Dat kennen we nog degelijk. Ik ben namelijk gewoon nog BBT' er.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:30 schreef KHmer het volgende:
[..]
BBT kennen we niet meer he. FPS 1/2/3. Terwijl FPS1 in principe ook geen tijdelijk contract is (volgens de baas). Als de baas dat wel wil moet ze faciliteiten bieden om na Defensie door te groeien.
En dan heb je ook nog de mensen die gewoon niet intern kunnen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar wat ik eigenlijk bedoel is dat plaatsing naar een andere kazerne vooral in Nederland niet meteen een verhuizing hoeft te betekenen. Ja tussen Oirschot en Assen zit een aardig verschil, of voor de klu Leeuwarden vs het zuiden. Maar over het algemeen liggen voor de Clas vrijwel alle kazernes in Gelderland, Utrecht en Overijsel.
Je snapt toch zelf ook wel dat een plaatsing op een basis of kazerne maximaal 200 km verderop totaal iets anders is dan elke 3 jaar een plaatsing van enige duizenden kilometers verderop.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:00 schreef KHmer het volgende:
[..]
Elke 3 jaar verhuizen? Wat is er anders dan in Nederland?
Het is ook geen moeten, consequentie is alleen dat je intern gaat zitten. Ik ben in pak hem beet dik 10 jaar tijd van Duitsland, Ede, Steenwijk, Den Helder, Weert nu in de Peel beland. Daar is niet tegenaan te verhuizen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:37 schreef Isee het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat een plaatsing op een basis of kazerne maximaal 200 km verderop totaal iets anders is dan elke 3 jaar een plaatsing van enige duizenden kilometers verderop.
Daarnaast ken ik niemand in NL die geregeld heeft moeten verhuizen voor defensie, laat staan elke 3 jaar.
Denk ik dat je amper mensen binnen Defensie kent.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:37 schreef Isee het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat een plaatsing op een basis of kazerne maximaal 200 km verderop totaal iets anders is dan elke 3 jaar een plaatsing van enige duizenden kilometers verderop.
Daarnaast ken ik niemand in NL die geregeld heeft moeten verhuizen voor defensie, laat staan elke 3 jaar.
Dat zal je vies tegenvallen, werk er lang zat.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:03 schreef KHmer het volgende:
[..]
Denk ik dat je amper mensen binnen Defensie kent.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:59 schreef Isee het volgende:
[..]
Dat zal je vies tegenvallen, werk er lang zat.
Punt is dat het gras bij de buren altijd groener is. En geloof me op de US army hoef je echt niet jaloers te zijn.
Het enige punt waar ik jaloers op ben is het respect dat ze daar krijgen van de bevolking daar waar wij in NL als stront behandeld worden.
jaloers op usarmy? mij niet horen zeggen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:59 schreef Isee het volgende:
[..]
Dat zal je vies tegenvallen, werk er lang zat.
Punt is dat het gras bij de buren altijd groener is. En geloof me op de US army hoef je echt niet jaloers te zijn.
Het enige punt waar ik jaloers op ben is het respect dat ze daar krijgen van de bevolking daar waar wij in NL als stront behandeld worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |