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 107 minthy
02. 061 Pino112
03. 061 ieniminimuis
04. 042 wolfrolf
05. 037 henkde_j
06. 030 alors
07. 029 Mexicanobakker
08. 026 rubbereend
09. 022 Lamabal
10. 018 SilentChaos
11. 004 InTrePidIvity
12. 004 Evertjan
13. 003 FZN05
14. 003 Marcoss
15. 002 borisz
16. 002 Bronson
17. 002 Dagoduck
18. 001 Da_Sandman
19. 001 remcoP
20. 001 3rdRock
Reeks-statistieken!
Jullie hebben ook niet doorgepost vandaaggisterenquote:
Het is je voor deze keer vergeven, al verwacht ik vanaf nu wel meer inzet...quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben op school een poos afwezig geweest, en vanavond ook de hele tijd weg.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is je voor deze keer vergeven, al verwacht ik vanaf nu wel meer inzet...
Ben nu op kantoor hoorquote:
Ik ben nu huiswerk aan het maken voor wiskunde. Vanavond heb ik van half zeven tot kwart voor tien een cursus wiskunde.quote:
ik vind vooral de geit errug leuk!quote:
Zulke mensen zouden verplicht op muziekcursus moeten ja, verschrikkelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
Collega: is dit de nieuwe coldplay
Ik snap de vergelijking (Coldplay is natuurlijk een slap aftreksel van Radiohead), maar het is een enorme belediging voor Radiohead, muziek die toch net ff ietsje beter in elkaar zit
Radiohead
Sla je collegaquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
Ik snap de vergelijking (Coldplay is natuurlijk een slap aftreksel van Radiohead), maar het is een enorme belediging voor Radiohead, muziek die toch net ff ietsje beter in elkaar zit
Radiohead
Nounou, poepoe, meid wat een dramaquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
Radiohead
STFUquote:
Stop dat kuiken lekker in je holquote:
Ga toch boomstammen etenquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stop dat kuiken lekker in je hol
Ik stop helemaal niks in m'n hol. Exit only, precies waarvoor hij is ontworpenquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stop dat kuiken lekker in je hol
Heb je er een verboden in te rijden bord op getatoeëerd? of 1 richtingverkeer?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik stop helemaal niks in m'n hol. Exit only, precies waarvoor hij is ontworpen
Grote naam. Reclame i guessquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:45 schreef alors het volgende:
Ohja Sensationwaarom wil 3fm daar toch zo graag aan meedoen?
Tralies. Dat geeft het poepen ook extra cachet, leuk om te zien liggen die plakkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je er een verboden in te rijden bord op getatoeëerd? of 1 richtingverkeer?
Ik zit aan kippengaas te denkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Tralies. Dat geeft het poepen ook extra cachet, leuk om te zien liggen die plakken
Magnetronfoliequote:Op woensdag 27 maart 2013 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit aan kippengaas te denken
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:53 schreef Lamabal het volgende:
So scared of getting older. I'm only good at being young
Hij is ongetwijfeld geniaal (want Belgen), maar ik kan even geen filmpjes afspelen op mobielquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:59 schreef borisz het volgende:
http://2be.be/wat-als/wat-als-yoga-uit-nederland-kwam
Veel zelfs, al post er veel van die "oude" garde niet meer mee...quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:14 schreef Lamabal het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen uit dit topiek die op de radio geweest zijn?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:14 schreef Lamabal het volgende:
Lang geleden alweer, kaartjes gewonnen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:14 schreef Lamabal het volgende:
Roel ook wel, kaartjes gewonnen voor een concert van de Foo Fighters.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:14 schreef Lamabal het volgende:
Meerdere malen. Laatste keer is wel weer een tijdje geleden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:14 schreef Lamabal het volgende:
Hier idemquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
nog nooit op de radio geweest en dat houden we ook maar zo
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roel ook wel, kaartjes gewonnen voor een concert van de Foo Fighters.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zat een keer in de auto met mijn ouders en toen ineens op de radio 'Ja hallo met Remco' en ik dacht, hahah het zal niet waar zijn
Geweldige gesprekken zijn dat altijdquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
Op 3fm 2 keer bij Giel midden in de nacht onderweg naar huis vanuit de kroeg
Jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geweldige gesprekken zijn dat altijd
Radiosletjequote:Op woensdag 27 maart 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja
Op Yorin ben ik 4 keer geweest, 3 keer bij Henk Westbroek en 1 keer bij Timur
Bij Henk Westbroek nog wat prijzen gewonnen zelfs en een keer gitaar gespeeld op de radio
Jelmer aan de lijn de laatste keer:quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jelmer aan de lijn de laatste keer:
Jij weer??? Nou ja, doe maar mee, maar niet zeggen dat je ooit al geweest bent
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jelmer aan de lijn de laatste keer:
Jij weer??? Nou ja, doe maar mee, maar niet zeggen dat je ooit al geweest bent
quote:
quote:
Tja, haar eigen verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft mijn laatste date toch een probleem dat ze mij ontvriend heeft
Sowieso seksquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een n00b
Sowieso onveilige sekx bij een one night stand [ afbeelding ]
Zou wel eens Burger Kingp kunnen worden ivm met overwerk vanavondquote:
Chicken Whopperquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zou wel eens Burger Kingp kunnen worden ivm met overwerk vanavond
Bummer op beidequote:Op woensdag 27 maart 2013 11:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zou wel eens Burger Kingp kunnen worden ivm met overwerk vanavond
Neuh. Ik vind King lekkah en ik heb me zelf opgegeven voor het overwarkquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Bummer op beide![]()
Een kleine troost; ik mag ook tot 21u
Dommie!!quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neuh. Ik vind King lekkah en ik heb me zelf opgegeven voor het overwark
Dat dan weer wel natuurlijk!quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tijd voor tijd!! Ekstra fuckansie!!!![]()
Hall0nquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:51 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi Pino, Lamabal, alors en SC trouwens
Hoiquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:51 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:51 schreef wolfrolf het volgende:
ja hoiquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:51 schreef wolfrolf het volgende:
*gloeiquote:
Blijf met je poten van haar afquote:
Je bent er nog niet overheen, hè? Met je grote bekquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:51 schreef wolfrolf het volgende:
Haha, nee hoor... we zijn er in goed overleg mee gestopt, het is dat ik nog niet over iemand anders heen benquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Je bent er nog niet overheen, hè? Met je grote bek
Zij is bevriend met een hele goeie vriendin van mij die ik al van kinds af aan ken, dus wie weetquote:
Volgens de statistieken ben je er al 2 keer overheen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
het is dat ik nog niet over iemand anders heen ben
Over iemand anders heen gaan, rebound FTWquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
Haha, nee hoor... we zijn er in goed overleg mee gestopt, het is dat ik nog niet over iemand anders heen ben
3 keer overheen geweest maar nog niet eroverheen, het is toch een dramaquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Volgens de statistieken ben je er al 2 keer overheen?
Go get em tigerquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha, nee hoor... we zijn er in goed overleg mee gestopt, het is dat ik nog niet over iemand anders heen ben
[..]
Zij is bevriend met een hele goeie vriendin van mij die ik al van kinds af aan ken, dus wie weet
Niet mijn dingquote:
Niks leuks aan hoor, als je een vent treft met zo'n instelling. Geloof me maarquote:
Jij hebt dan ook geen smaakquote:
Kloptquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen smaak
Anders had je allang met m'n broertje gedate
Mijn liefde voor jou gaat zo ver dat ik m'n huis te koop heb gezet en naar het oosten ga verhuizenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt![]()
Nee, met je broertje date ik niet. Ten eerste is hij zo bezet als de neten (gun ik hem ook van harte) en ten tweede weiger ik tegenwoordig consequent dates met heren uit het westen des lands. Iets teveel negatieve ervaringen mee
![]()
![]()
Dan nog; die klere-mentaliteit krijg je er niet uitquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou gaat zo ver dat ik m'n huis te koop heb gezet en naar het oosten ga verhuizen
Ik ben de leukste persoon die je ooit ontmoet hebt in je levenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan nog; die klere-mentaliteit krijg je er niet uit
Maar jong, ik héb je nog nooit ontmoet! Ik denk ook niet dat dit ooit gaat gebeuren, ook al zat er onlangs een "gek" tegen me aan te schooien over een mini DH-meetquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben de leukste persoon die je ooit ontmoet hebt in je leven
De Amerikanen zouden zeggen: I'm a hoot!
Ik ben de leukste persoon die je nooit ontmoet hebt in je levenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar jong, ik héb je nog nooit ontmoet! Ik denk ook niet dat dit ooit gaat gebeuren, ook al zat er onlangs een "gek" tegen me aan te schooien over een mini DH-meet![]()
Portie -> fikkie
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben de leukste persoon die je nooit ontmoet hebt in je leven![]()
De Amerikanen zouden zeggen: Who?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar jong, ik héb je nog nooit ontmoet! Ik denk ook niet dat dit ooit gaat gebeuren, ook al zat er onlangs een "gek" tegen me aan te schooien over een mini DH-meet![]()
Portie -> fikkie
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:27 schreef Lamabal het volgende:
Dat meisje komt klaar op de radio volgens mij.
JAAAA, HIHIHIHIHIHI
Da's wel heel vreemd, ik hinnik nooit...quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:27 schreef Lamabal het volgende:
Dat meisje komt klaar op de radio volgens mij.
JAAAA, HIHIHIHIHIHI
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben de leukste persoon die je nooit ontmoet hebt in je leven![]()
De Amerikanen zouden zeggen: Who?
Heb jij geen dm gehad hierover dan? Ik had de indruk dat het afgesproken werk wasquote:
Nee, ik heb alleen maar DM's van jou ontvangen, niet van bepaalde menschen over jouquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb jij geen dm gehad hierover dan? Ik had de indruk dat het afgesproken werk was
Dat doet me deugd, het roddelgehalte ligt dus laagquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen maar DM's van jou ontvangen, niet van bepaalde menschen over jou
Ja schijnbaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doet me deugd, het roddelgehalte ligt dus laag
Kom je wel is klaar als je op de radio bent dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Da's wel heel vreemd, ik hinnik nooit...
Geen idee, ik kom nooit op de radioquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:34 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Kom je wel is klaar als je op de radio bent dan?
Radio's mogen niet nat worden....quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:34 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Kom je wel is klaar als je op de radio bent dan?
Jonguh, het is nog maar woensdag!!quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Radio's mogen niet nat worden....
Maar die antenne zo naar binnen
Ik ben al zo lang niet wezen stappen in m'n stamkroegquote:
niet meer eten tot vrijdag en dan kun je van dat geld vrijdag stappen!quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben al zo lang niet wezen stappen in m'n stamkroeg
en dan ben ik na 1 drankje dronken met zo'n lege maagquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
niet meer eten tot vrijdag en dan kun je van dat geld vrijdag stappen!
Ik ga nog veel minder uitquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben al zo lang niet wezen stappen in m'n stamkroeg
Overdreven gedoe iddquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:32 schreef Pino112 het volgende:
Toffe MH hoor, maar hit van het jaar?
Tot nu toe misschien ja.
Dit.quote:
Herkenbaar +1000quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
en ik ga weer aan het werk
leven is hard, als je hard bent voor jezelf
kom met mij mee danquote:
Neequote:
Ik ook, het is gewoon van die veilige pop-rap, zij doen alsof het een kneiter van epische proporties isquote:
Ooit gaat het me lukken jou en je 2 jongens te ontmoetenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee![]()
Hetzelfde argument dat ik tegen "gek" heb gebruikt; ik kan hier ook naar de kroeg in de buurt, daarvoor ga ik niet 2u heen en 2u terugreizen
Hihi, je zei plaat. Toepasselijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook, het is gewoon van die veilige pop-rap, zij doen alsof het een kneiter van epische proporties is
Maarja wat muziek betreft hebben sommige wel behoorlijk een plaat voor hun kop bij 3fm, Wilbert voorop met zijn 'ik heb 3fm echt alternatief en vernieuwend gemaakt'______
Pak een viltstift en schrijf het op je buikquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ooit gaat het me lukken jou en je 2 jongens te ontmoeten
Ken je rekenen? Reken er maar niet opquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Pak een viltstift en schrijf het op je buik
Je kan ook naar een andere zender luisteren als het je niet aanstaat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook, het is gewoon van die veilige pop-rap, zij doen alsof het een kneiter van epische proporties is
Maarja wat muziek betreft hebben sommige wel behoorlijk een plaat voor hun kop bij 3fm, Wilbert voorop met zijn 'ik heb 3fm echt alternatief en vernieuwend gemaakt'______
Nee, ik ken niet rekenenquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ken je rekenen? Reken er maar niet op
Is een afleidingsmanoeuvrequote:Op woensdag 27 maart 2013 14:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ken niet rekenen![]()
En goedzo, je begint het door te krijgen
quote:
Doe ik ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan ook naar een andere zender luisteren als het je niet aanstaat?
Mooi, dan hoef je het dus ook niet continu te herhalen toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:26 schreef alors het volgende:
[..]
Doe ik ookIk luister alleen Domien en C&S.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef je het dus ook niet continu te herhalen toch?
Ciaoquote:
Gaat dat over die misleidende Oxxio-reclame met hun iPad waarvoor je stiekem gewoon de hoofdprijs betaald (normale retail-prijs + 200 euro 'rente' door flink hogere abbo-kosten)?quote:
Nee over dat iemand zijn vriendin slaat. Maar het is vergelijkbaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gaat dat over die misleidende Oxxio-reclame met hun iPad waarvoor je stiekem gewoon de hoofdprijs betaald (normale retail-prijs + 200 euro 'rente' door flink hogere abbo-kosten)?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:59 schreef FZN05 het volgende:
Roy
Nu zat ie bij DRDD:
http://giel.vara.nl/media/221523
Check vanaf 00.30
Dat is dus die Roy die ook altijd bij "Groeten vanaf het asfalt" belt.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]__ Wat een droeftoeter. Hij moet echt enorme geestelijke problemen hebben ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |