Heeft Aad je vriendin geneukt ofzo?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want Aad heeft nul verstand van voetbal
Hoi, hoe gaat het met Biologie?quote:
Jij snapt het echt niet hè.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan wordt hij 300?quote:
#leugensquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel zijn dochter, hoezo?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Aad je vriendin geneukt ofzo?
O ja, stom.quote:
Dan heeft hij je zeker in elkaar geslagen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel zijn dochter, hoezo?
Hadden jullie toen een officiele relaadie?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heppie luis?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, dat weet hij niet, hij weet niets die man, hij weet van voren niet eens dat hij van achter leeft.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heeft hij je zeker in elkaar geslagen.
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hadden jullie toen een officiele relaadie?
Aad heeft twee dochtersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Aad heeft best een leuke dochter.![]()
[ afbeelding ]
Maar Aad is zo oud en z'n dochter zo jong. Is zij soms een laadkomertje?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, dat weet hij niet, hij weet niets die man, hij weet van voren niet eens dat hij van achter leeft.
[..]
Tuurlijk niet
Daarom liet hij zijn broek zakken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |