?quote:
Jij hebt alles live gezien zeker..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
?
Ik heb haar al 4x live gezien.
Wanneer ga jij naar je eerste concert duck? en daar dan weer de liveshow van?quote:
Bagger is het.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
?
Ik heb haar al 4x live gezien.
Mijn met liefde gevulde bui van vanmiddag (zie Facebook) is ingezakt en heeft plaatsgemaakt voor een donderbuiquote:
Nee. Roosbeef staat op 1 qua keren live gezien.quote:
quote:
Ben je besnodverdomd jij mormelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn met liefde gevulde bui van vanmiddag (zie Facebook) is ingezakt en heeft plaatsgemaakt voor een donderbui![]()
Gewoon, zonder reden. Omdat het kan
Cornedbeef is wel okquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand hier die Roosbeef wél leuk vindt?
Nee. Pure haat voor dat mormel. Sorryquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog nooit naar geluisterd...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga wel naar no(rr)age toe.quote:
Zit je al ingegraven tot aan je elleboog?!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Deze koning keizer admiraal WEETS!
![]()
Sander zit te melken niet te zuinig dit datquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
Tof ook dat Sander Hoogendoorn nu alles weet over m'n ondergoed
Zo te zien heeft hij het bericht nog niet gelezen, dus hij zal wel ergens anders op zitten te jerkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sander zit te melken niet te zuinig dit dat
Ja, ja! Ik!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |