U kunt contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:37 schreef Zwolsboy het volgende:
Dat klopt. Maar mijn vriendin had destijds betaald voor een acount dat verkeerd was.
Ofwel ze had een acount voor hetero aangemeld en betaald, ze zag dat er iets niet klopte ze zocht vrouwen.... neemt contact via het help forumulier en daarin zeiden ze meld een profiel aan met de juiste gegevens, stuur de gegevens terug naar ons wij verwijderen je oude profiel en zetten je nieuwe profiel om zodat je oude betaal gegevens daar geldig zijn.
dit hebben ze wel gedaan oude profiel is verdwenen, nieuwe profiel kan ze nog steeds niks...en ze kan ook nergens een email adres vinden op lexa.nl zodat je contact kan opnemen.
Welja ... 'oplichting'quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:25 schreef Zwolsboy het volgende:
Wij zijn van mening dat dit soort van oplichting is
Via de help kan je aangeven dat je een vraag wilt stellen, als je die stelt kan je doorklikken en vragen dat een Costumer service agent deze gaat beantwoorden, klik hier ook op ja en vul je emailadres in en klaarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:38 schreef Zwolsboy het volgende:
Geen gehoor....Lexa komt zijn afspraken niet na....
customercare@lexa.nl Dit email adres zagen we daar konden we contact mee opnemen.
Via het help gedeelte ook geen reactie.
Er wordt zover ik weet geen geld afgeschreven, maar er is wel betaald tot 18 mei zover ik weet.
Ze heeft er nog nooit gebruik van (kunnen) maken en ze wil nu haar geld terug...
Wat is ons/haar recht ?
Graag wil zij 3 maanden opnieuw toegang tot lexa waar ze destijds voor betaald had, ze heeft nooit gebruik hiervan kunnen maken en dit stelt ze ook niet op prijs. Gezien hun voorstel en vervolgens gebeurde er maar niks...
Ja schandalig ... de oplichtersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:21 schreef Zwolsboy het volgende:
Maargoed blijf het vreemd vinden, zag trouwens wel kleine letters automatische verlengen stond op ja...foei lexa!
of dat had ze ook per ongeluk aangekruist, net als 'hetero'quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:21 schreef Zwolsboy het volgende:
Jonges, goed nieuws ze kan sinds 1 minuut overal op reageren.
Toch raar dat we geen antwoord gezien hebben, ook hebben ze ons email adres.
Maargoed blijf het vreemd vinden, zag trouwens wel kleine letters automatische verlengen stond op ja...foei lexa!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |