Mzzelballetjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutgoal man, sjek maakt het weer eens mooier dan het is.
Jij bent alleen maar aan het janken altijd. Humor heb ik bij jou nog nooit kunnen ontdekken. Zuurpruim.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JIj hebt echt het humorgehalte van een drooggekookte dadel.
Beetje Ribery constant neerhalen en zelf duikelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:14 schreef WSquater het volgende:
Iniesta schiet trouwens over het doel heen bij Frankrijk - Spanje.
Die hoeft niet meer geselecteerd te worden omdat hij er toch altijd bij zit.quote:
Ik vind Narsingh een goede buitenspeler in de Eredevisie ja, als zelfs Ruben Schaken zo koning kan zijn dan Narsingh ook wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarvoor was hij echt goed idd
Wijnaldum doet het beter als rechtsbuiten dan narsingh.
Goed om te weten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:14 schreef WSquater het volgende:
Iniesta schiet trouwens over het doel heen bij Frankrijk - Spanje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij mij grappig zou vinden, zou ik dat alleen maar als een belediging ervaren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij bent alleen maar aan het janken altijd. Humor heb ik bij jou nog nooit kunnen ontdekken. Zuurpruim.
het lot kan je niet veranderenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Je voelt dat ze willen scoren voor Aad300.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |