Vrijen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
Het idee was het museum overslaan en meteen te gaan neuken hoor
Kan je op je eerste date vrijen dan? Dat is toch gewoon neuken?quote:
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:12 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Kan je op je eerste date vrijen dan? Dat is toch gewoon neuken?
Ik ben het zowaar eens met je.quote:
Je ging iets leuks doen toch, neuken kan altijd nogquote:
quote:
Nou, vertel! Is jouw paasdate een vervolgdate of een eerste date?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:09 schreef Silenus het volgende:
Ja dit heeft dus niks met dates/datingsites te maken.
Een eerste date, wat leuk dat je het vraagt! Ga jij ook nog daten toevallig? Ik noem maar wat, zaterdagavond ofzo?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:12 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nou, vertel! Is jouw paasdate een vervolgdate of een eerste date?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:12 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nou, vertel! Is jouw paasdate een vervolgdate of een eerste date?
Haha, veel plezier dan samen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een eerste date, wat leuk dat je het vraagt! Ga jij ook nog daten toevallig? Ik noem maar wat, zaterdagavond ofzo?
Haha, dat heb je verkeerd. Mijne is namelijk geen eerste date, maar een vijfde datequote:Op woensdag 27 maart 2013 10:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
[..]
Haha, veel plezier dan samen.Wat gaan jullie doen?
Dat klinkt wel heel erg.. ehh, foutquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:22 schreef Silenus het volgende:
Haha nee, we staan in elkaars backorder-date-lijst.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:22 schreef Silenus het volgende:
Haha nee, we staan in elkaars backorder-date-lijst.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:22 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha, dat heb je verkeerd. Mijne is namelijk geen eerste date, maar een vijfde date
Jij nog een date in het verschiet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
[..]Ik dacht 1 + 1 = 2
Die 'ik noem maar wat zaterdagavond, ofzo' deed het hem naast dat ik blijkbaar info heb gemist, maar goed, dat is de laatste tijd wel vaker zo
.
Vertel dan maar gewoon wat jullie gaan doen.![]()
Pinkdwarf: 5e date?![]()
Ow en Silenus, heb je nog weer afgesproken met de 'toevallig-een-dag-eerder-voor-de-supermarkt-tegen-het-lijf-gelopen-mevrouw' ?
Het hele dategebeuren staat bij mij op een erg laag pitje op het moment.quote:
Nee, hij wist gewoon dat ik zaterdagavond een date heb, vandaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
[..]Ik dacht 1 + 1 = 2
Die 'ik noem maar wat zaterdagavond, ofzo' deed het hem naast dat ik blijkbaar info heb gemist, maar goed, dat is de laatste tijd wel vaker zo
.
Vertel dan maar gewoon wat jullie gaan doen.![]()
Pinkdwarf: 5e date?![]()
Nee, dat is weer lekker doodgebloed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ow en Silenus, heb je nog weer afgesproken met de 'toevallig-een-dag-eerder-voor-de-supermarkt-tegen-het-lijf-gelopen-mevrouw' ?
waar de fuck heb je die nou weer vandaan getoverd?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, dat is weer lekker doodgebloed.
Zaterdagmiddag dus maar weer een nieuwe eerste date.
Ze komen als vliegen op de stroop afquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
waar de fuck heb je die nou weer vandaan getoverd?
Jammerquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:51 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Het hele dategebeuren staat bij mij op een erg laag pitje op het moment.
Okequote:Op woensdag 27 maart 2013 11:04 schreef Silenus het volgende:
Uit de onuitputtelijke paiq-vijver natuurlijk. Als je daar een avondje flink doorploegt met speeddates heb je zo weer een aantal 'gegadigden'.
Ik heb gewoon geen zin om de complete avond achter m'n pc te zittenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:11 schreef Linguine het volgende:
Nouja het is toch niet het een of het ander. Je kunt en slap ouwehoeren op paiq, en in de kroeg ^_^
niet vreemdquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:12 schreef ook_gek het volgende:
Ik kom de meest gekke vrouwen op paiq tegen
Dat weet je met elke andere willekeurige datingsite in principe toch ook niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke
Tja ik ben er niet zo van moet ik eerlijk bekennenPaiq dan...
Als ik slap wil ouwehoeren ga ik wel naar de kroeg, weet ik tenminste ook meteen hoe iemand eruitziet
Kloptquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat weet je met elke andere willekeurige datingsite in principe toch ook niet?
Natuurlijk is de kroeg leuker (behoorlijk triest ook als je internet leuker vindt) maar je kan nou eenmaal niet elke avond in de kroeg zitten als je een baan hebt. Bovendien is het soms lekker om in je trainingsbroek en capuchontrui, met je kapsel op half zeven TOCH te e-hosselen.
Als je dan eenmaal in het weekend wat leuks wil doen hoef je maar een van je contacten aan te spreken, zonder nog eens op paiq in te loggen en al het voorwerk te gaan doen.
Hoezo is dat niet vreemd?quote:
Klopt, maar dan kun je weer niet 'slap ouwehoeren'. Want dan is het mail sturen. Paar uur wachten. Mail ontvangen. Mail sturen. Paar uur wachten. Etc.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt
E-hosselen
Bij andere datingsites heb je iig sneller een idee hoe iemand eruit kan zien(beetje afhankelijk van de foto's die ze hebben natuurlijk).
Dat is waar jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kun je weer niet 'slap ouwehoeren'. Want dan is het mail sturen. Paar uur wachten. Mail ontvangen. Mail sturen. Paar uur wachten. Etc.
Bovendien hebben mails altijd een serieuzere ondertoon. Zit je hele verhalen te typen over wat je doet, wat je hebt gestudeerd, en vice versa. Uiteindelijk ken je elkaar nog steeds niet, althans...kun je nog steeds lastig inschatten of iemand een beetje gezellig is of niet.
Op Paiq heb ik dat binnen 3 minuten door, en dan boeit het me ook niet wat voor werk ze doet oid.
Moet je bij een speeddate alle vrouwen spreken of kun je idd vooraf een soort van selectie maken?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt
E-hosselen
Bij andere datingsites heb je iig sneller een idee hoe iemand eruit kan zien(beetje afhankelijk van de foto's die ze hebben natuurlijk).
Ik ga zaterdag speeddaten, ik denk eigenlijk dat ze eerst beter een rijtje kunnen neerzetten van vrouwen, kan ik alvast een voorselectie maken op uiterlijk
Bij sommige types kan ik namelijk meteen al zeggen of het zin heeft er mee te gaan praten, hoe leuk ze misschien ook zijn qua karakter
Momenteel niet maar heb dat wel gedaan. Via Match4me bijvoorbeeld en daar heb ik nooit gezeik gehad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:45 schreef Ynske het volgende:
WGR / Lexa werkt totaal niet mee
k ben er echt niet van om te betalen, betalen jullie voor sites?
Je krijgt ze allemaal voor je kiezen voor zover ik begrijpquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:46 schreef Izzit het volgende:
[..]
Moet je bij een speeddate alle vrouwen spreken of kun je idd vooraf een soort van selectie maken?
Ik heb wel betaald voor Lexa, ook 3 maanden. T'is een andere insteek omdat de meeste mensen naar mijn mening iets serieuzer of anders erin staan dan bij de niet betaalde sites.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:45 schreef Ynske het volgende:
WGR / Lexa werkt totaal niet mee
k ben er echt niet van om te betalen, betalen jullie voor sites?
quote:
Ben ik lekker mee danquote:
Als je dat in de eerste 10 seconde zegt gaan die 3min voelen als urenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je krijgt ze allemaal voor je kiezen voor zover ik begrijp
Het is gewoon 20 keer 3 minuten lullen met een vreemde... (met 2 pauzes gelukkig, want ik denk dat je echt kapot bent aan het eind van de avond).
Misschien gewoon zeggen vanaf de eerste 10 seconden: dit wordt toch niks, drank halen?
Oh, ik vond Pepper juist wel heel fijn. Aantal leuke dates, maar jammer dat het voor jou niet werkt..quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:52 schreef Sannne het volgende:
Ik heb voor pepper betaald, maar vind het geen fijne site. Heb er nog helemaal niks gedaan..
Jammer van mijn geld dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |