Heeft Aad je vriendin geneukt ofzo?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want Aad heeft nul verstand van voetbal
Hoi, hoe gaat het met Biologie?quote:
Jij snapt het echt niet hè.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan wordt hij 300?quote:
#leugensquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel zijn dochter, hoezo?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Aad je vriendin geneukt ofzo?
O ja, stom.quote:
Dan heeft hij je zeker in elkaar geslagen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel zijn dochter, hoezo?
Hadden jullie toen een officiele relaadie?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heppie luis?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, dat weet hij niet, hij weet niets die man, hij weet van voren niet eens dat hij van achter leeft.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heeft hij je zeker in elkaar geslagen.
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hadden jullie toen een officiele relaadie?
Aad heeft twee dochtersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Aad heeft best een leuke dochter.![]()
[ afbeelding ]
Maar Aad is zo oud en z'n dochter zo jong. Is zij soms een laadkomertje?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, dat weet hij niet, hij weet niets die man, hij weet van voren niet eens dat hij van achter leeft.
[..]
Tuurlijk niet
Daarom liet hij zijn broek zakken!quote:
Volledig terecht overigens.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans is meer in beeld dan Louis
20% van de kinderen heeft in feite een andere biologische vader hè....dus ja het kan zijn dat zijn vrouw het kind heeft gekregen van een andere man. Zou logisch zijn trouwens, want die dochter heeft in tegen stelling tot haar vader geen rotkop en ik kan me voorstellen dat zijn vrouw wel eens iets spannenders wilde dan Aadquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar Aad is zo oud en z'n dochter zo jong. Is zij soms een laadkomertje?
Aad is een bijzonder onbaadzuchtig man en in staad tot grootse bedprestaadties. Laad die man eens in zijn waarde a.u.b.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
20% van de kinderen heeft in feite een andere biologische vader hè....dus ja het kan zijn dat zijn vrouw het kind heeft gekregen van een andere man. Zou logisch zijn trouwens, want die dochter heeft in tegen stelling tot haar vader geen rotkop en ik kan me voorstellen dat zijn vrouw wel eens iets spannenders wilde dan Aad
Jij kan het wetenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aad is een bijzonder onbaadzuchtig man en in staad tot grootse bedprestaadties. Laad die man eens in zijn waarde a.u.b.
laadquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aad is een bijzonder onbaadzuchtig man en in staad tot grootse bedprestaadties. Laad die man eens in zijn waarde a.u.b.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |