moest bertje alleen andere spelers eromheen zettenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef WSquater het volgende:
Zo blijkt maar weer, het was een goede keuze van Van Marwijk om Van Persie te laten spelen tijdens... bijna alle wedstrijden.
Inderdaad. Anders had hij hem gemist.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Want hij scoort nu een penalty.
Hij heeft ook de nieuwe Sierd app geretweet. Aadquote:
Als beeldbuissupporter is dat natuurlijk leidend, geld vangen voor spelers die je lekker door kan verkopenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:58 schreef Adames het volgende:
[..]
vanwege blessures? Speel een redelijke wedstrijd als jonge speler en je hebt kassa als club vanwege transferwaarde.
typisch...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:58 schreef RemcoW23 het volgende:
Die 66 is zwaar irritant, ik dacht dat er 88 stond. (minuten)
idd, het lag aan mij.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker Davy's reet likken, hypocriet die je bent.
tijdens kwalificatiewedstrijden? niet geheel onbelangrijk neequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als beeldbuissupporter is dat natuurlijk leidend, geld vangen voor spelers die je lekker door kan verkopen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als beeldbuissupporter is dat natuurlijk leidend, geld vangen voor spelers die je lekker door kan verkopen![]()
![]()
Davy heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vervelend stuk vreten dat je daar bent.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met zijn neusgatenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:00 schreef spiedermann het volgende:
mutu ruimt na de wedstrijd de lijntjes op
Uh, oke.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat lastig, ik zit met mezelf in een knel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke.
En van alle mensen ben jij de laatste die iemand hypocriet moet noemen, simpele. Tief gewoon een eind op als je het niks aan vindt.
Ik zie het ook nog wel mis gaan.quote:
OWWWWW BRRAAA BRRAAAAquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke.
En van alle mensen ben jij de laatste die iemand hypocriet moet noemen, simpele. Tief gewoon een eind op als je het niks aan vindt.
Laten we een nieuwe pispaal nemen. Jou.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ligt altijd aan jou, dat heb je goed gezien.
Joh. Zoek hulp Stijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat lastig, ik zit met mezelf in een knel.
Ik zie Louis er voor aan om Vd Vaart daarom 90 minuten te laten spelen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
VDV speelt gewoon langer dan 60 minuten. Louis heeft naar Derksen & Van der Vaart gekeken
Vraag je teamgenoten. Kan me niet voorstellen dat er niet meer daar met die problemen worstelen of geworsteld hebben.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat lastig, ik zit met mezelf in een knel.
Of jou.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Laten we een nieuwe pispaal nemen. Jou.
Waar?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vervelend stuk vreten dat je daar bent.
Zoek je nog iemand dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:01 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Die Strootman zou in de Jostiband niet misstaan.
Ik heb het niet gezien, dus ik mis hier iets.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
VDV speelt gewoon langer dan 60 minuten. Louis heeft naar Derksen & Van der Vaart gekeken
Dat heeft in alle kranten gestaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:02 schreef Paxcon het volgende:
Er komt nog 1 goal. aad300 zei immers 4-0.
Ik wens je veel plezier in je leuke poging, over een jaar of 3 zal je er vruchten van plukken?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Laten we een nieuwe pispaal nemen. Jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eetgewoontes bespreken doen we pas weer bij TDJ
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:02 schreef Paxcon het volgende:
Er komt nog 1 goal. aad300 zei immers 4-0.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:01 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Die vd Vaart zou in de Jostiband niet misslaan.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezier in je leuke poging, over een jaar of 3 zal je er vruchten van plukken?Daar heb ik geen 3 jaar voor nodig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even een quote, omdat het kan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen 3 jaar voor nodig hoor
Deel met hetquote:
En 2 weken later was hij ontslagenquote:
Die gaat er pas in de 80ste minuut vanaf.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:04 schreef Kerftminister het volgende:
Guzzie eraf, dus nog Vaart ook zo.
?????quote:
Huilenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutgoal man, sjek maakt het weer eens mooier dan het is.
Flikker toch ff op kerel. Ben je ongesteld?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zegt het verkeerd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:05 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Flikker toch ff op kerel. Ben je ongesteld?
Dat had hij al in de 7e minuut moeten krijgen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:05 schreef WSquater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was toen rood (geel) waard.
Net als die elleboog van Suarez tegen Feyenoord. Kreeg Babovic paar minuten daarna rood voor een schouderduwquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:05 schreef WSquater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was toen rood (geel) waard.
Stinho weer last van de hormoontjes?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ok bedankt voor deze bijdragequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
hahahahahahha,quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:06 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Net als die elleboog van Suarez tegen Feyenoord. Kreeg Babovic paar minuten daarna rood voor een schouderduw![]()
quote:
quote:
Idd, ik zat in de auto tijdens die goal. Alsof het mooiste doelpunt van het jaar werd gemaaktquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Balotelli ookquote:
Hij is dan ook heel belangrijk, buiten het veld.quote:
Kuyt is het beste zonder bal. Daarom stelt Louis 'm dus niet op.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is dan ook heel belangrijk, buiten het veld.
Komt door Frank die niet van nieuwe dingen houdt. Cillessen had allang 1e keeper moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die keeper die altijd op de bank zit?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die gaat er pas in de 80ste minuut vanaf.
"Dan kom ik weer thuis!"quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:09 schreef Kerftminister het volgende:
Kuyt tegen Clasie: 'Ik keer nog terug bij Feyenoord.'
Utrecht-uit die 6-4 zal ik nooit vergetenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermeer kan niet goed in 1 tegen 1 situaties.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:09 schreef Kerftminister het volgende:
Kuyt tegen Clasie: 'Ik keer nog terug bij Feyenoord.'
Zou die in het verleden wel 90 minuten lang met Sylvie hebben volgehouden?quote:
GILquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:10 schreef truedestiny het volgende:
Clasie. geef even een gil als die een pass naar voren maakt ja?
Toen hoopte ik dat Vermeer nooit meer terug zou komen in de basis bij Ajax.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Utrecht-uit die 6-4 zal ik nooit vergeten
was dat niet in dat jaar dat Ajax kampioen werd?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Utrecht-uit die 6-4 zal ik nooit vergeten
Mooie goal.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij hoopte ook dat Narsingh naar Ajax zou komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen hoopte ik dat Vermeer nooit meer terug zou komen in de basis bij Ajax.
Jij zegt hetquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
was dat niet in dat jaar dat Ajax kampioen werd?
Dan maak je wel een statementquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:12 schreef RetRy32 het volgende:
Eigenlijk zou je het beste gewoon die spot open laten ipv Clasie te selecteren
en maherquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hoopte ook dat Narsingh naar Ajax zou komen.
Beter dan al dat andere op rechtsbuiten bij Ajax hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien, achteraf was dat ook een verkeerde gedachte.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je onderschat Lukoki nu. Niet aardig van je.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beter dan al dat andere op rechtsbuiten bij Ajax hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ie een kleurtje heeft zeker? Vieze rasiest!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Vermeer gebruikt doping volgens mij, zo'n type is het.
Sanaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
okequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je onderschat Lukoki nu. Niet aardig van je.
Maar alsnog baggerslecht.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dubbele Gil.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:12 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Die bal kwam niet aan. Geef even een gil als die een succesvolle pass naar voren maakt.
Lance en Boogerd ja?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:13 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Omdat ie een kleurtje heeft zeker? Vieze rasiest!
JIj hebt echt het humorgehalte van een drooggekookte dadel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je onderschat Lukoki nu. Niet aardig van je.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:13 schreef CaptainObvious39 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RetRy zit er klaar voor, heupschotje hier, heupschotje daar.
ik duim!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:14 schreef Adames het volgende:
[..]
en wales 1-0
dadelijk gaan ze nog door ook
Mzzelballetjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij bent alleen maar aan het janken altijd. Humor heb ik bij jou nog nooit kunnen ontdekken. Zuurpruim.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JIj hebt echt het humorgehalte van een drooggekookte dadel.
Beetje Ribery constant neerhalen en zelf duikelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:14 schreef WSquater het volgende:
Iniesta schiet trouwens over het doel heen bij Frankrijk - Spanje.
Die hoeft niet meer geselecteerd te worden omdat hij er toch altijd bij zit.quote:
Ik vind Narsingh een goede buitenspeler in de Eredevisie ja, als zelfs Ruben Schaken zo koning kan zijn dan Narsingh ook wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarvoor was hij echt goed idd
Wijnaldum doet het beter als rechtsbuiten dan narsingh.
Goed om te weten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:14 schreef WSquater het volgende:
Iniesta schiet trouwens over het doel heen bij Frankrijk - Spanje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Als jij mij grappig zou vinden, zou ik dat alleen maar als een belediging ervaren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij bent alleen maar aan het janken altijd. Humor heb ik bij jou nog nooit kunnen ontdekken. Zuurpruim.
het lot kan je niet veranderenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Je voelt dat ze willen scoren voor Aad300.
Fantastische redenatie. Dan kan iedereen het idd en is Narsingh dus goed.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
als zelfs Ruben Schaken zo koning kan zijn dan Narsingh ook wel.
inderdaad, Janmaat valt me alles meequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Zowel Janmaat als Blind maken reuzensprongen qua ontwikkeling... erg goed gedaan deze 2 wedstrijden
Zul je zien dat ze tegen Kroatie kansloos verliezenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:14 schreef Adames het volgende:
[..]
en wales 1-0
dadelijk gaan ze nog door ook
Ga HMF likken ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jij mij grappig zou vinden, zou ik dat alleen maar als een belediging ervaren.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fantastische redenatie. Dan kan iedereen het idd en is Narsingh dus goed.
Bedankt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:15 schreef WSquater het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.valse tussenstand, BANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik poep op AZ Alkmaar.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Siem de Jong, ik zie geen verzwakkingen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:15 schreef Shreyas het volgende:
Is dat geen buitenspel? Is dat geen buitenspel? Dan is het...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het...Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Is goedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een erg slechte comeback, Tommeke.
als je ze tegen macedonie zag spelen is dat niet zo gek. wat een kneuzenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze tegen Kroatie kansloos verliezen
Blind heeft een betere techniek dan Schaken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:16 schreef Typisch het volgende:
[..]Narsingh is sneller en heeft volgens mij een betere techniek dan Usain Schaken.
Alstublieft.
sneller dan Usain?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:16 schreef Typisch het volgende:
[..]Narsingh is sneller en heeft volgens mij een betere techniek dan Usain Schaken.
Alstublieft.
Wat heeft hij fout gedaan dan deze wedstrijd, defensief?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:17 schreef RetRy32 het volgende:
Ik vind Janmaat helemaal niet zo goed (verdedigend)
De beste rechtsbuiten van Nederland op dit moment en daar ging het over.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blind heeft een betere techniek dan Schaken.
Beter zijn dan schaken maakt je geen goede speler.
Lik z'n voet. Dan heb jij een gebroken neus.quote:
Precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Siem de Jong, ik zie geen verzwakkingen.
Stijn echt serieus, log gewoon uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lik z'n voet. Dan heb jij een gebroken neus.
Wat zei ik? Neus? Dat is niet aardig tegenover een Feijenoordhooligan.
Uh, nee, daar ging het niet over. Het ging er over of het een goede speler voor Ajax zou zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
De beste rechtsbuiten van Nederland op dit moment en daar ging het over.
Ik zag hem sowieso te weinig verdedigen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat heeft hij fout gedaan dan deze wedstrijd, defensief?
Precies. Een goede rechtsbuiten voor Ajax, dat zou Narsingh nog steeds zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee, daar ging het niet over. Het ging er over of het een goede speler voor Ajax zou zijn.
Niet van onderwerp veranderen nou.
En smaakt het?quote:
De man die gewoon de jubileumgoal maakt, omdat hij 1500 een mooi getal vindtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
De beste rechtsbuiten van Nederland op dit moment en daar ging het over.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:19 schreef WSquater het volgende:
Even lachen mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
quote:
Nee, Popa.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hee, is die Chipchiu niet de beste speler van Steaua?
Nee, dat zou het niet. Bij Ajax krijg je niet zoveel ruimte dat snelheid handig is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies. Een goede rechtsbuiten voor Ajax, dat zou Narsingh nog steeds zijn.
quote:
Ohja, bij Ajax is er meer nodig dan een goede speler te zijn op je positie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat zou het niet. Bij Ajax krijg je niet zoveel ruimte dat snelheid handig is.
En techniek heeft hij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |