Fantastische redenatie. Dan kan iedereen het idd en is Narsingh dus goed.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
als zelfs Ruben Schaken zo koning kan zijn dan Narsingh ook wel.
inderdaad, Janmaat valt me alles meequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Zowel Janmaat als Blind maken reuzensprongen qua ontwikkeling... erg goed gedaan deze 2 wedstrijden
Zul je zien dat ze tegen Kroatie kansloos verliezenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:14 schreef Adames het volgende:
[..]
en wales 1-0
dadelijk gaan ze nog door ook
Ga HMF likken ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jij mij grappig zou vinden, zou ik dat alleen maar als een belediging ervaren.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fantastische redenatie. Dan kan iedereen het idd en is Narsingh dus goed.
Bedankt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:15 schreef WSquater het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.valse tussenstand, BANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik poep op AZ Alkmaar.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Siem de Jong, ik zie geen verzwakkingen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:15 schreef Shreyas het volgende:
Is dat geen buitenspel? Is dat geen buitenspel? Dan is het...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het...Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |